VY_32_INOVACE_05_LITERÁRNÍ VÝCHOVA POHÁDKA O SLEPIČCE
ANOTACE: ŽÁCI PROCVIČUJÍ POSTUP PRÁCE, POSLOUPNOST. MOŽNÉ POUŽÍT I PANTOMIMU.POSUZUJÍ LIDSKÉ VLASTNOSTI.SEZNÁMÍ SE S PŘÍSLOVÍM.
BEZ PRÁCE NEJSOU KOLÁČE.
Co musela slepička všechno udělat, aby upekla koláče Co musela slepička všechno udělat, aby upekla koláče.Předváděj a povídej podle obrázků.
ODPOVĚĎ ZKONTROLUJEŠ TAK, ŽE PŘEČTEŠ SLOVO POZPÁTKU. TÍSAZ
ODPOVĚĎ ZKONTROLUJEŠ TAK, ŽE PŘEČTEŠ SLOVO POZPÁTKU. TAKESOP ICINEŠP
ODPOVĚĎ ZKONTROLUJEŠ TAK, ŽE PŘEČTEŠ SLOVO POZPÁTKU. TÍLMOP
KTEŘÍ KAMARÁDI SLEPIČCE NEPOMOHOLI?UDĚLALI BYSTE TO TAKY TAK?
SEZNAM SE S DALŠÍM PŘÍSLOVÍM.
KDO JINÉMU JÁMU KOPÁ, SÁM DO NÍ PADÁ. http://slovesnost.ic.cz/gallery/prislovi3.jpg
JAK SE DO LESA VOLÁ, TAK SE Z NĚHO OZÝVÁ.
CITACE: www.office.microsoft.com PaedDr. Hana Mühlhauserová , METODICKÝ PRŮVODCE K ŽIVÉ ABECEDĚ, SLABIKÁŘI A PÍSANKÁM PRO 1. ROČNÍK, NOVÁ ŠKOLA