TYPOLOGIE V OBLASTI E- BUSINESS. E-business – veškeré formy elektronické komunikace a obchodování, kdy jsou využívány internet, intranet, extranet E-comerce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PPZRS a projekty vnější spolupráce EU
Advertisements

Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
Podnikové informační systémy úvod
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Procesy Informační proces
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
E-Česko 2006 Státní informační a komunikační politika Praha Vladimír Mlynář.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Informační systémy podnikové systémy CRM
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Celostátní síť pro venkov
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Absolventská práce 2002 Aplikace XML rozhraní v prostředí krajského úřadu Autor : Marek Cop Vedoucí : Ing. Petr Pavlinec 2002.
„Zkušenosti s eProcurementem ve státní správě ČR“ Ing. Dalibor Wijas, MBA B2B Centrum a.s. Government electronic Marketplace Elektronické tržiště veřejné.
MARKETINGOVÝ MIX.
VNITŘNÍ OBCHOD ČÁST 2 VELKOOBCHOD.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
E - byznys 1.Obchodní činnost zaznamenává v poslední době v České republice značných proměn. 2.Relativní převis nabídky zboží s variabilní poptávkou. 3.V.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu, Projekt Matra – Solón Solón Matra.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
úvod pojetí a obsah marketingu
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Prezentace Internetový portál Plzeňského kraje jako komunikační nástroj Plzeňský kraj Odbor informatiky Ing. Jaroslav Antoš, Ph.D.
Business novýma očima Elektronické tržiště veřejné správy CenTrade Ing. Michal Rosenbaum konference ISSS
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
1.Obsah marketingového řízení
eGovernment Informační systémy ve státní správě a samosprávě
Využití infrastruktury školské sítě pro internetizaci obcí Daniel Dočekal.
1 Možnosti podpory exportu ze strany státu v návaznosti na strategii mezinárodní konkurenceschopnosti ČR pro období PSP ČR, 29. června 2012.
IBM Global Services © Copyright IBM Corporation 2002 Internet ve státní správě a samosprávě, Programy „Blended Learning“ pro zaměstnance.
„Elektronické“ Veřejné zakázky Vladimír Šiška náměstek ministra ředitel sekce ISVS.
Informatizace společnosti Mgr. Radko Martínek ministr.
ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY Základní koncepce a prototyp Ing. Břetislav Moc
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Půl na půl – rovné příležitosti žen a mužů Vzdělávání zaměstnavatelů v oblasti rovných příležitostí žen a mužů TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
Informatika a komunikace v logistice Kapitola 8: Úkoly logistického informačního systému, Struktura informačního systému podniku, Pohyb informací v síti.
11. Přednáška - Elektronické podnikání (E – Business)
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education Andrea Barešová Account.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
E-government - moderní podoba veřejné správy v České republice.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Sdružení E-TENDERS el. tržiště veřejné správy.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
MARKETING Přednáška P
Elektronický obchod z pohledu České republiky
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Lidé, procesy, partnerství
Informační zdroje české veřejné správy
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Informační systémy podnikové systémy CRM
Informační kříž Metoda firmy IBM Poprvé publikována v roce 1981
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

TYPOLOGIE V OBLASTI E- BUSINESS

E-business – veškeré formy elektronické komunikace a obchodování, kdy jsou využívány internet, intranet, extranet E-comerce – užší pojem, cílem je nabídka a prodej produktů E- buying -nákupní aktivity E-procurement – elektronické prostředí, kde se realizuje obchodování jako výměna hodnot

Typologie elektronického obchodování Vychází z koloběhu elektronických informací mezi 4 subjekty: A – Authority – státní správa a samospráva B – Business – podniky, organizace, producenti hodnot C – Customers/Consumers – zákazníci, spotřebitelé E – Employees – zaměstnanci – tvůrci hodnot

Matice ABCE AA2AA2BA2CA2E BB2AB2BB2CB2E CC2AC2BC2CC2E EE2AE2BE2CE2E B2C – maloobchodní prodej – Business to consumer B2B – velkoobchodní prodej, mezipodnikový prodej – Business to business B2E – prodej a informace zaměstnancům – Business to employees B2A – prodej státním organizacím – business to authority – krajské, městské úřady, ministerstva – veřejné soutěže

Internet – marketingový nástroj 1.Role informační 2.Role komunikační 3.Role reklamní 4.Role obchodní

Využití nových technologií v zahraničním obchodě Elektronické tržiště – Market place – střet firemních poptávek a nabídek, vytváření nových obchodních příležitostí –Veřejná elektronická tržiště – provozuje nezávislý operátor –Soukromá tržiště – omezený počet členů, nabídky pouze vybraní dodavatelé –Konsorcia- dobrovolná sdružení firem z určitého oboru EDI systémy – elektronic data interchange – elektronická výměna dat, umožňuje automatizované vyřizování objednávek, fakturace, placení Podnikový komunikační systém - intranet