Téma:Vocabulary and Grammar Practice – Solutions Elem. U 1-6 Vypracoval/a:Mgr. Jana Hlaváčová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
Advertisements

Linking Words and phrases
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Kdy chcete začít? What time are you going to begin?
Past Simple, Past Continuous, Past Perfect
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
A wish clause I wish + past simple. Put the verbs in the correct form I wish I …………… French. (speak) I wish I …………… a house in the country. (have) I wish.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Dnes to v obchodě zatím moc nejde. It's been a slow day at the store today.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektu CZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
to BE  was (1. a 3. osoba jednot.čísla) were (všechny ostatní osoby) I waswe were you wereyou were he she wasthey were it.
Reported speech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Future time clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Všude kam se podívám vidím ryby. Everywhere I look, I see fish.
First Conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Past simple or past continuous
Present perfect X past simple
So, such, (a) few, (a) little Nominal Subject Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Must / can´t + have Practising Expressing certainty in the past.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Nepravidelná slovesa v přítomném a minulém čase Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Revision test Relative clauses.
QUESTION TAGS? (VĚTNÉ DOVĚTKY)
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění materiálu.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Some/any Zájmenné a příslovečné složeniny vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Time Prepositions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Integrovaná střední škola v Semilech 28. října 607, Semily.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková My family and I were in Italy last year. Where were you last summer?
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
GE - Vyšší kvalita výuky
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
GE - Vyšší kvalita výuky
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Transkript prezentace:

Téma:Vocabulary and Grammar Practice – Solutions Elem. U 1-6 Vypracoval/a:Mgr. Jana Hlaváčová

I. Přelož. Dbej na pořádek slov. 1. Na stěně vedle dveří je nástěnka. 2. V tamté třídě je asi pět poliček. 3. Jsou v pokoji Martiny nějaké květiny? Ano, jsou. 4. Kdy musíte dělat tu zkoušku? – Povinnou zkoušku děláme na konci střední školy, nazýváme ji maturita. 5. Mamka říká, že musím být o víkendu doma před dvanáctou.- Půjdeš taky domů po půl dvanácté? 6. O čem mluvíš? Nerozumím. Řekni to, prosím tě, ještě jednou. 7. Podívej se na ně. Tancují zase spolu? – Myslím, že ano.- Chtěla bych jít domů. 8. Seznam se s Milanovým bratrem. Je to nejzábavnější a nejzajímavější kluk v naší třídě. 9. Dnešek byl nejhorší den. Škola skončila pozdě, nemohl jsem jet s tátou autem, a tak jsem šel domů pěšky. Pak jsem si uklidil pokoj, zodpověděl nějaké maily a bylo tak pozdě, že jsem spěchal do postele. 10. Mami, Pete dneska nemá svou svačinu. – Má hlad? Počkej chvilku, něco mu dám.

I. Key 1.There is a noticeboard on the wall next to the door. 2.There are about five shelves in that classroom. 3. Are there any plants/flowers in Marina´s bedroom? – Yes, there are. 4. When do you have to take the exam? – We take the compulsory exam at the end of the secondary school/education, we call it Maturita. 5. Mum says at the weekend I have to be at home before twelve. Are you going home/are you leaving after half past eleven, too? 6. What are you speaking about? I don´t understand. Say it again, please. 7. Look at them. Are they dancing together again? – I think so. /I think they are. – I´d like to go home. 8. Meet Milan´s brother. He is the funniest and the most interesting boy in our class. 9. Today was the worst day. The shool finished later, I couldn´t go by car with dad and so I walked home. Then I tidied my bedroom and it was so late that I hurried to bed. 10. Mum, Pete doesn´t have his snack today. – Is he hungry? Wait a moment, I´ll give him something.

II. Přelož. /Opakování L 3-6/ 1. Nemohl jsem dýchat. Nebyl tam žádný vzduch /air/. 2. Před dvěma týdny jsme byli na varhanním koncertě. 3. Nějakou pěknou mikinu můžeš koupit levně v tomto obchodním domě. 4. Nemohl jsem s nimi jít na ryby. 5. Na obrázku byl orel a nějací menší ptáci. 6. Náš ředitel nás učí deskriptivní geometrii. 7. Nebuď tak hrubý. Nekřič na něj. 8. Dnes hráli opravdu špatně, hůř než předevčírem na tréninku. 9. Nemusíš o tom mluvit. 10. Chtěl by sis půjčit mé kolo? Mohu ti ho půjčit.

II. Key 1. I couldn´t breathe. There was no air. /There wasn´t any air./ 2. We were at an organ concert two weeks ago. 3. You can buy a nice sweatshirt cheaply at this department store. 4. I couldn´t go fishing with them. 5. There was an eagle and some smaller birds in the picture. 6. Our head teacher teaches us descriptive geometry. 7. Don´t be so rude. Don´t shout at him. 8. Today they played really badly, worse that the day before yesterday at the training. 9. You don´t have to speak about it. 10. Would you like to borrow my bike? I can lend it to you.

III. Přelož krátké dialogy. 1. Pojďme na kávu. Znám jednu hezkou kavárnu na náměstí. – Dobře. A co jít v sobotu večer na diskotéku? – Zeptám se Martiny. 2. Ten test byl lehčí než minule. – Já nesouhlasím. Nebyl. A myslím, že byl těžší než před dvěma týdny. 3. Nemohl jsem si půjčit z knihovny tu knížku. Knihovna byla zavřená. – Musíš tam jít před pátou. 4. Znáš je? - Ne, neznám. – Myslím, že mají problém. – Dobře, pomůžu jim. 5. To byl velmi nebezpečný výlet. – Ale byl to jeden z nejkrásnějších výletů. Vzpomínáš si na ty fantastické výhledy z vrcholů hor? Chtěl bych tam jet znovu, ale nemám moc peněz. 6. Ve čtvrtek jsme byli doma, protože bylo špatné počasí. Před naším dome zastavilo auto a někdo křičel. Nějaký velmi špinavý člověk šel podél řeky k mostu, u mostu zahnul doleva...Zavolali jsme policii.

III. Key 1. Let´s go for a coffee. I know a nice café on the square. – And what about going to the disco on Saturday evening? – Well, I´ll ask Martina. 2. The test was easier than last time. – I don´t agree. It wasn´t. And I think it was more difficult than two weeks ago. 3. I couldn´t borrow the book from the library. The library was closed. – You have to go there before five. 4. Do you know them? – No, I don´t. – I think/I suppose they have a problem. Well, l´ll help them. 5. It was a very dangerous trip. – But it was one of the most beautiful/exciting trips. Do you remember the fascinating views from the tops of the mountains? I´d like to go there again but I don´t have much money. 6. On Thursday we were at home because it was bad weather. A car stopped in front of our house and someone cried. A very dirty man walked along the river to the bridge, at the bridge he turned left...We called the police.

Použitá literatura Falla, T. Maturita Solutions Elementry Oxford: Oxford University Press 2008 Workbook 120 s. ISBN