Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_01.
Advertisements

Ptáci otevřené krajiny
Dělitelnost 2, 3, 4, 5, 6, 10 Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Prvočísla a čísla složená
Lomené algebraické výrazy e-learning
Autor: Mgr. Eliška Nováková
Stavba kostry člověka II
metoda dosazovací, sčítací
Hmyzožravci - elearning
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/
Stavba kostry člověka l
Savci - opakování.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Nahosemenné rostliny Mgr. Jana Kalová
Krytosemenné rostliny Jednoděložné rostliny
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: prosinec 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.19 Anotace: Vzdělávací oblast: Savci – hlodavci, zajíci, šelmy Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup: Rozlišuje.
Předmět a očekávaný výstup
Mořští žahavci Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání.
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Medvědovité šelmy Mgr. Vlastimil Homolka Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační.
Kapraďorosty Mgr. Jana Kalová
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Králík domácí Vytvořil Martin Šturc.
Původ a vývoj člověka II Autor: Mgr. Irena Hudcová Přírodopis Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Mužská pohlavní soustava
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: říjen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.:
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: září 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Stavba rostlinného těla Květ, květenství
Ptáci břehů tekoucích vod
Poznávání lesních zvířátek
Savci Volně žijící zvířata Svět kolem nás
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Kružnice trojúhelníku opsaná a vepsaná
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: listopad 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Registrační čísloCZ.1.07/1.4.00/
Nervová soustava l Autor : Mgr. Irena Hudcová Přírodopis Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Zajícovci (Lagomorpha)
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: listopad 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Autor: Mgr. Eliška Nováková
Savci.
Trojúhelník těžnice, výška
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Anotace Výukový program pro žáky 7. ročníku na 2. stupni ZŠ. Téma:Savci – zajícovci, hlodavci. Možnost využití: interaktivní tabule.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:VY_32_Inovace_ – Trávicí soustava I. (úvod a dutina ústní) Název sady:Přírodopis.
Funkce - řízení a kontrola organismu - koordinace mezi orgány - zprostředkovat vztah s okolím - duševní činnost.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Silvie Šimečková NÁZEV:VY_52_INOVACE_34_Přírodopis 8. ročník TÉMA: Vejcorodí, vačnatí ČÍSLO.
© Sportovní gymnázium Dany a Emila Zátopkových Ostrava VY_32_INOVACE_BOHACOVA.BIOTER.03.
Funkce – obrana organismu proti infekci. Nakažlivé neboli infekční nemoci: =choroba, která je přenosná z nemocného člověka nebo zvířete na zdravého jedince.
ZAJÍCIZAJÍCIZAJÍCIZAJÍCI. Něco o nich Tvoří samostatnou skupinu savců Stavbou těla a způsobem života se podobají hlodavcům Zajíci, stejně jako hlodavci,
 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: listopad 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_PRV1,2_24.
ZAJÍCI. CHARAKTERISTIKA Samostatná skupina savců. Samostatná skupina savců. Podobní hlodavcům. Podobní hlodavcům. Hlodavé zuby-v horní čelisti mají na.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VEVERKA OBECNÁ.
Svalová soustava Funkce - spolu s kosterní soustavou umožňuje pohyb
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Nitroděložní vývoj jedince
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
TANY CHUDOZUBÍ LUSKOUNI ZAJÍCOVCI
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/02.0068 Zajíci Mgr. Vlastimil Volčko

Zajíci Stavbou těla a způsobem života se podobají hlodavcům. Hlodavé zuby – dva páry řezáků.

Zajíc polní: Pole, louky. Mělké hnízda, ve kterých spí. Mláďata jsou dobře vyvinutá – osrstěná a vidí. Brzy po narození dokáží běhat.

http://img. ceskatelevize http://img.ceskatelevize.cz/program/porady/880589/foto09/298327271910001_zajic_03.jpg

http://www.biolib.cz/IMG/GAL/2573.jpg

http://www.naturfoto.cz/fotografie/jbohdal/zajic-polni-9_4510.jpg

Králík divoký: pole, louky i městské parky. Kratší uši i přední končetiny než zajíc. Žije ve skupinách. Vyhrabává si nory, ve kterých spí. Mláďata rodí holá a slepá. Králík domácí – domestifikace.

http://www. naturfoto. cz/fotografie/andera/kralik-divoky-nora-5712 http://www.naturfoto.cz/fotografie/andera/kralik-divoky-nora-5712.jpg

http://www.photosimon.cz/photos/kralik-divoky-985.jpg

http://imageproxy.jxs.cz/~nd01/jxs/cz~/059/694/cea9d56a16_33056811_o2.jpg

Použité zdroje: Objekty použité k vytvoření této prezentace jsou součástí Microsoft PowerPoint, Ivana Vaněčková, Jana Skýbová, Drahuše Markvartová, Tomáš Hejda (2006): Přírodopis 8 učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia, Nakladatelství Fraus 2006, dále vlastní nápady. Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech základních škol. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vlastimil Homolka. Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/02.0068