Možnosti a výhody mezinárodní spolupráce pro inovační společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Vztah distribuční společnosti a Zákazníka po otevření trhu se zemním plynem Ing.Milan Kajtman člen představenstva Jihočeské plynárenské a.s. 1.
Představení společnosti
Novinky MiFIDu The CNB disclaims responsibility for any private publication or statement of any CNB employee. The views in this presentation are the views.
Univerzita a společenství průmyslových podniků Ivo Vondrák VŠB - Technická univerzita Ostrava
Daňové plánování při výstavbě nemovitostí Financování a výstavba nemovitostí s využitím zahraniční společnosti.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Metodika projektového investování - Případová studie Petra Wendelová Jim Wheeler Libor Cupal David Koudela 2. a Tato zakázka je financována Evropskou.
 Význam inovací pro rozvoj společnosti  Postavení ČSVTS v inovacích  Dosavadní zkušenosti v této oblasti.
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Enterprise Europe Network Podpora mezinárodní spolupráce 18. června 2014.
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
CzechInvest Koncepce podpory investic
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Microsoft team. Create demand 0% Prospect 10% Qualify 20% Develop 40% Solution 60% Proof 80% Close 100% Win.
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Implementace flexicurity v ČR STRATEGIE EVROPA 2020 Digitální agenda pro Evropu, Mládež v pohybu, Unie inovací, Integrovaná průmyslová politika pro éru.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
MARKETINGOVÝ MIX.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
VAŠE FIRMA JE LOĎ PLUJÍCÍ K VYTČENÉMU CÍLI, KTERÝM JE: n maximalizace tržní hodnoty firmy a n udržování platební schopnosti.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou Trendy v IT a strategie spol. Microsoft Martin Hruška Solution Partner Team Lead Microsoft ČR.
Výzkum, vývoj a inovace v ČR Výzkum, vývoj a inovace v ČR Seminář Ochrana průmyslového vlastnictví Praha, 6. června 2007.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
ZÁKLADY TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Inovační aktivity a transfer technologií Zdroje, prostředky a dovednosti Význam TT Proces řízení TT Mezinárodní kooperace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Projekt Enterprise Europe Network Technologické centrum AV ČR Kouty nad Desnou APROCHEM2013, OZE2013, ODPADOVÉ FÓRUM
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Podnikatelský plán struktura plánu.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
Model strategie marketingového mixu
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
A JEHO PROJEKTY. Sdružení CzechInno Součást systému inovačního podnikání ČR Součást systému inovačního podnikání ČR Sdružení CzechInno:  Je neziskovým.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
1. Význam a úloha malých a středních podniků (MSP) v HORIZON 2020 Táňa Perglová Ředitelka sekce, delegát ČR v programovém výboru SMEs and Access to risk.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Výroční konference OP PIK
PODPORUJEME LIDI VE VYTVÁŘENÍ A ROZVOJI FIREM, KTERÉ MĚNÍ SVĚT
4. zasedání Výboru České republiky pro programy nadnárodní a meziregionální spolupráce března 2017Praha.
Charakteristika a nástroje
CleverTech v rukou CPPT. …očima CleverTechnologies, s. r. o. R
Pomáháme vaší firmě inovovat a růst
PREZENTACE Liberecký podnikatelský inkubátor
Název společnosti Obchodní plán.
Enterprise Europe Network: Výsledky a příprava období 2022+
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Možnosti a výhody mezinárodní spolupráce pro inovační společnosti Martin Wassell generální ředitel Evropských institutů

Program Co je to inovační společnost? Proč spolupracovat …. mezinárodně Překážky inovace Výhody mezinárodní spolupráce Mezinárodní spolupráce pro inovaci Rámcový program 7 Eurohvězdy Případové studie Otázky

Program Co je to inovační společnost? Proč spolupracovat …. mezinárodně Překážky inovace Výhody mezinárodní spolupráce Mezinárodní spolupráce pro inovaci Rámcový program 7 Eurohvězdy Případové studie Otázky

Co je to inovační společnost? Řetěz hodnot inovace 3 Obchodní model inovace Proces inovace 2 4 Produkt inovace Struktrální inovace Aplikace inovace Průzkum hranic Hlavní ulice (zralá) Růst příjmů Raný trh Údolí smrti Kužel-kářská dráha Tornádo Hlavní ulice (brzká) Hlavní ulice (upadající) Linie poš-kození Konec života 1 Na neurčitou dobu elastické střední období Čas Mladá inovační společnost (MIS) – méně než 15 roků stará a utrácí minimálně 15% výdajů na R&D

Program Co je to inovační společnost? Proč spolupracovat …. mezinárodně Překážky inovace Výhody mezinárodní spolupráce Mezinárodní spolupráce pro inovaci Rámcový program 7 Eurohvězdy Případové studie Otázky

Proč spolupracovat ….. mezinárodně? Překážky inovace Mezinárodní výhody? Select the best opportunity and balance risk/reward? Vybrat tu nejlepší příležitost a vyvážit risk/odměnu? Select the best opportunity and balance risk/reward? Mezinárodní kvalifikace pro vývoj konceptů a vyhovění trhu International expertise for concept Development and market compliance Access the best suppliers, distributors and customers? Access the best suppliers, distributors and customers? Získat ty nejlepší dodavatele, distributory a zákazníky? Access the best suppliers, distributors and customers? International markets through large customers, best suppliers and dist. Mezinárodní trhy prostřednictvím velkých zákazníků, nejlepších dodavatelů a distr. Vyvinout produktová, pro- cesní a servisní řešení? Develop product, process and service solutions? Develop product, process and service solutions? Develop product, process and service solutions? Nejlepší ve třídě R&D a techno- logickém vývoji Best in class R&D and technology development Scale up to access markets National and International? Zvětšit přístupové trhy národní a mezinárodní? Scale up to access markets National and International? Scale up to access markets National and International? Customer, supplier and distribution Networks for rapid market access Zákaznické, dodavatelské a distribuční sítě pro rychlý přístup na trh Maximalizovat „délku života“ produktu a zisk? Maximise product lifespan and profit? Maximise product lifespan and profit? Maximise product lifespan and profit? Extended product, process or service life market acceptance and penetration Rozšířené produktové, procesní či servisní trvalé přijetí a proniknutí na trh

Program Co je to inovační společnost? Proč spolupracovat …. mezinárodně Překážky inovace Výhody mezinárodní spolupráce Mezinárodní spolupráce pro inovaci Rámcový program 7 Eurohvězdy Případové studie Otázky

RP7 Příležitost pro spolupráci Spolupráce €32,365 Kapacity €4,217 JRC €1,751 Nápady €7,460 Euratom €2,751 Lidé €4,728 €1.4Bn Tematicky nevyhrazený 100% výloh proplaceno Excelentní peněžní tok

Otevřená inovace …a chytré užití veřejnoprávních finančních prostředků

Jak tento program podporuje mezinárodní spolupráci DNA úspěšného mezinárodního obchodního vývoje Rozvíjení hodnoty nových nápadů 95% nákladů zaplaceno EC Mezinárodní distribuční síť Vytvoření plnohodnotného řetězu 1 2 3 4 5 6 Přístup ke světové třídě R&D zdrojů Vývoj vztahů s klíčovými zákazníky

Jak tento program podporuje mezinárodní spolupráci DNA úspěšného mezinárodního obchodního vývoje Rozvíjení hodnoty nových nápadů 95% nákladů zaplaceno EC Mezinárodní distribuční síť Vytvoření plnohodnotného řetězu 1 2 3 4 5 6 Přístup ke světové třídě R&D zdrojů Vývoj vztahů s klíčovými zákazníky

Rozvíjení hodnoty nových nápadů! Zákazníci Kompetence

Rozvíjení hodnoty nových nápadů! Kvalita Náklady Dodávka Provedení Flexibilita Funkčnost EC financování je o vytváření prodejů, majetku …a nejhodnotnějších prací! Vztah se zákazníkem There are seven and only seven benefits that human beings buy Everything else is either a feature or and advantage over other products People don’t buy features they buy benefits … run through…

Jak tento program podporuje mezinárodní spolupráci DNA úspěšného mezinárodního obchodního vývoje Mezinárodní distribuční síť 1 2 3 4 5 6 Rozvíjení hodnoty nových nápadů 95% nákladů zaplaceno EC Vytvoření plnohodnotného řetězu 1 2 3 4 5 6 Přístup ke světové třídě R&D zdrojů Vývoj vztahů s klíčovými zákazníky

Nabídka hodnoty Vyvinout hodnotu & diferenciaci nových nabízených nápadů Poskytnout expertům přístup k subdodavatelům/spolu-doručit R&D Udělat z vašeho nápadu komerčně potvrzený prototyp Vybudovat nové technické schopnosti ve vašem řetězci hodnot Vybudovat nový přístup k trhu & nové vztahy k zákazníkům Využijte úvěru 95% z nákladů bez zeslabení IPR & hodnoty majetku

Možnost využití úvěru nákladů Když uskutečníte část R&D Chytré Užití veřejných finančních prostředků

Celkový projekt €3,500k náklady €2,500k grant 71 % proplaceno R&D Partner 1 Univerzita R&D Partner 6 SME R&D Partner 2 SME Vy €500k náklady €375k grant 75% proplaceno R&D Partner 5 Výzkumné stř. R&D Partner 3 SME Pause on valing ideas What makes a successful Innovator? What makes a successful entrepreneur? Chester Carlsen … Chester went to his directors at Kodak in the mid 50s and told them about his idea for taking photos of documents instead of people so quickly and clearly that they could replace the current, messy, slow poor quality copiers and even part of the print market in the 50s that was using large and expensive print presses to produce just a few hundred products. His bosses said, that’s great chester but we sell film and cameras and who would want to take photos of sheets of paper anyway… Chester left and started Xerox Steve Jobs … Twenty years later Chester was approached by a young engineer who told him about his idea for using their low cost, mass produced electronics components within the Xerox copiers to create a kit that could be sold to an increasing market of home computer hobbiests to build and play on their “personal computer”. The man he was talking to … Chester Calsen could not quite understand why Xerox should want to get into a tiny market of only a few thousand home hobbiests willing to spend small amounts of money for the thrill of building theirown computer for fun… when Xerox were currently selling a high value machine to millions of companies willing to pay high margins. The young engineer, was Steve Jobs and left Xerox to form apple computers on April fools day in 1976…. Because he could see that if he could provide a computer at a low enough cost for it to be affordable on an individual “Personal” basis, it could be used to replace existing products used in industry like the typewriter and extend the market for 1000s of computers bought for applications like payroll in large firms to one for millions of computors for use by individuals for smaller scale “desk-top” operations. Being a successful Innovator and entrepreneur is not the ability to create ideas … lot of people can do that ! Not even the ability to get them to market quickest It’s the ability to understand what that idea can do for the customer and who those cuctomers are So how do these new methods and techniques help firms and design teams to Generate high value ideas Recognise and measure the business value in them And Leverage partners and public funding to realise those ideas R&D Partner 4 Velká Firma

Program celého projektu zajištěn €3,500k R&D Partner 1 Univerzita R&D Partner 6 SME R&D Partner 2 SME You R&D Partner 5 Výzkumné stř. R&D Partner 3 SME Pause on valing ideas What makes a successful Innovator? What makes a successful entrepreneur? Chester Carlsen … Chester went to his directors at Kodak in the mid 50s and told them about his idea for taking photos of documents instead of people so quickly and clearly that they could replace the current, messy, slow poor quality copiers and even part of the print market in the 50s that was using large and expensive print presses to produce just a few hundred products. His bosses said, that’s great chester but we sell film and cameras and who would want to take photos of sheets of paper anyway… Chester left and started Xerox Steve Jobs … Twenty years later Chester was approached by a young engineer who told him about his idea for using their low cost, mass produced electronics components within the Xerox copiers to create a kit that could be sold to an increasing market of home computer hobbiests to build and play on their “personal computer”. The man he was talking to … Chester Calsen could not quite understand why Xerox should want to get into a tiny market of only a few thousand home hobbiests willing to spend small amounts of money for the thrill of building theirown computer for fun… when Xerox were currently selling a high value machine to millions of companies willing to pay high margins. The young engineer, was Steve Jobs and left Xerox to form apple computers on April fools day in 1976…. Because he could see that if he could provide a computer at a low enough cost for it to be affordable on an individual “Personal” basis, it could be used to replace existing products used in industry like the typewriter and extend the market for 1000s of computers bought for applications like payroll in large firms to one for millions of computors for use by individuals for smaller scale “desk-top” operations. Being a successful Innovator and entrepreneur is not the ability to create ideas … lot of people can do that ! Not even the ability to get them to market quickest It’s the ability to understand what that idea can do for the customer and who those cuctomers are So how do these new methods and techniques help firms and design teams to Generate high value ideas Recognise and measure the business value in them And Leverage partners and public funding to realise those ideas R&D Partner 4 Velká Firma €155k vaších nákladů, využití úvěru €3,500k R&D vytvoření IPR pro vás při 95% využití úvěru

Chytré užití veřejných finančních prostředků Možnost využití úvěru nákladů Když využíváte subdodavatelských vztahů s R&D Chytré užití veřejných finančních prostředků

Vy Dodavatelský partner 1 R&D Vykonavatel 1 Distributor partner 6 Celkový projekt €1,500k nákladů €1,125k grant 75 % proplaceno €1,125k grant zaplatí náklady poskytovatele R&D servisu Dodavatelský partner 1 SME R&D Vykonavatel 1 Výzkumné stř. Distributor partner 6 SME Dodavatelský partner 2 SME Vy Distributor partner 5 SME Dodavatelský partner 3 SME R&D Vykonavatel 1 Výzkumné stř. Pause on valing ideas What makes a successful Innovator? What makes a successful entrepreneur? Chester Carlsen … Chester went to his directors at Kodak in the mid 50s and told them about his idea for taking photos of documents instead of people so quickly and clearly that they could replace the current, messy, slow poor quality copiers and even part of the print market in the 50s that was using large and expensive print presses to produce just a few hundred products. His bosses said, that’s great chester but we sell film and cameras and who would want to take photos of sheets of paper anyway… Chester left and started Xerox Steve Jobs … Twenty years later Chester was approached by a young engineer who told him about his idea for using their low cost, mass produced electronics components within the Xerox copiers to create a kit that could be sold to an increasing market of home computer hobbiests to build and play on their “personal computer”. The man he was talking to … Chester Calsen could not quite understand why Xerox should want to get into a tiny market of only a few thousand home hobbiests willing to spend small amounts of money for the thrill of building theirown computer for fun… when Xerox were currently selling a high value machine to millions of companies willing to pay high margins. The young engineer, was Steve Jobs and left Xerox to form apple computers on April fools day in 1976…. Because he could see that if he could provide a computer at a low enough cost for it to be affordable on an individual “Personal” basis, it could be used to replace existing products used in industry like the typewriter and extend the market for 1000s of computers bought for applications like payroll in large firms to one for millions of computors for use by individuals for smaller scale “desk-top” operations. Being a successful Innovator and entrepreneur is not the ability to create ideas … lot of people can do that ! Not even the ability to get them to market quickest It’s the ability to understand what that idea can do for the customer and who those cuctomers are So how do these new methods and techniques help firms and design teams to Generate high value ideas Recognise and measure the business value in them And Leverage partners and public funding to realise those ideas Zákazník partner 4 Velká firma €375k of SME nákladů rozděleno 7 krát €53k každý

Program celého projektu zajištěn €3,500k R&D partner 1 Univerzita R&D Vykonavatel 1 Výzkumné stř. R&D partner 6 SME R&D partner 2 SME You R&D partner 5 Výzkumné stř. R&D partner 3 SME R&D Vykonavatel 1 Výzkumné stř. Pause on valing ideas What makes a successful Innovator? What makes a successful entrepreneur? Chester Carlsen … Chester went to his directors at Kodak in the mid 50s and told them about his idea for taking photos of documents instead of people so quickly and clearly that they could replace the current, messy, slow poor quality copiers and even part of the print market in the 50s that was using large and expensive print presses to produce just a few hundred products. His bosses said, that’s great chester but we sell film and cameras and who would want to take photos of sheets of paper anyway… Chester left and started Xerox Steve Jobs … Twenty years later Chester was approached by a young engineer who told him about his idea for using their low cost, mass produced electronics components within the Xerox copiers to create a kit that could be sold to an increasing market of home computer hobbiests to build and play on their “personal computer”. The man he was talking to … Chester Calsen could not quite understand why Xerox should want to get into a tiny market of only a few thousand home hobbiests willing to spend small amounts of money for the thrill of building theirown computer for fun… when Xerox were currently selling a high value machine to millions of companies willing to pay high margins. The young engineer, was Steve Jobs and left Xerox to form apple computers on April fools day in 1976…. Because he could see that if he could provide a computer at a low enough cost for it to be affordable on an individual “Personal” basis, it could be used to replace existing products used in industry like the typewriter and extend the market for 1000s of computers bought for applications like payroll in large firms to one for millions of computors for use by individuals for smaller scale “desk-top” operations. Being a successful Innovator and entrepreneur is not the ability to create ideas … lot of people can do that ! Not even the ability to get them to market quickest It’s the ability to understand what that idea can do for the customer and who those cuctomers are So how do these new methods and techniques help firms and design teams to Generate high value ideas Recognise and measure the business value in them And Leverage partners and public funding to realise those ideas R&D partner 4 Velká firma €80k vašich nákladů, využití úvěru €1,500k R&D vytváření IPR pro vás při 95% využití úvěru

Experti dosažitelní prostřednictvím programu Cesta na trh EC kvalifikace Spolu-investování Kontrola IPR

Program Co je to inovační společnost? Proč spolupracovat …. mezinárodně Překážky inovace Výhody mezinárodní spolupráce Mezinárodní spolupráce pro inovaci Rámcový program 7 Eurohvězdy Případové studie Otázky

Eurohvězdy Projekt Eurohvězdy - evropský projekt výzkumu a vývoje Oslovuje jakoukoli technologickou oblast Vývoj nového produktu, proces či servis Spolupracující – minimum 2 účastníků ze 2 odlišných zemí zapojených v Eurohvězdách Hlavní účastník musí být výzkum-provádějící SME z jedné z těchto zemí Projekt by měl být řízen trhem s maximální dobou 3 let V rámci 2 let dokončení projektu produkt výzkumu by měl být připraven pro vstup na trh (s výjimkou biomedických či lékařských projektů, u nichž musí být v rámci 2 let dokončení projektu odstartovány klinické testy) První deadline – 8. února 2008

Program Co je to inovační společnost? Proč spolupracovat …. mezinárodně Překážky inovace Výhody mezinárodní spolupráce Mezinárodní spolupráce pro inovaci Rámcový program 7 Eurohvězdy Případové studie Otázky

Vylepšená funkčnost umožňuje úlevu od bolesti eluo-vaný lék Polyvinylkapky Vlák-nitá tkáň Děložní tepna “S touto novou alternativou k invazní chirurgii shledáváme růst našeho trhu o více než €100m. Klíčovým prvkem k úspěchu byl přístup k R&D dovednostem které interně neovládáme.” Andrew Lewis, technický ředitel, Biocompatibles Ltd

Zlepšená funkce produktů zlepšuje přínos pacientům Projekt nám umožnil prozkoumat nové rysy povrchu, které nám umožnily dřívější fixaci produktu, což vede až k potenciálu k dlouhověkosti implantátu. Alan Taylor CEO, Finsbury Ltd

Allen Ritchie VP R&D DePuy plc, Pevnost podporující software zvyšuje flexibilitu ortopedických implantátů Tato technologie představuje hlavní část našeho programu vývoje produktu na dalších 10 let Allen Ritchie VP R&D DePuy plc,

Program Co je to inovační společnost? Proč spolupracovat …. mezinárodně Překážky inovace Výhody mezinárodní spolupráce Mezinárodní spolupráce pro inovaci Rámcový program 7 Eurohvězdy Případové studie Otázky

Děkujeme