1 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Moduly k zjišťování a podporování základních odborných kompetencí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Diagnostika školní zralosti
Podpora personálních procesů v HR Vema Jaroslav Šmarda
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Středisko podpory poradenských služeb
NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/ METODIKA PROJEKTU PhDr. Jiří Hřebíček ACTIVCONZULT, s.r.o. Zlín Odborný garant.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
TEORIE ROZHODOVÁNÍ.
Notace napětí 2. ZÁKLADNÍ POJMY A VZTAHY Symetrie tenzoru,
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Výběrové řízení a přijímací pohovor – vybrané rady a tipy
PSYCHOLOGICKÁ PŘÍPRAVA - ÚVOD
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
CELÁ ČÍSLA.
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
CYKLISTICKÁ INFRASTRUKTURA Jaroslav Martinek Central MeetBike.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Prezentace nového SQL modulu Mzdy a personalistika Pavel Pitaš Miloš Jirčík.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
MAGNET – NOVÁ ŘADA PROGRAMŮ TOPCON
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Program 1. pracovního semináře Financování internetizace knihoven ze strukturálních fondů Havlíčkův Brod.
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Vedení správních řízení ve spisové službě a statistika vyřizování dokumentů.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
1 Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_52_INOVACE_01/A3 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníZáří 2012.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
1 | Kaspersky Endpoint Security Přehled. 2 | Kaspersky Endpoint Security Kaspersky Endpoint Security for Windows Kaspersky Endpoint Security for Mac Kaspersky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tematická oblast Autor Ročník Obor Anotace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Technické kreslení.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Jaroslav Mudrák
5. Měření a vytyčování úhlů
Dlouhodobé uchovávání a zpřístupňování dokumentů v digitální podobě
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Jaroslav Mudrák
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Interpretace výsledků modelových výpočtů
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
1 Sociální a zdravotní centrum Letiny, s. r. o. Pohled zvenčí.
1 Praktické řešení vybraného území Povodí NEŽÁRKY.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Vibroakustická diagnostika
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Didaktika geografie.
Alternativní ovládání PC a okolí Nature Inspired Technologies Group Dept. of Cybernetics FEE CTU in Prague.
PSYCHICKÁ PŘÍPRAVA VE SPORTU
Transkript prezentace:

1 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Moduly k zjišťování a podporování základních odborných kompetencí

2 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN  bbw waiblingen Modul 1 Modul 4 Modul 3 Modul 2 Přehled modulů hamet 2 4 moduly v rámci hamet 2 Základní odborné dovednosti Zjištění schopnosti učit se Sociální kompetence Vizuální kontrola v jednoduchých úkolech (zjišťování chyb a identifikace problémů )

3 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Uni- ver- zita Master Bacellor Nurserie, social service Salesman, customer service Special School for Technicians Craftsmen assistant Vyšší škola Střední škola Vyloučené osoby se speciál- ními potřebami Praktické dovednosti Praktické odborné dovednosti

4 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Důležité základní dovednosti

5 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Analýza faktorů rutina a rychlost 13 % 6 faktorů dílčí test Pracovní úkol

6 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN navlékání nitě třídit a shromažďovat kartičky skládání ubrousků šroub + matice faktor A rutina a rychlost

7 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Analýza faktorů Rutina a rychlost 13 % Používání a řízení nástrojů (jednoduché) 11 % 6 faktorů pracovní úkol dílčí test

8 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN PC-CNC-souřadnice PC – nastavení telefonu PC – zadávat text do počítače faktor D pochopení a realizace instrukcí

9 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Analýza faktorů rutina a rychlost 13 % Používání a řízení nástrojů (jednoduché) 11 % Vnímání a pochopení symetrie 9 % Pochopení a realizace instrukcí 9 % Používání a řízení nástrojů (komplexní) 8 % 6 faktorů dílčí test pracovní úkol

10 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN pilování rybičky ohýbání drátu duševní úroveň faktor E používání a řízení nástrojů (komplexní)

11 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Analýza faktorů rutina a rychlost 13 % Používání a řízení nástrojů (jednoduché) 11 % Vnímání a pochopení symetrie 9 % Pochopení a realizace instrukcí 9 % Používání a řízení nástrojů (komplexní) 8 % Přesnost měření a preciznost 6 % 6 faktorů pracovní úkol dílčí test

12 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN měření úhly průsečíky faktor F Přesnost měření a preciznost

13 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Analýza faktorů rutina a rychlost 13 % Používání a řízení nástrojů (jednoduché) 11 % Vnímání a pochopení symetrie 9 % Pochopení a realizace instrukcí 9 % Používání a řízení nástrojů (komplexní) 8 % Přesnost měření a preciznost 6 % Zbytkový faktor 44 % 6 faktorů zahradní práce Pro- dej

14 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN  bbw waiblingen „Je všechno OK?“ (klient zná svůj úkol, ví, co je důležité, a je připraven k testu) v případě potřeby: individuální pomoc trénovat a získat představu o tom „jak se to dělá“ začátek testu příklad: obtáhnout linie / tvar Přípravný program

15 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN  bbw waiblingen Samotný test musí klient dělat samostatně (bez pomoci) „Dělej to podle /jako......“ (podívej se na předlohu) „Víš, jak máš začít?“ V případě neúspěchu: intervence Test Příklad: obtáhnout linie / tvar

16 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN hodnocení výsledků Popis jak hodnotit výsledek testu podle Příručky

17 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN předloha / schéma k zjišťování chyb

18 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN 8 9 vysoká úroveň 2 1 nízká úroveň 5 průměr 6 7 nad průměrem 4 3 pod průměrem Stanine

19 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Evidování dovedností

20 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Individuální profil

21 UNTERNEHMEN – STRATEGIE - LÖSUNGEN Positiv, aber eher zurückhaltend, hat kaum BedenkenGegen Testende aber eher gleichgültig hodnocení pracovního chování 3 Klíčové dovednosti návrh