KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

„Slaďování rodinného a pracovního života v ICT průmyslu“ - představení projektu Barbora Slavíčková.
Projektové řízení Modul č.1.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
managementu znalostí podle
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Projekt empirického výzkumu
Odborný seminář „APLIKACE STRATEGICKÉHO HODNOTÍCÍHO RÁMCE PRO STRATEGIE MÍSTNÍHO ROZVOJE V ČR“ Odborný seminář Praha 20. září 2010.
INOVATIVNÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE VEŘEJNÉ SFÉŘE Martin Jirovský MBA 22.
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
Umění prezentace.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Program Czechinvestu pro II. fázi rozvoji klastru v rámci Operačního programu průmysl a podnikání MPO plánované období dotace pro klastr 3 -
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Rozvoj Národní soustavy kvalifikací podporující propojení počátečního a dalšího vzdělávání Systémový projekt (NSK – Národní Soustava Kvalifikací)
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI A VEDNÍ TÝMŮ Obecná část pro vedoucí pracovníky společností Ing. Rudolf Pánek, CSc. ABC Professional
Typologie vyučovacích hodin v ekonomickém vzdělávání, použitá kritéria a závěry pro zvyšování kvality výuky © prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
9.Komunikace.
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Prezentační dovednosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Co mám dělat pokud chci pracovat v nadnárodní IT firmě?
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
Řešení informační bezpečnosti v malých a středních firmách Pavel Šnajdr – Informační management 2 Diplomová práce.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Naučíme vás komunikovat ?!
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. SCICOM – BASIC RNDr. Anna Matoušková, Ph. D.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Personální strategie mezinárodní firmy
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Tradiční metodiky vývoje softwaru
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Prezentační a komunikační dovednosti
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Aerodynamický tunel Střední škola letecká Kunovice,
Transkript prezentace:

KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA

Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia

Kolbův cyklus – vzdělávání dospělých

Efektivní komunikace a prezentační techniky Verbání komunikace Neverbální komunikace Bariéry komunikace

Efektivní příprava prezentace

P-A-N-I-K-A Proč prezentuji jaký mám cíl? Analyzuj pro koho komu budu prezentovat? Návrhy posluchačů očekávání. Informace CO prezentuji? Komunikace JAK to řeknu? Atmosféra důležité doplňující prvky.

PREZENTACE = = = = EMOCE X KREDIT X KONTAKT X KONTRAST P=EK3

Umění zaujmout, prosadit se a přesvědčit Vize řečníka Rétorika Práce s hlasem Práce se stresem Pocit vlastní hodnoty

Buď sám sebou a dopřej stejné právo druhým. Voltaire

Specifika komunikace a prezentace na veletrzích Význam veletrhů v současnosti Druhy veletrhů Struktura přípravy na veletrh Akční plán

Veletrh Podle Wikipedie je veletrh výstava produktů firem z jednoho odvětví, jejímž hlavním cílem je prezentovat odborné veřejnosti nové produkty a navazovat kontakty s velkoodběrateli. Na rozdíl od běžného trhu tedy nejde o přímý prodej koncovým zákazníkům; ten zde často nebývá možný nebo jen v omezené míře.

Globální – např. V oblasti informačních a komunikačních technologií Úzce specializované

Účel prezentace na veletrzích 1. budování image firmy, společnosti 2. představení produktů a řešení 3. vytvoření příležitostí pro kontakt se zákazníkem

Tři časové roviny Přípravná fáze – tvorba týmu Realizace prezentace Zpětná vazba a doporučení

Praktická cvičení Příprava prezentací Poskytnutí zpětné vazby Práce v e-learningu Prezentace závěrečného úkolu Sdílení

Věci se dají dělat dobře nebo tak jako vždycky.