VY_V/2_INOVACE_65_Opakování – jak se co vyrábí Opakování – jak se co vyrábí Miroslav Kaňok.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Advertisements

MÁ TO SMYSL.TŘIDTE ODPAD!
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ČLOVĚK ZPRACOVÁVÁ SUROVINY
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Opakování - člověk VY_3/2_INOVACE_115_Opakování – člověk1
Třídění přírodnin VY_III/2_INOVACE_102_Třídění přírodnin
Učebnice str ročník TĚŽEBNÍ PRŮMYSL
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í
Parní stroj a spalovací motory
VY_V/2_INOVACE_11_Planety
Střídání ročních období
VÝROBA SKLA, PAPÍRU, PLASTU
VY_III/2_INOVACE_116_Jak se co vyrábí
Polární pás – Arktida VY_V/2_INOVACE_33_Polární pás - Arktida
VY_V/2_INOVACE_10_Sluneční soustava
VY_V/2_INOVACE_18_Měsíc Měsíc Miroslav Kaňok. OBSAH Měsíc – přirozená družice ZeměMěsíc – přirozená družice Země Pozorování MěsícePozorování Měsíce Použité.
VY_32_INOVACE_407, 21. sada, Přírodověda
Podnebné pásy subtropický pás
Opakování život na Zemi
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í
Přizpůsobivost živočichů a rostlin
VY_III/2_INOVACE_109_Trávicí soustava Trávicí a močová soustava Miroslav Kaňok.
VY_III/2_INOVACE_105_Kostra člověka
Spotřební průmysl Zápis poznámek Procvičení na mapkách
Recyklace a odpad.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Podmínky života na Zemi
VY_III/2_INOVACE_118_Jednoduché stroje
VY_V/2_INOVACE_19_Podoby Měsíce
Miroslav Kaňok VY_V/2_INOVACE_04_Energie. OBSAH Cesta energie v příroděCesta energie v přírodě Zdroje energieZdroje energie Použité zdrojePoužité zdroje.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Mírný pás – smíšené a listnaté lesy, stepi
VY_V/2_INOVACE_15_Trvání dne a noci
VY_V/2_INOVACE_05_Příklady elektráren
VY_V/2_INOVACE_09_Slunce Slunce Miroslav Kaňok. OBSAH SlunceSlunce Slunce - fotografieSlunce - fotografie Použité zdrojePoužité zdroje.
Podnebné pásy, počasí a nadmořská výška
Opakování – člověk a technika
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
VY_III/2_INOVACE_112_Nervová soustava Nervová soustava Miroslav Kaňok.
Oběhová soustava a krev
VY_V/2_INOVACE_13_Země ZEMĚ Miroslav Kaňok. OBSAH ZeměZemě Použité zdrojePoužité zdroje.
Tropický pás savana a poušť
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
VY_III/2_INOVACE_114_První pomoc
LÁTKY A TĚLESA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
ODPADY POTRUBNÍ POŠTOU HEJ GANG! Anketa Co 3-4 týdny diskuze s Hantály a.s. y + volání firmám (výrobky, práce)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Miroslav Kaňok, DiS. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN , financovaného.
VY_32_INOVACE_04- Lípa srdčitá Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
 Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011  Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_17.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_15.
Výroba Papíru Jan střída
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc
VY_V/2_INOVACE_29_Mírný pás
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
VYBRANÉ CHEMICKÉ VÝROBY II.
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Člověk a jeho svět (Vlastivěda pro 4. ročník)
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_108_Stonek dřevin
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Beata Garšicová Marek Běl Martin Klicpera Jan Mucha
Polární pás – Antarktida
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
Vztah k životnímu prostředí
Člověk a jeho svět Chování v přírodě.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Transkript prezentace:

VY_V/2_INOVACE_65_Opakování – jak se co vyrábí Opakování – jak se co vyrábí Miroslav Kaňok

OBSAH Opakování – jak se co vyrábíOpakování – jak se co vyrábí Použité zdrojePoužité zdroje

1) 1)Pokus se sestavit postup výroby papíru ve správném pořadí: Dřevo se rozseká na drobné kousky. Kmeny se zbaví kůry. Papírovina se nalévá na síto – odvodní se. Papír vychází z výroby. Rozsekané dřevo se vaří – vzniká buničina. Papírový pás se mezi vyhřívanými pásy suší. Buničina se propírá, bělí, přidávají se plnidla – vzniká papírovina ) Co je hlavní surovinou pro výrobu skla? Sklářský písek. 3) Která tvrzení jsou pravdivá (vyber správnou variantu) Starý papír a staré sklo lze / nelze využít při výrobě nového. Plasty jako odpad jsou / nejsou problémem pro životní prostředí.

POUŽITÉ ZDROJE  Kholová H. Přírodověda pro pátý ročník – Člověk a technika. Praha: Alter, s.