ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne 16. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání
Advertisements

Slovníček pojmů Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
VY_32_INOVACE_39_ Prvouka 3.ročník Naše tělo /smysly/
Využití stimulačního programu MAXÍK
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.
Výtvarné setkání v MŠ II.
Prezentace 5 lekcÍ MUZIKOTERAPIE Mgr. Bc. Svatava Drlíčková
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.
PČ_015_Práce s papírem – korálky
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Prezentace lekce logopedické intervence č. 1
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Nervová soustava Zrak Počet hodin:1 5. ročník.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Body art - ruce Název školy
Jak poznávám a vnímám Pavel Šuranský.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Tvoření s dětmi KYTIČKY Z TĚSTOVIN. Pomůcky Těstoviny si obarvíme připravenými barvami a necháme zaschnout.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Zvířata domácí, hospodářská Název sady: Člověk a jeho svět.
Pracovní materiál pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami – vady zraku Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
Ročník:  2. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Street art Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Teplé a studené barvy Název školy
Keith Haring Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
NAMALUJEME SI STROM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Holubová. Dostupné z Metodického portálu
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Sochy a plastiky Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.
Autor výukového materiálu:
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Transkript prezentace:

ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne 16. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití artefiletiky pro rozvoj dětí a žáků s SVP při ZŠ Lanškroun, nám. A. Jiráska 140 - cílové skupiny projektu „Škola pro všechny“, účastnících se projektové arteterapie v rámci realizace KA 1 projektu CZ.1.07/1.2.29/02.0012 Anotace, která je současně mottem (shodná pro všech 11 metodických listů):   Není nutné vždy směřovat výtvarnou práci k výborně technicky propracovanému dílu, ale naopak se zaměřit na pocity, které děti a žáci při tvoření prožívají. Naučit je komunikovat s okolím prostřednictvím svých obrázků. Nabídnout jim možnost projevit své aktuální pocity a nálady do svých děl. Dát jim dostatek prostoru používat více smyslů při výtvarné práci (pracovat se sluchem, hmatem i čichem).

CÍL: RUCE JAKO ŠPERK ROZVOJ FANTAZIE SEBEPOJETÍ PRÁCE S OMEZENÝM PROSTOREM POUŽITÍ SYMBOLŮ ROZVOJ KOMUNIKACE VNÍMÁNÍ BAREV PREVENCE PATOLOGICKÝCH JEVŮ

MATERIÁL PRSTOVÉ BARVY SVAČINOVÝ PAPÍR PLOCHÉ ŠTĚTCE HOUBIČKY ŠPEJLE MÝDLO IGELITOVÉ PODLOŽKY

MOTIVACE HRA NA ROZVOJ HMATU DĚTI SEDÍ V KRUHU NA ŽIDLIČKÁCH. VYZVEME JE, ABY SI ZAVŘELY OČ. DO RUKOU JIM VLOŽÍME ARCH SVAČINOVÉHO PAPÍRU. NEJPRVE NECHÁME DĚTI LIBOVOLNĚ PAPÍR MAČKAT A NÁSLEDNĚ JIM ZADÁME ÚKOL, ABY BEZ ZRAKOVÉ KONTROLY VYTVOŘILY Z PAPÍRU NĚJAKÝ OBJEKT A DALY MU JMÉNO.

PRACOVNÍ ČINNOST NECHÁME DĚTI, ABY SI VYBRALY JEDNU RUKU. POTÉ JE NECHÁME, ABY SI RUKU SAMI PODLE FANTAZIE POMALOVALY. BĚHEM MALOVÁNÍ JIM MŮŽEME VYPRÁVĚT O ZDOBENÍ TĚL NAPŘ. INDIÁNŮ, AUSTRALSKÝCH DOMORODCŮ ČI AFRICKÝCH KMENŮ,.. KDYŽ DĚTI PRÁCI DOKONČÍ VYZVEME JE, ABY SE „ NOVÉ“ RUCE VE SKUPINĚ NAVZÁJEM PŘEDSTAVILY( NAPŘ. UVEDLY SVÉ JMÉNO, VLASTNOST). DĚTI, TAK KOMUNIKUJÍ PROSTŘEDNICTVÍM NĚČEHO JINÉHO A NĚKTERÉ Z NICH PŘEKONÁVAJÍ SNÁZE KOMUNIKAČNÍ BARIÉRY.

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi