Modernizace záp. části ŽST.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
s dopravní infrastrukturou
Advertisements

Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
Návrh parkování Návrh zastávek MHD.
Veselí nad Lužnicí – České Velenice
Tisková konference MD a SŽDC
Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Informace o současné podpoře kombinované dopravy v České republice
Strategie dopravy MD ČR
Železniční doprava Lucie Váchová, OA.
Těžiště varianty přestavby železničního uzlu Brno
Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E
Rekonstrukce historického areálu FF MU
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
Zákon č. 266/1994 o dráhách zákon upravuje
občanská koalice Nádraží v centru říjen 2006
Elektromechanického staničního zabezpečovacího zařízení
Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji , 9:00 Praha Masarykovo nádraží.
Projekty EOC v ČR v období
Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Dispečerské řízení pražského metra
Vsetín – město bez bariér
Plánování dopravní infrastruktury z pohledu projektanta
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, , Karlovy Vary Autor: MARIE KRAUSOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_.
Rozčlenění nákladů na výstavbu FTTH sítí
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
LIGA LESNÍ MOUDROSTI THE WOODCRAFT LEAGUE
Regenerace a revitalizace Masarykova náměstí v Jilemnici
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Názvosloví Schodišťový prostor – prostor v němž bude umístěno schodiště. Schodišťové rameno – konstrukce, která má min. 3 stupně a spojuje různé výškové.
NAVRHOVÁNÍ STAVEB PRO SAMOSTATNÝ A BEZPEČNÝ POHYB NEVIDOMÝCH A SLABOZRAKÝCH OSOB Doporučený standard technický (ČKAIT) z r Nezajištěný prostor –
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
Interoperabilita elektronického odbavování cestujících
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Jan Máca, SPŠ-JIA.  Student čtvrtého ročníku  obor Informační technologie  Zájmy:  Doprava Železniční osobní vozy  Programování Jazyky C, Java, HTML+PHP.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Pozemní stavitelství Typologie Bytové domy Autor: Ing. Šoupal Kamil
PPK vs. 3Dosa Školení dodavatelů geodetických prací, Brno,
MĚŘENÍ VÝHYBEK jestliže se mezi izolovaným stykem před výhybkou a začátky jazyků výhybky nenachází svár, je izolovaný styk zároveň začátkem výhybky jestliže.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Úvod do pozemních komunikací
VLAKOTRAMVAJ V KARLSRUHE sestavil Michal Drábek pro Drážní společnost při ČVUT FD říjen 2007.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rekonstrukce historického areálu FF MU Druhá etapa 2013 –
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV ERDF výzva pro vysoké školy Ing. Martin Hajnala Praha, duben 2016.
Luhačovice, Priority železniční infrastruktury na Moravě v období 2014–2020 Ing. Mojmír Nejezchleb náměstek generálního ředitele pro modernizaci.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_20-01 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Rokytka - rozvoj území cyklostezka Stavba číslo: 8268.
Tabulky traťových poměrů
Odborný seminář: Vliv čerpání finančních prostředků z OP PIK na konkurenceschopnost české ekonomiky Čerpání dotací z Operačního programu Podnikání a.
Účel a přehled přestaveb budov
Pracovní skupina RSK pro dopravu Informace o výzvách IROP
Navrhování tunelových staveb
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Prezentace 2017 – 08 Foto a text Zdeněk Kačena Ruční posun obrázků
Digitální učební materiál
Integrace Neratovic a Mělníka
Mapování přístupnosti a pražská Mapa přístupnosti
Přehled výluk na hraničních přechodech a investiční akce SŽDC/ŽSR
VY_52_INOVACE_65_Doprava v ČR
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Modernizace záp. části ŽST. II. etapa Vojtěch Rohlíček

Historie dávno minulá… R. 1872 – nádraží Františka Josefa R. 1909 – přestavba původní budovy dle návrhu arch. J. Fanty, nástupištní hala Do II. svět. války – menší úpravy R. 1944 – vyražen 2. Vinohradský tunel R. 1971 – vybudování ONJ R. 1977 – nová odbavovací hala R. 1989 – vyražen III. Vinohradský tunel

…a méně dávná Modernizace vých. části ŽST. Dokončena r. 1995 Pilotová stěna pod Španělskou ulicí Páté až sedmé nástupiště Nová administrativní budova Severní podchod

Modernizace západní části ŽST. Praha hl. n. I. Etapa – Mosty Seifertova, r. 2004 II. Etapa – rekonstrukce prvního až čtvrtého nástupiště a příslušného kolejiště Související probíhající projekty: Nové spojení Rekonstrukce žst. Praha hl. n. (modernizace odbavovací haly včetně revitalizace Fantovy budovy) Rekonstrukce I. Vinohradského tunelu

Důvody modernizace Morální i fyzická zastaralost infrastruktury Plánovaná centralizace pražské příměstské dopravy Návaznost na předešlé projekty

Železniční svršek a spodek Realizováno nové uspořádání kolejiště: Průjezdné rovnoběžné dopravní koleje 9,7,1,2,8,12,14,20 (kolej 12 bez nástupní hrany), rozdělené cestovými návěstidly Kusé dopravní koleje 11a, 13a, 13b (s nástupní hranou) Rekonstrukce jižního zhlaví Rekonstrukce žel. spodku

Nástupiště Nově zbudována 3 ostrovní a 1 boční Výška 550mm nad TK a vzdálenost hrany od osy koleje 1680mm, délka 400m Nové informační a osvětlovací systémy Prvky pro nevidomé Drobné pozemní objekty – lavičky, koše

Střední a jižní podchod Novostavby Šířka 8m Severní výstup z podchodu – pevné schodiště Jižní výstup z podchodu dvojice eskalátorů

Severní podchod Provedena pouze rekonstrukce Severní výstup z podchodu – dvojice eskalátorů a osobní výtah Jižní výstup z podchodu – pevné schodiště Nově postaven severní zavazadlový tunel (přístup na nástupiště nákladními výtahy), stávající zavazadlový tunel zrušen

Ostatní stavby Objekt pro výpravčí na 3. Nástupišti Nástavby osobních a nákladních výtahů Vstup do TS2 Přístřešek pošty

Rekonstrukce nástupištní haly Dosud provedena pouze oprava odvodnění Výhledově nový nátěr (šedá barva) Výměna skel Náhrada některých prvků z vlnitého plechu

Ostatní technologie Rekonstrukce zabezpečovacího zařízení Rekonstrukce trafostanic Nová kabelová vedení (přeložky stávajících)

Důsledky modernizace Zlepšení kultury cestování Plynulejší odbavování cestujících Zvýšená bezpečnost dopravy – SZZ Možnost zavedení Pražského diametru (částečně)

Konec Použitá literatura: Polák M., Praha a železnice, Milpo media, Praha, 2005 Hájek K.,Průvodní zpráva – architektonické řešení stavby Modernizace záp. Části ŽST. Praha hl. n., SUDOP, Praha, 2007