Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvojové záměry na železnici
Advertisements

PROVOZNÍ ASPEKTY APLIKACE ERTMS/ETCS V ČR
Veselí nad Lužnicí – České Velenice
Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
Tisková konference MD a SŽDC
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
Modernizace a rozvoj přenosové soustavy ČR
APLIKACE ERTMS/ETCS v ČR
Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E
Nejmodernější zabezpečovací zařízení v železniční dopravě
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
Jejich současnost a budoucnost… TRAINREPORT,CDJIRIK 23.Března 2011.
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji , 9:00 Praha Masarykovo nádraží.
Zklidňování komunikací v městské části Praha 18 - Letňany
Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji
Současnost a budoucnost tratí 171 a 173
Dispečerské řízení pražského metra
Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení podmínek pro výuku na gymnáziu Číslo.
Energetika.
INOVACE ROKU 2010 Měnič COMPACT CVK 27 kV pro filtračně-kompenzační zařízení bez transformátoru Ing. Ivan Malý
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Modernizace záp. části ŽST.
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
NAVRHOVÁNÍ STAVEB PRO SAMOSTATNÝ A BEZPEČNÝ POHYB NEVIDOMÝCH A SLABOZRAKÝCH OSOB Doporučený standard technický (ČKAIT) z r Nezajištěný prostor –
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Jan Máca, SPŠ-JIA.  Student čtvrtého ročníku  obor Informační technologie  Zájmy:  Doprava Železniční osobní vozy  Programování Jazyky C, Java, HTML+PHP.
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Železniční doprava Základní pojmy
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_75_ČR – Ústecký kraj AUTOR: Mgr. Marek Bury ROČNÍK, DATUM:
Integrovaný dopravní systém v okolí tratě 199 Michal Šimek Gymnázium Jana Valeriana Jirsíka České Budějovice.
Zvýšení rychlosti nákladní kolejové dopravy
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
ŽST Jedlová.
Luhačovice, Priority železniční infrastruktury na Moravě v období 2014–2020 Ing. Mojmír Nejezchleb náměstek generálního ředitele pro modernizaci.
Zajištění dodávky elektřiny pro hlavní město Prahu při mimořádných stavech v elektrizační soustavě pro konferenci: BEZPEČNOSTNÍ FÓRUM 2015 PRAHA
Priority dopravních staveb na území Ústeckého kraje a dopravní obslužnost PZ Kulatý stůl Ing. Jakub Jeřábek, vedoucí oddělení dopravní obslužnosti.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Ministerstvo dopravy České republiky Rozvoj železniční infrastruktury s vazbou na Sasko a Dolní Slezsko.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ladislava Becková Název : VY_52_INOVACE_01_Kdo.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
Česká hlava Věda a technika na ulici
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Rozvojové záměry na železnici
Problematika dopravy na Rychnovsku
Modernizace trati SŽDC č. 120
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Tabulky traťových poměrů
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
Vlastivěda – severní Čechy
Prezentace 2017 – 08 Foto a text Zdeněk Kačena Ruční posun obrázků
Chytré řízení dopravy v IDS JMK
Krajský akční plán vzdělávání 1 ÚK
VY_52_INOVACE_28_02_Ústecký kraj
ředitel odboru strategie
Vyhodnocení RAP 2018.
Moravské dopravní fórum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Studie proveditelnosti nové trasy Praha – Beroun / Hořovice
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy Zdeněk Fišr Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola Chomutov

Současný stav Mnoho odpudivých stanic a zastávek Hlučné koleje, špatný stav infrastruktury Časté změny rychlosti » vyšší spotřeba energie Nevyhovující řízení a zabezpečení trati

Rekonstrukce stanic a zastávek Ostrovní nástupiště s výškou 550 mm Varovné prvky, pásy pro nevidomé Bezbariérový přístup (výtahy, rampy) Příjemné a moderní prostředí V každé stanici i zastávce hlášení Ve stanicích rekonstrukce hlavních i dalších kolejí, instalace „štíhlých“ výhybek

Ústí nad Labem západ Řetenice

Duchcov Chomutov

Ostatní rekonstrukce „Štíhlé“ výhybky i v odbočkách Celková modernizace mezistaničních úseků, možné zvýšení traťové rychlosti Omlazení trakčního vedení V budoucnu napájecí soustava 25 kV~ 50 Hz Nový přejezd v zast. Želenice n. B. Informační systém INISS, řízení z CDP Praha Zavedení ETCS a GSM-R

Provedení projektu NAD a odklony jsou okrajová řešení Velká finanční náročnost » rozčlenění na mnoho etap Rekonstrukce by trvala řadu let V případě škrtů mají přednost nejhorší stanice, zastávky či úseky

Nový model dopravy Počítá se s elektrifikací úseků Kadaň-Prunéřov – Kadaň a Louka u Litvínova – Litvínov Osobní vlaky Děčín – Chomutov (- Kadaň) [U1] Do Kadaně zajíždí každý druhý spoj v prac. dny Posilové osobní vlaky Ústí n. L. – Teplice (- Litvínov) [U10], jezdí ve špičce pracovních dnů Posilové spěšné vlaky ve stávajícím rozsahu

Nový model dopravy Rychlíky Praha – Cheb jsou nezměněny Zkrácení linek R Plzeň – Most a Os Cheb – Most [U2] do Jirkova a vazba na linku U1 Změny na navazujících linkách v Mostě Mnoho přípojů z Kadaně-Prunéřova do Kadaně [U16] a Klášterce n. O. [U2]

Závěr, použité zdroje Děkuji za pozornost! Autor je k nalezení také na: https://www.youtube.com/user/zdeans97 http://www.panoramio.com/user/4228720 http://zdeans.rajce.idnes.cz/ Zdroje: Podklady pro nákresy stanic a trati: Google Earth, Mapy.cz Fotografie: Vlastní tvorba Nový model dopravy (současný stav): Jízdní řád 2014/2015 Děkuji za pozornost!