Anotace: S, s, vyhledávání slov se „s“, cvičení paměti, odpovědi na otázky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný výstup: Žák se učí poznávat zvukovou a grafickou podobu slova. Průřezová témata: osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj Klíčová slova: S, s, vyhledávání slov, cvičení paměti, otázky Druh učebního materiálu: prezentace s obrázky Cílová skupina: žák Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 – 8 let Ověřeno dne: Ve třídě: 1. VY_32_INOVACE_34
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na ČESKÝ JAZYK 1. ročník
Písmeno s, S Pojmenuj obrázky a vyhledej slova, která obsahují písmeno „s, S“. Soustřeď se, obrázky si dobře prohlédni.
list, svícen, skokan, lusk, slon
strom, srst, prsty
sníh, pes, smích skřítek
sůl, laso, postel, trpaslík, kostka, inkoust
Odpověz na otázky 1.Měl svícen na obrázku zapálené svíčky? 2.Byl slonovi vidět ocásek? 3.Měl kůň na obrázku sedlo? 4.Kolik pejsků na obrázku mělo vypláznutý jazyk? (Žádný nebo všichni?) 5.Měl trpaslík na obrázku vedle sebe houby? Pokud ano, tak jaké? 6. Jaké číslo padlo na zelené kostce?
Správné odpovědi 1.Ano 2.Ne 3.Ne 4.Všichni 5.Ano, muchomůrky 6.Šestka
Čteme: sítosílalesy mísavosasama masosovamusíme Táta solí maso v míse. Eva mele. Sovy loví.
KONEC PREZENTACE
Citace: Obrázky: Klipart