Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně.
Advertisements

Novinky v řízení zásob 2008 Martin Schlosser Skalský Dvůr
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
STUDENT BUSINESS FORUM 2011 Hradec Králové, Mgr. Tomáš Zdechovský WIFI Czech Republic J AK ZAČÍT PODNIKAT ? ÚSPĚŠNĚ.
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Propagace a reklama na facebooku
I. Trendy online marketingu
systém na odhalování plagiátů
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Studie zahraničních volně dostupných API mapových služeb
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Změny v aplikacích účetnictví Ondřej Suk Skalský Dvůr
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
KEG Použití vzorů při vyhledávání na webu Václav Snášel.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Click Fraud & Web Analytics
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Jakub Ježek 2IT. -> cílem bylo vytvořit online hru piškvorky v php a mysql.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
XEROX.cz v kontextu nadnárodní společnosti Ivan Chovanec Marketing Application Specialist.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Tutoriál Nastavení alertů pro časopisy
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
Scholar Google Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a vzdělávání. Vyhledávání v angličtině.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
Josef Bělehrádek, DiS Možnosti usnadnění a efektivnější práce v aplikaci Acta Publica.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Dotazníky Google docs Jan Juránek Základní charakteristika Google Docs/Google dokumenty Jsou to online aplikace od společnosti Google. K využívání těchto.
Nejdostupnější – INZERÁT V DENNÍM TISKU VÝHODY:* poměrně rychlý a finančně nenáročný * směřuje k velkému okruhu adresátů NEVÝHODY:* oslovuje se široká.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Aneb jak zveřejnit svoji stránku Pavel Beran, FCHI, 351.
Tribuna českého obchodu TZB
Vysoká škola technická a ekonomická
Měření online reklamy v cestovním ruchu
Letecká informační služba pro GA 2017
iOS na: iPhone 3GS iPhone 4G iPhone4GS iPad 1 iPad 2
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Psychologické působení propagace
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
K PŘIVÍTÁNÍ V DOSPĚLOSTI RYCHLOKURZ JAKO DÁREK
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Reklama na sociálních sítích
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Transkript prezentace:

Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 2 Obsah Co to je? Jak to funguje? Kolik to stojí? Co to ještě umí? Výhody a nevýhody? Dotazy?

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 3 Co to je? Reklamní program zobrazující Vaší reklamu ve výsledku vyhledávání nebo na základě kontextu.

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 4 Jak to funguje? Založíte si účet na a přihlásíte se.

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 5 Jak to funguje? Vytvoříte si kampaň a svůj inzerát.

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 6 Jak to funguje? Nastavíte si klíčová slova a cenu za proklik.

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 7 Jak to funguje? Sledujete, jak je Vaše reklama úspěšná.

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 8 Kolik to stojí? Cenu za prokliknutí si stanovíte sami.

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 9 Co to ještě umí? Možnost vést více kampaní na jednom účtu. Pozastavení klíčového slova či kampaně. Nastavení stránek, kde se inzerát zobrazuje. Sledování konverzí. Nastavení denního limitu. A další…

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 10 Výhody a nevýhody? Výhody Přesné cílení kampaně. Poměrně velká efektivnost. Jednoduchost ovládání. Nevýhody Větší cena na Googlu. Omezení jen na několik stránek.

David Kula - reklamní program SKLIK.CZ 11 Dotazy? Děkuji Vám za pozornost!