PictureBox u vkládání obrázků u vlastnost Picture pomocí příkazu LoadPicture u přiřazení obrázku mezi dvěma prvky PictureBox Auto.Picture = AutoCerv.Picture
Timer u časovač u potřebuji provádět příkazy opakovaně po uplynutí určitého časového intervalu u vlastnost Interval –nastavuji v milisekundách (1000 1s) –určuje dobu, která uplyne mezi dvěma událostmi Timer u událost Timer
Metody objektů u Akce objektu, kterou má objekt již předdefinovanou u Některé akce potřebují parametry Object.Move 1000, 1000
Ladění programu u Kontrola správnosti programu u Nalézt chybu lze například tím, že program krokujete u Po stisku klávesy F8 (nebo výběrem z nabídky Debug + Step Into) se program spustí a zastaví se na prvním příkazu u Opakovaným stisknutím klávesy F8 se vykonávají jednotlivé příkazy u Hodnoty proměnných je možné sledovat v horní části speciálním oknem Watches u vyberte nabídku Debug + Add Watch a zadejte jméno proměnné
Složená podmínka u logické operátory And (a zároveň), Or (nebo) a Not (negace) u vyhodnocení logických výrazů Příklad: Použití logického operátoru v podmínce. If a 20 Then Podmínka je splněna pokud proměnná a bude mít hodnotu menší než nula nebo větší než dvacet.