Výuka práce s videem Michal Janský. Cíle výuky 1.Ovládat zvolený program pro editaci videa. 2.Osvojení pracovních postupů. 3.Pochopení pojmů spojených.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – odkazy (obsah, rejstřík) Typ:
Advertisements

VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Projekt ŠKOLNÍ VIDEO-STUDIO
PROSTŘEDÍ POČÍTAČE okna Obsah : • Pracovní plocha • Okna • Dialogové okno • Úkoly.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 28Číslo.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACEPrezentace obsahuje návod jak vytvořit prezentaci, její obsah,
Sloupcová sazba a oddíly
Základy práce s počítačem – lekce V. Zvyšování IT gramotnosti zaměstnanců vybraných fakult MU.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Excel – funkce.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.1 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Vektorová grafika – výplň, pero Typ: DUM - kombinovaný.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.15 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. PowerPoint - animace Typ: DUM - kombinovaný.
Zadání úlohy Podle předlohy vytvořte aktivní tabulku „Převádění stupňů“, ve které budete převádět hodnoty teplot ve stupních Celsia na stupně Fahrenheita.
ANOTACEPrezentace obsahuje informace o vyhledávačích a způsobech vyhledávání na internetu. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žáci zvládnou základní.
Excel – formát čísla. Formát čísla Při práci v tabulkách je důležitý formát dat v buňce Zvolený formát ovlivňuje nejenom zobrazení dat v buňce, ale i.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Základní zásady pro výpočty v buňce 1)Každý vzorec musí začínat znakem „rovná se“ =. 2)Pokud znak nenapíšeme, program nic nespočítá. 3)Zápis vzorce nesmí.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Cvičení Podle předlohy vytvoř tabulku pro přehled známek.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Jak učit práci s videem.. Body učiva k práci s videem: 1. Co jsou videosoubory. 2. Typy videosouborů. 3. Kvalita videosouborů. 4. Jak přehrávat videosoubory.
ANOTACEPrezentace obsahuje základní informace o internetu, o historii a možnostech prohlížení internetu. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žáci.
Excel – vzorce.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 28Číslo.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Topologie počítačových sítí
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – matematické výrazy Typ: DUM.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Filtrování a řazení dat Autor: Jaroslav Kvapil.
PowerPoint – šablony, záhlaví
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.16 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. PowerPoint - Album Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Zásady pro zpracování počítačové prezentace
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 3.18 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Internet – E. pošta Typ: DUM - kombinovaný.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Jak psát a editovat text
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: květen.
Jak učit tvorbu textového dokumentu Milan Purkart.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor-hromadná korespondence Typ: DUM.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_2.2 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Legálnost užívání SW Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.4 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – záhlaví, zápatí Typ: DUM -
2. změňte logo na pozadí předlohy snímku ze zelené bubliny na usměvavé sluníčko Procvičování prezentace 1. Klepnutím a přepisem vložte libovolný nadpis.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.3 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor - odstavec Typ: DUM - kombinovaný.
Jak učit tvorbu www stránek Navarová Adéla. Proč učit tvorbu www stránek? Prezentace na internetu (Výrobky, firmy, celebrity, kluby…)
Výuka databází v tabulkovém procesoru Martin Kubát.
Jak učit práci s grafikou
Jiří Simmer Pedagogická Fakulta, ZČU
Jak vyhledávat informace na Internetu Vypracoval: Petr Boula VT-Te.
Tento projekt je financován z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost prostřednictvím Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_029.ICT.34 Tvorba webových stránek – fotogalerie ZPS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web01 Označení materiálu web01_uvod.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín  Materiál slouží jako výkladová prezentace k tématu „Konstrukční typy PC“, je vhodný.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_040.ICT.34 Tvorba webových stránek – web a databáze.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Inf Tvorba webu – struktura webu. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jiří Kolář NÁZEV:VY_32_INOVACE_08B_09_Vstupní_periférie TEMA:HARDWARE A SOFTWARE.
Grafika – opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Inf Princip streamování videa a hudby
Movie Maker program pro tvorbu filmů
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
Tvorba webových stránek – místa v síti
MS Excel – Relativní odkaz
EU_12_sada1_02_Inf_Úpravy obrázků 2_Šeb
Rozložení nadpisu Podnadpis.
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
ADÉLA JANÁČOVÁ  Internet je obrovskou studnou informací  Komunikace.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Rozložení obrázku s titulkem
Transkript prezentace:

Výuka práce s videem Michal Janský

Cíle výuky 1.Ovládat zvolený program pro editaci videa. 2.Osvojení pracovních postupů. 3.Pochopení pojmů spojených s tvorbou videa. 4.Osvojení zásad pro práci s kamerou.

Zásady pro práci s kamerou Práce s kamerou je v podstatě jednoduchá Zásady: 1.Omezení rychlosti zoomu. 2.Stabilní obraz. 3.Stálá pozice kameramana. Práci s videem je nutné učit s ohledem na věk a schopnosti žáku.

Pro seznámení s editací videa je možné použít jednoduchý úkol Úkol: 1.Naimportujte si dva krátké videoklipy. 2.Přidejte oba tyto klipy do scénáře filmu. 3.Vložte mezi tyto dva klipy jakýkoliv přechod. 4.Uložte film do počítače.

Příklad Procházka v ZOO [1] 1.Importujte soubor ze složky ZOO 2.Do scénáře nebo na časovou osu umístěte několik klipů zvířat, která poznáte. 3.Každý klip opatřete titulkem, který vložíte do klipu (odkaz Přidat titulky do vybraného klipu – animace titulku – informační proužek) 4.Film opatřete úvodními titulky (s názvem filmu např. „Zoologická zahrada“) a závěrečnými titulky se jménem kameramana, režiséra (své jméno) a jmény „herců“. Vyberte animaci, při které budou titulky projíždět před očima. 5.Rozpracovaný projekt uložte.

Projekt Sportovní zprávy Natočte sportovní výkony své a svých spolužáku při tělesné výchově (běh, skok, fotbal apod.). Natočené klipy poté sestříhejte, doplňte titulky (názvy žáků a disciplín) a dodejte ozvučení. Školní Superstár Natočte své spolužáky jak zpívají (nejlépe české písničky) a poté jak je jiní žáci hodnotí. Natočené klipy ozvučte originálními písničkami, doplňte přechody a tytulky.

Použitá literatura [1] Vaníček, J. Informatika pro základní školy a víceletá gymnázia: 3. díl třídílné řady učebnic. 1. vyd. Brno: Computer Press a.s. ISBN: Roubal, P. Informatika a výpočetní technika pro střední školy: 2. díl. 1. vyd. Brno: Computer Press a.s. ISBN: