Petr Sádlík, Tomáš Rudolecký,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Malý průzkum dovedností žáků řešit úlohy
Anketa a testování pitné vody
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Čtyřleté studium.
Statistické šetření.
Jak na to, aniž bychom se zničili
Deník původů jídel Výzkum studentů GPJP.
Hodnotová orientace svobodné generace
Vyhledávání dopravního spojení na internetu
Vocational Education and Training for Young people ODBORNÉ VZDĚLÁVACÍ KURZY PRO MLADÉ Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za.
Něco se o nich dozvíme  Referát o úhlech.
…začíná experiment Jana Marie Havigerová experiment = součást projektu Informační chování nadaných dětí v pregramotném období.
Předtím než vám ukážu svou prezentaci o životu ve Vesmíru si uvědomte si, že nejsou vědecky potvrzené žádné informace ! ! ! ! !
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
SPORTOVNÍ HALA KOJETÍN
The H-CUBE Project is co-funded by the European Commission (Executive Agency for Health and Consumers) VHB, VHC, HIV – tři vážné hrozby pro maldé lidi.
Každý z nás se setkal s tím, ze něco musel prezentovat. Svoje přátele a kamarády!!!! Pokus o prezentaci v PowerPointu.
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Průzkum V rámci průzkumu, který probíhal v květnu a červnu 2010 náš projektový tým oslovil 6 škol, ze kterých získal zpět 72 vyplněných dotazníků. Oslovili.
„Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel fax
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Proč je důležité studovat Principy
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Zábavná matematika.
FÁZE ŽIVOTA.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ / /34
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Procvičování vzorce.
Změny v Újezdě nad Lesy očima školáků
1 KALIBRO 39 Výsledky průzkumu mezi žáky Gymnázium, Praha 6, Nad Alejí 1952.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Jak lze studovat psychologii Ψ?
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
Úkoly nejen pro holky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_707.
Bleskový výzkum Kauza : David Rath Červen 2012.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
Venkov: podmínky rozvoje, společenský život Tomáš Havlíček Miroslav Marada Příspěvek vznikl za podpory projektů WD Regionální diferenciace venkovského.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
EGovernment Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Jednání implementátorů ORP Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica.
UŽ SE VYZNÁM V KNIHOVNĚ Knihovnická lekce s praktickým procvičováním získaných znalostí.
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Pagination pro formuláře ASP.NET Petr Jelínek Vedoucí práce Ing. Václav Novák, CSc.
BEJCI Tohle je asi konec bejků pátá třída končí Jeden chce jít na matematickou TAK TOHLE JE NA PAMÁTKU.
Práce s daty – aplikace II.
Spolupráce s rodiči a absolventy při tvorbě ŠVP RNDr. Jiří Herman, Ph.D. Gymnázium, Brno třída Kapitána Jaroše 14.
Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Název plánované práce Student: Vedoucí práce: Třída: Školní rok:
STATISTIKA Kníž, Regentík 8.C.
Transkript prezentace:

Petr Sádlík, Tomáš Rudolecký, Statistický průzkum Orientace po škole: Zpracovali: Petr Sádlík, Tomáš Rudolecký, Petra Čížková

Cíle zjišťování: Co po škole.. Zaměření budoucí činnosti.. Naučil jsem se něco..

Popis průzkumu: Náš průzkum byl proveden v třídě 3.Z. Celkem odpovědělo na naše dotazy 21 lidí. Bohužel několik dotazníků muselo být vyřazeno.

Chcete po škole… a) studovat b) pracovat c) ještě nevím Ze statistického průzkumu naše statistické oddělení zjistilo, že nikdo z dotázaných studentů nechce pracovat a převážná většina (70%) chce dále pokračovat ve studiu a zbylých 30% se doposud nerozhodnulo.

Chcete studovat nebo pracovat… a) ve stejném zaměření jako dosavadní studium b) v jiném zaměření c) je mi to jedno Ze statistického průzkumu naše statistické oddělení zjistilo, že celých 35% z dotazovaných studentů chce rozhodně pokračovat ve stejném zaměření jako dosavadní studium, 45% studentů chce změnit zaměření studia a 20% studentů na to lidově „dlabe“.

Myslíte si, že Vás škola připravila… a) k dalšímu studiu b) k praktickému životu c) obojí Ze statistického průzkumu naše statistické oddělení zjistilo, že celých 47% studentů si myslí, že je škola připravila spíše k dalšímu studiu, 16% studentů si myslí, že spíše k praktickému životu a 37% studentů si myslí obojí.

Konec prezentace průzkumu: Tvorba otázek: Tomáš Rudolecký Průzkum prováděli: Petr Sádlík, Petra Čížková, Tomáš Rudolecký Grafické vyhotovení: Petr Sádlík Komentáře k prezentaci: Petra Čížková, Tomáš Rudolecký, Petr Sádlík