Jaké budou dětské zprávy na ČT :D?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Novinky z fondu Sukovy studijní knihovny literatury pro mládež
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Návody k fyzikálním experimentům na portálu Alik.cz
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Nový dětský okruh České televize
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Mediální produkt.
(X/Y)něconěcoHT1. Televizní studio Ostrava První televizní studio na Moravě a ve Slezku Počátek historie od r (výstavba vysílače) Ostravské a pražské.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Volby VY_32_INOVACE_29-12 volební systémy.
Jaká bude dětská veřejnoprávní televize ČT :D? Petr Dvořák, generální ředitel České televize Jaká bude dětská veřejnoprávní televize ČT :D? Zlín Film Fest,
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Analýza KSČM– Prezentace KSČM ve zpravodajství a politických diskuzních pořadech rok 2004.
12. listopad 2013zpracoval: Výzkum programu a auditoria ČT OBSAHOVÁ ANALÝZA ZPRAVODAJSTVÍ Metodika výběru příspěvku.
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
Zobrazování politiky (a političek) v médiích Ústí nad Labem, Jana Smiggels Kavková, M.A. o. s. Fórum 50 %
Kulturně-vzdělávací aktivity NPMK Ing. Eva Rezková, NPMK.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Oficiální portál ČR Kateřina Zachová, Marek Tupý.
Pojmy a interpretace.
1 Ekonomický růst a trh práce (několik postřehů) František Cvengroš Smilovice, prosinec 2004.
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
Komplexní agenturní informace o EU V Hradci Králové dne Přemysl Cenkl obchodní ředitel Česká tisková kancelář.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Spolupráce nebo boj s médii aneb
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
VOLBY DO KRAJSKÝCH ZASTUPITELSTEV SERIÁL 13 DEBAT V CENTRECH VŠECH ČESKÝCH A MORAVSKÝCH KRAJŮ POŘADÍ VZESTUPNÉ PODLE POČTU VOLIČŮ POČET OBYVATEL.
Média a my v dnešním světě Tony Duong, 8.B Projektový den 8. dubna 2009.
V zaměstnání I. Petr Machala. zajdete na personální oddělení podepíšete pracovní smlouvu seznámíte se s pracovním řádem Víte co následuje po úspěšném.
Televizní vysílání v České republice
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
Programová koncepce ČT :D
Publicistický styl Znaky a útvary.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Informační zdroje pro volbu povolání Technika a technické vzdělávání 2.
Soutěž pro žáky z celé ČR „Nakresli mi svou planetu“ Cílem soutěže je zvýšit povědomí dětí o potřebě chránit naši planetu a upozornit je na nebezpečí,
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Publicistické útvary ČÍSLO DUM VY_32_INOVACE_CJL_3,4_70 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ,
Vývoj Československé, České a Slovenské televize od počátku po současnost Prezentace seminární práce do předmětu společenskovědní seminář.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
NPDM Národní parlament dětí a mládeže. Co je to NPDM ? Národní parlament dětí a mládeže spadá pod organizaci DUHA participace Byl založen v roce 1997.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Projekt ERASMUS
Transkript prezentace:

Jaké budou dětské zprávy na ČT :D? Petr Kopecký, vedoucí dramaturg Zpráviček Jaká bude dětská veřejnoprávní televize ČT :D? Zlín Film Fest, Industry Program 29. 5. 2013

Proč denní zpravodajství pro děti? Zdroj aktuálních informací pro děti (podobně jako u dětských programů v zahraničí) Denní relace odliší ČT :D od všech konkurenčních kanálů pro děti na českém trhu Denní zpravodajství ČT :D má učit děti, aby získávaly profesionálně zpracované informace z veřejnoprávního média

Jaké bude denní zpravodajství pro děti? Název: Zprávičky ČT :D Denní zpravodajský servis pro děti školního věku (od 8 do 12 let) Souhrn aktuálního dění v délce 5 minut Skladba dětských zpráv: příspěvky z domova, regionů, zahraničí, sportu a počasí - vybrané a upravené pro děti

Obsah a dramaturgie Zprávy budou dramaturgicky vybírány pro děti Půjde o zprávy, ve kterých se děti mohou vidět, a které se jich přímo dotýkají (např. reportáže z Bambiriády, Noci s Andersenem) Zprávy budou podávány z dětského pohledu, osobněji; ale jazyk bude civilní Nebudou kopírovat informace z Událostí, ale zároveň na děti nebudou šišlat nebo jim zavírat oči před světem (např. útok na diváky bostonského maratonu) Zprávičky se budou vyhýbat stranické politice, nikoli však velkým, široce diskutovaným politickým tématům (např. prezidentské volby)

Moderátoři Prezentují moderátoři - z konkurzu (muž/žena) Vhodný profil - „starší kamarád/ka“, mladistvá image (cca 18-30 let) Do výběrového řízení se přihlásilo 1000 uchazečů, předkolo (duben) - inzerát, 1. kolo - předvýběr 60 vhodných kandidátů podle CV, 2. kolo : videorecruting 36 zájemců, 3. kolo: kamerové zkoušky 10-12 kandidátů, 4. kolo kamerové zkoušky, 5. kolo definitivní výběr (konec června)

Proces výroby Editoři úzce spolupracují s redakcemi zpravodajství, relace je předtáčena hodinu před vysíláním Kdy se vysílá: denně v 18:40 po Planetě YÓ Kde se vysílá: Vysílání na ČT :D, v grafickém prostředí designovaném pro děti, zvažuje se webová verze na dětském portále ČT

Děkuji za pozornost a těším se na diskuzi. Petr Kopecký petr Děkuji za pozornost a těším se na diskuzi. Petr Kopecký petr.kopecky@ceskatelevize.cz