ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne 15. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovníček pojmů Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství
Advertisements

VÝTVARNÉ TECHNIKY Temperová malba Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Tisk z koláže
Na dně oceánu autor: Kateřina Marková.
Využití stimulačního programu MAXÍK
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.
Prezentace 5 lekcÍ MUZIKOTERAPIE Mgr. Bc. Svatava Drlíčková
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití.
Zavedení nových trendů a metod předškolního vzdělávání
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3 3D decoupage– 7. r. Mgr. Lenka Pavlíková.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
POSELSTVÍ ŘÍŠE FANTAZIE
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
PEČEME KOLÁČE Z jakých surovin se peče koláč? 2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Portrét Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výtvarná výchova – 1. ročník, Ledové království
Číslo a název šablony klíčové aktivity
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
RODOKMEN …vyrob si svůj.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Hra na myčku Vnímání, fyzický rozvoj a pohybová koordinace, komunikace s dětmi, spolupráce při činnostech.
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
Logo pro veverky a kamarády
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
Ochrana životního prostředí
Umíš je pojmenovat a umístit?
Tradice - Velikonoce Stojánek na pastelky.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Strom a jeho využití PODOBLAST.
Transkript prezentace:

ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne 15. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití artefiletiky pro rozvoj dětí a žáků s SVP při ZŠ Lanškroun, nám. A. Jiráska 140 - cílové skupiny projektu „Škola pro všechny“, účastnících se projektové arteterapie v rámci realizace KA 1 projektu CZ.1.07/1.2.29/02.0012 Anotace, která je současně mottem (shodná pro všech 11 metodických listů):   Není nutné vždy směřovat výtvarnou práci k výborně technicky propracovanému dílu, ale naopak se zaměřit na pocity, které děti a žáci při tvoření prožívají. Naučit je komunikovat s okolím prostřednictvím svých obrázků. Nabídnout jim možnost projevit své aktuální pocity a nálady do svých děl. Dát jim dostatek prostoru používat více smyslů při výtvarné práci (pracovat se sluchem, hmatem i čichem).

KDE SE UKRÝVAJÍ ZVÍŘATA CÍL: ROZVOJ FANTAZIE ORGANIZACE PRÁCE VYJÁDŘENÍ A VYUŽITÍ VLASTNÍHO PROSTORU SEBEPOJETÍ PRÁCE S VLASTNÍ ZKUŠENOSTÍ ROZVOJ MOTORIKY

MATERIÁL VOSKOVÉ PASTELY PAPÍR A3, A4 ČERNÁ TUŠ ANYLINOVÉ BARVY NŮŽKY LEPIDLO ČERNÝ CENTROPEN PROVÁZEK

MOTIVACE POHYBOVÁ HRA V PŘÍRODĚ NA „ ZVÍŘECÍ SCHOVÁVANOU“ DĚTI SI URČÍ, KTERÉ BUDOU PŘEDSTAVOVAT ZVÍŘE . JEDEN JE VYLOSOVÁN A TEN SI ZAVÁŽE OČI. OSTATNÍ DĚTI SI NAJDOU SVŮJ ÚKRYT ( DOMEČEK BEZPEČÍ). POTÉ SI VYBRANÉ DÍTĚ OBVÁŽE ŠÁTEK A ZAČNE HLEDAT. NAKONCI HRY SI DĚTÍ MOHOU NAVZÁJEM SDĚLIT JAKÉ JE PŘI HŘE DOPROVÁZELY POCITY A POPÍŠÍ ZVÍŘE , KTERÉ PŘEDSTAVOVALY.

PRACOVNÍ ČINNOST NEJPRVE SI DĚTI POMOCÍ VOSKOVÝCH PASTELŮ NA FORMÁT A3 NAKRESLÍ MÍSTO BEZPEČÍ (ÚKRYTU) PRO SVÉ ZVÍŘE. SILNĚ VYBARVENÉ PLOCHY VOSKOVÝM PASTELEM PŘETŘOU TUŠÍ A PO ZASCHNUTÍ VYŠKRÁBOU NŮŽKAMI. ZBYTEK OBRÁZKU DOKOLORUJÍ ANYLINOVÝMI BARVAMI A TÍM ZDŮRAZNÍ VOSKOVOU KRESBU. NA FORMÁT A4 ČERNÝM CENTROPENEM NAKRESLÍ OBLÍBENÉ ZVÍŘE ČI VÍCE ZVÍŘAT A POUZE VYKRESLOVÁNÍM PLOŠEK VYPLNÍ TĚLO ZVÍŘETE. POHOU VYUŽÍVAT SYMBOLY. HOTOVÉ ZVÍŘE VYSTŘIHNOU A POKUSÍ SE HO UMÍSTIT NEBO UKRÝT V PROTORU, KTERÝ SI PŘEDTÍM VYTVOŘILY NA FORMÁTU A3. NEMUSÍ POUZE ZVÍŘE PŘÍMO NALEPIT . MOHOU OBRÁZEK PROSTŘIHNOUT A ZVÍŘE ZASUNOUT ČI PLOCHY PŘEKRÝVAT NEBO VYUŽÍT PROVÁZEK. NA ZÁVĚR BY SI DĚTI SPOLEČNĚ MĚLY SDĚLIT POCITY Z TVORBY.

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi