8. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Realizace KA 02 v rámci projektu„Nadané dítě.eu“
Advertisements

 Mapování probíhalo od ledna do března 2013  Bylo zaměřeno na naplňování kritéria Pravidla ve třídách.
Projekt „Přeshraniční ekologická výchova v oblasti ochrany přírody a trvale udržitelného rozvoje v Českosaském Švýcarsku, Hornolužickém pohoří a Lužických.
ŠKOLENÍ TECHNIKŮ A MONTÁŽNÍKŮ PRO ROK 2007
Active Citizens - komunitní vzdělávání pro střední školy Úvodní setkání učitelů Praha 18. března 2013.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Výstupy projektu. Popis projektu Implementace ICT v rámci předmětů biologie a zeměpisu evidenční číslo: 0341P2006 Cílová skupina: Děti, žáci a studenti.
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Projekt: Integrace na druhou - šk.r. 2010/2011 Plánované projektové aktivity PPP FM v nejbližším období: a)Aktivita č.1 - Společné dílny: pedagog - šk.
GIS V PRAXI ZEMĚDĚLSKÉHO PODNIKU
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
EKOTOXA s.r.o. Otická 761/37, Opava GIS V PRAXI ZEMĚDĚLSKÉHO PODNIKU CÍL A PROGRAM ŠKOLENÍ SPOLUFINANCOVÁNO EVROPSKOU UNIÍ EVROPSKÝM.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
Program 1. pracovního semináře Financování internetizace knihoven ze strukturálních fondů Havlíčkův Brod.
Realizace KA v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ září 2010 bylo zahájeno na UHK vzdělávání pro pedagogické pracovníky MŠ a ZŠ v rámci realizace.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Anotace: Tvoříme pozvánky Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák píše správně.
Vítáme vás na semináři vedoucích klubů Asociace malých debrujárů ČR – Hotel Ogar Luhačovice-Pozlovice.
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 6. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní školy Středa 20. listopadu.
Gymnázium a Jazyková škola Zlín
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU „JAK CO FUNGUJE?“
2. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 3. setkání metodiků středních škol okresu Vsetín Středa 11. prosince 2013.
12. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní školy
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 5. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy Středa 23.
Realizace KA 02 v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ - v březnu 2010 začala být realizována příprava týmu psychologů se v Hradci Králové uskutečnilo.
„ Validace dobré praxe 2 “. Harmonogram semináře 10:00 – 10:15 Zahájení 10:15 – 11:00 Validace – výstupy a využití 11:00 – 11:30 Zkušenosti RP s validací.
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 1.setkání metodiků škol okresu Vsetín Střední školy Středa 21. listopadu 2012.
11. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 9. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní školy Středa 2. dubna 2014.
3. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní školy
4. setkání metodiků škol okresu Vsetín Střední školy
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL Školení pedagogů Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Centrum celoživotního učení Projekt Knihovny Kroměřížska.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
CLIL Casting na středních školách Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Tento projekt je spolufinancován Evropským fondem pro regionální rozvoj, státním rozpočtem České republiky a státním rozpočtem Slovenské republiky Metodické.
1)O projektu Můj dům, moje město Organizátoři Organizátoři Obsah projektu, aktivity Obsah projektu, aktivity Časový harmonogram Časový harmonogram Výstupy.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI, PROBLEMATIKA PÉČE O NADANÉ ŽÁKY Projekt v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Úvodní seminář Klíčová aktivita č. 3
Plánování prvních kroků
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Katedra ochrany rostlin České zemědělské univerzity v Praze   pořádá odborný seminář   NOVÉ TRENDY V OCHRANĚ ROSTLIN   8,30 – 9,00 Prezence   Úvod –
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Název operačního programu:
Konference primární prevence PK
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Centrum kolegiální podpory CKP
Workshop na téma „Realizace politiky přípravy na stárnutí”
Transkript prezentace:

8. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 8. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy Středa 19. března 2014

Termín konání: středa 19. března 2014 8. metodické setkání - učitelé AJ ze základních a středních škol okresu Vsetín.   Termín konání: středa 19. března 2014 Místo konání: ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí, Palackého 49 Program setkání:  7.45 – 8.00 Prezence 8.00 – 8.10 Zahájení 8.10 – 8.55 Ukázková hodina – Práce s tabletem ve výuce (Mgr. Vlachová, ISŠ – COP Valašské Meziříčí) 8.55 – 9.35 Diskuse k ukázkové hodině, další práce s tabletem a dotykovou televizí 9.35 – 10.00 Přestávka, občerstvení, zapůjčení metodické literatury 10.00 – 10.45 Ukázková hodina – Aktivity, které zaručeně fungují (Mgr. Vidašičová, ZŠ Růžďka) 10.45 – 11.40 Diskuse k ukázkové hodině, výměna vlastních nápadů 11.40 – 11.45 Shrnutí, návrh témat pro ukázkové hodiny na příští setkání 11.45 – 12.00 Zakončení, evaluační dotazník 12.00 Oběd

Práce s tabletem ve výuce AJ (Mgr. Jana Vlachová)

Práce s tabletem a dotykovou televizí ve výuce AJ (Mgr. Jana Vlachová)

Ukázková hodina „Aktivity, které zaručeně fungují“ Mgr Ukázková hodina „Aktivity, které zaručeně fungují“ Mgr. Lenka Vidašičová

Ukázková hodina „Aktivity, které zaručeně fungují“ Mgr Ukázková hodina „Aktivity, které zaručeně fungují“ Mgr. Lenka Vidašičová

Metodická skupina učitelů angličtiny ze základních a středních škol okresu Vsetín   Jméno Škola 1 Novotná Štěpánka, Mgr. Střední zemědělská škola Rožnov p/R 2 Neumanová Anna, RNDr. OA a VOŠ Valašské Meziříčí 3 Palacká Markéta, Mgr. MŠ, ZŠ a SŠ pro sluchově postižené Val. Meziříčí 4 Bolfová Šárka, Mgr. ISŠ - COP Valašské Meziříčí 5 Kašparová Ivana, Mgr. ZŠ Luh Vsetín 6 Vlachová Jana, Mgr. 7 Vidašičová Lenka, Mgr. ZŠ Růžďka 8 Břoušková Hana, Mgr. ZŠ Šafaříkova Valašské Meziříčí 9 Volková Miluše, Mgr. ZŠ Křižná Valašské Meziříčí 10 Chrástecká Růžena, Mgr. ZŠ Dolní Bečva 11 Krhůtová Věra, Mgr. 12 Chovancová Pavlína, Mgr. SŠIEŘ v Rožnově pod Radhoštěm

Stručný zápis z 8. společného jednání metodiků, tentokrát ze ZŠ a SŠ okresu Vsetín V úvodu přivítala vedoucí metodického centra Mgr. Ivana Nováčková účastníky setkání a seznámila přítomné s programem. První část setkání byla věnována práci s tablety ve výuce. Mgr. Vlachová předvedla možné využití tabletu v hodině zcela prakticky, tedy i v reálných časových intervalech, aby bylo patrné, kolik času zabere samotná příprava k aktivitám. Účastníci si v rámci hodiny museli tablety vyzvednout, aktivizovat, a poté byli instruováni k samotným úkolům. Jednalo se o vyhledávání informací na internetu pro anglický kvíz. Metodici pokus práce s technikou přivítali s povděkem, řada z nich s tabletem nikdy nepracovala, měli tedy zcela jinou představu. Po skončení ukázkové hodiny pracovali metodici s tablety i dále, vzájemně se instruovali o možnostech využití v praxi. Práci s internetem pak využili i k přihlášení na metodické semináře. Během přestávky si angličtináři prohlíželi zakoupenou metodickou literaturu a vybírali si tituly k zapůjčení. Po přestávce následovala další ukázková hodina. Mgr. Vidašičová předvedla řadu konkrétních her a dalších aktivit, které dokážou zaktivizovat i pasivní žáky. Metodici si jednotlivé aktivity prakticky vyzkoušeli a pečlivě si vše zaznamenávali. Předvedené aktivity jsou v různých variantách aplikovatelné na základních i středních školách, byly tedy přínosem pro všechny přítomné. Celá hodina byla velmi inspirativní a zcela plynule přešla do dalšího představování fungujících aktivit ze strany dalších metodiků. Po vyčerpání připraveného programu zůstal prostor pouze na evaluační dotazník a rozloučení.