1 Desatero začínajícího lektora Mgr. Vítězslav Dohnal, Pro bono aliance
2 OBSAH v čem se můžeme zlepšit co se má student právnické fakulty naučit úzká místa tradiční podoby výuky metody desatero FORMA potřebuji vaši spolupráci prosím o aktivitu formou otázek a jednoduchých zadání – jde o model a ukázku
3 Je Brno nejlepší? V čem byste se mohli zlepšit? Má absolvent fakulty umět napsat žalobu? Jak se lidé učí Znáte nějakou metodu?
4 Desatero 1. Lepší než ASPI nebudou – proč taky? 2. Řekni mi a zapomenu 3. Už Jan Ámos Komenský 4. Zamířit a zacílit 5. Lidi jsou různí „Získá-li někdo na vědomostech a přitom ztrácí na mravech, víc ztrácí, než získává“ "Řekni mi, a zapomenu. Ukaž mi, a možná si budu pamatovat. Nech mne pracovat, a porozumím“ 5% Přednášky % Čtení % Audiovizuální metody % Pokus, demonstrace % Diskuse ve skupinách % Praktické cvičení, učení se činností % Učení ostatních
5 Desatero 6. Mluviti stříbro…. Aneb nejste placeni od slova 7. Rozlámat ledy, rozsekat studenty 8. Jen je nechte, ať se bojí 9. Sláva plagiátorství 10. A pěkně je pak rozeberte
Co máme na starosti v projektu
7 Děkuji za pozornost Tento studijní materiál byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky