Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hosting informačního systému K2
Advertisements

Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Podnikové informační systémy úvod
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Jan Zmátlík / Petr Pošvic / Martin Rendl
OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy.
PODPURNÉ PROCESY V ORGANIZACI
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
TKZ Polná spol. s r.o. od 1994 (1911) výrobce stavebního a nábytkového kování česká firma bez zahraniční spoluúčasti obrat - cca 210 mil. Kč počet zaměstnanců.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Informační systémy podnikové systémy CRM
SAP Ing. Jiří Šilhán.
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Základní otázky rozvoje informatizace Ing. Dana Bérová náměstkyně ministra – ředitelka sekce Jihlava,
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Budování kapacity NNO Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Simon, Štancl, Vajdl, Valenta.  Sunnysoft mControl je komplexní řešení pro kontrolu a správu firemních PDA zařízení. Jde o nový produkt na trhu přinášející.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
SCHÉMA MODELU PERSONÁLNÍ PRÁCE VE SKUPINĚ ČEZ
Vybrané metody analýzy
2. téma 1MU305, 211 – Manažerské účetnictví I.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Podnikání na Internetu - mnohostranná komunikace Letní semestr 2005 Jana Holá V.
Statutárního města Liberec
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Prosperita organizace
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Na cestě k ASP Jiří Voříšek VŠE - KIT publikováno: červen 2002.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Tržní prostředí.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
V.Prosperita organizace
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Název školy: SŠEP Studénka. o. p. s. Autor: Ing. Libor Jedlička Název: VY_32_INOVACE_01_1.1_1.1.1 Téma: Podstata marketingu a internetu Datum ověření:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.

Outsourcing na Internetu Komerční rozmach ve vývoji Internetu sebou nese budování vnitřních a vnějších podnikových systémů v rozličných formách Potřeby podniku v rámci jeho rozvoje internetové komerce jsou tržními příležitosti –Připojení firmy k Internetu –Prezentace firmy na Internetu –Internet uvnitř firmy –Internetový obchod a obchodní systém –Marketing a CRM na Internetu –Vzdělání na Internetu –Virtuální firma

Outsourcing na Internetu Internet je místo, kde se stále více uplatňuje poptávka po zboží a službě, po pracovním místě –neustálá dynamika a vývoj Internetu a jeho služeb vyvolává další a další poptávku po službách zajišťující potřeby firmy v rámci její komerce na Internetu –Bez globálního, geografického omezení

Outsourcing nebo vlastní zdroje? Analýza stávajícího stavu a potřeb firmy Identifikace potřeb, analýza možností (potenciálu firmy) Návrh a vyhodnocení variant (cena/výkon, vyhodnocení projektu např. P&L) Výběr vhodné varianty Implementace Kontrola a zpětná vazba v rámci rozvoje firmy

Proč virtuální firma? Trvalé propojení pracovníků s Internetem s využitím off-line i on-line komunikace Vzdálené sdílení souborů na síti V režimu vzdáleného klienta práce s firemním IS Vzdálený přístup a správa e-shopů a nástrojů CRM Zvýšení kvality i kvantity práce „doma“, vyšší produktivita Snížení režijních nákladů firmy….vyšší efektivita práce Nutný režim „pracovník nabízí a prodává vlastní pracovní sílu“ Firma žijící na Internetu firma může outsourcovat spoustu činností mimo Vysoké nároky na personální práci (loajalita a sounáležitost pracovníků k firmě), nové formy managementu Vysoké nároky na internetovou gramotnost

Virtuální organizace (R.Brant) Aliance –Volné seskupení z pragmatických důvodů, flexibilní struktura, založena na outsourcování částí procesů a aktivitě partnerů (výroba PC, zakázková výroba), výsledkem může být virtuální korporace (dodavatel – výrobce- prodejce) Dislokovaná organizace –Organizace, jejíž členové jsou geograficky vzdáleni, přestože se jeví dohromady jako jediná organizace(remote computing) s reálným sídlem –Část firmy (pracovní týmy) nebo celá firma se setkává jednou za čas, pracovníci jsou rozptýleni, je řízena elektronickou a mobilní komunikací –Význam Intranetu Neviditelná organizace –Postrádá jakoukoli fyzickou strukturu, existuje jen díky elektronicky poskytovaným službám nebo produktům (PC hry přes FTP) Skutečná virtuální organizace –Nový způsob obchodování, kombinuje aliance, dislokaci, neviditelnost, má flexibilní organizační strukturu schopnou rychlé změny a adaptace (amazon.com) ZDROJ:Hlavenka, J: Dělejte byznys na Internetu, Praha 2002, Computer Press Nondek, L, Řenčová, L: Internet a jeho komerční využití, Praha 2000, Grada Publishing