KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA
Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia
Kolbův cyklus – vzdělávání dospělých
Efektivní komunikace a prezentační techniky Verbání komunikace Neverbální komunikace Bariéry komunikace
Efektivní příprava prezentace
P-A-N-I-K-A Proč prezentuji jaký mám cíl? Analyzuj pro koho komu budu prezentovat? Návrhy posluchačů očekávání. Informace CO prezentuji? Komunikace JAK to řeknu? Atmosféra důležité doplňující prvky.
PREZENTACE = = = = EMOCE X KREDIT X KONTAKT X KONTRAST P=EK3
Umění zaujmout, prosadit se a přesvědčit Vize řečníka Rétorika Práce s hlasem Práce se stresem Pocit vlastní hodnoty
Buď sám sebou a dopřej stejné právo druhým. Voltaire
Specifika komunikace a prezentace na veletrzích Význam veletrhů v současnosti Druhy veletrhů Struktura přípravy na veletrh Akční plán
Veletrh Podle Wikipedie je veletrh výstava produktů firem z jednoho odvětví, jejímž hlavním cílem je prezentovat odborné veřejnosti nové produkty a navazovat kontakty s velkoodběrateli. Na rozdíl od běžného trhu tedy nejde o přímý prodej koncovým zákazníkům; ten zde často nebývá možný nebo jen v omezené míře.
Globální – např. V oblasti informačních a komunikačních technologií Úzce specializované
Účel prezentace na veletrzích 1. budování image firmy, společnosti 2. představení produktů a řešení 3. vytvoření příležitostí pro kontakt se zákazníkem
Tři časové roviny Přípravná fáze – tvorba týmu Realizace prezentace Zpětná vazba a doporučení
Praktická cvičení Příprava prezentací Poskytnutí zpětné vazby Práce v e-learningu Prezentace závěrečného úkolu Sdílení
Věci se dají dělat dobře nebo tak jako vždycky.