Obchodní politika - Sponzoring 2008. 2 Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
Advertisements

… aneb Všude samý sponzoring OLGA JURÁŠKOVÁ
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Obchodní politka CET21 pro rok 2009
KDO JSME.. CO JE T CARE Spolehlivost, péče Mladá společnost, která přináší změnu Šetříme Váš čas a peníze Dlouhodobé zkušenosti v prodeji Stabilní obchodní.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Jednoduché funkce Zadání: Vytvořte přehlednou tabulku peněžních vkladů za každý měsíc v roce 2000, 2001 a Vy- počtěte průměrný vklad v jednot- livých.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Krajské sdružení Okresní sdružení.  29. března - shromáždění představitelů OSH (pořádá okres Vsetín)  26. dubna 21. hasičská pouť na Sv. Hostýn  5.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Strom po celý rok Jaro Léto Podzim Zima Adam Škoda Kalendář.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Produkt.
ČLENSKÁ SCHŮZE Plán činnosti sportovního klubu MAESTRO CLUB Kolovraty na rok 2015.
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Podzimní a zimní měsíce
Základní škola a Mateřská škola Chlebičov DUM 57. Březen 2012 Jarní a letní měsíce.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Třídní schůzky Organizační záležitosti Připomínáme, že v závěru školního roku budou dny ředitelského volna. Děti dostanou vysvědčení již 20.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_401_PODZIM Téma: PODZIMNÍ MĚSÍCE, ZAČÁTEK.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_50_Měsíce v roce AUTOR: Mgr. Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
KOMERCIALIZACE SPORTU
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_80_PRV1 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Roční období NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
DUM I. / 10. měsíce Bc. Zdeněk Klíma.
VY_62_INOVACE_ , silniční daň Ing. Blanka Kožíšková
Fiskální dopady zavedení KH - předběžné
Plánování Marketingový plán.
S heslem roku: Dohnat a předehnat Ameriku
DUM I. / 15. roční období Bc. Zdeněk Klíma.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Předmět: prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Čas 2.část
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Procvičování měsíců v roce
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
Transkript prezentace:

Obchodní politika - Sponzoring 2008

2 Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování prostředků určených pro zvýšení povědomí o dané značce/produktu/inovaci  Více kreativních možností k vybudování image značky a jejího odlišení  Dosud relativně neobvyklá forma komunikace, která má mnoho možností využití /speciální eventy, individuální projekty na přání klienta/  Možnost napojit klienta na konkrétní vybraný pořad, cíleně zvýšit povědomí o značce a také určitá exkluzivita, tj. umístění sponzorského vzkazu mimo reklamní blok stranou dalších inzerentů  Nižší relativní cena za oslovení diváka

3 Možnosti sponzoringu v roce ) Sponzorované pořady – tj. pořady vlastní tvorby i akvizice a) stálé formáty /počasí, časomíra, Snídaně, dokumenty, seriály/ b) speciální eventy, tj. jednorázové programy /Miss, Český slavík, Test národa aj./ c) sezónní formáty /nové seriály, reality show, velké eventy/ 2) Sponzorované upoutávky - budou nabízeny jako součást balíku na určitý typ formátu (u těch, které mají self promo podporu) 3) Injektáže – u přímých přenosů 4) Speciální projekty

4 Nová obchodní politika sponzoringu pro rok 2008  V roce 2008 bude TV Nova ve sponzoringu rozlišovat tři časová období High Season – duben, květen, říjen, listopadIndex 1,15 Medium Season – březen, červen, září, prosinecIndex 1 Low Season – leden, únor, červenec, srpenIndex 0,8  Cena určená dle aktuálních odhadů sledovanosti a jednotného 10“ CPP  Základní CPP 7,200,- při 2 vzkazech (před & po)  Základní CPP 4,800,- při 4 vzkazech (před & po pořadu i rekl. breaku)  Základní CPP 4,350,- při 6 a více vzkazech (před & po pořadu/breaku)  Nový systém rezervací:  První, druhá a třetí rezervace  Délka individuální a vztažená k intenzitě poptávky

5 Ceny za pořad v případě měsíční objednávky Pravidelné formáty TV Nova  Uvedené ceny jsou určeny pro medium season měsíce a následně je k nim aplikován index pro low season a high season v relevantním období.  Uvedené ceny jsou kalkulovány pro 10" vzkaz před a po pořadu za předpokladu sponzoringu na období alespoň 1 měsíce  V případě objednání sponzoringu na období >1 měsíc bude cena předmětem jednání.  V případě objednání sponzoringu na období < 1 měsíc bude k ceně aplikován příplatek 25%.  Při vyžádání exluzivity (pouze 1 sponzor) pro daný formát se bude k ceně aplikovat příplatek 25%.

6 Ceny za pořad v případě měsíční objednávky Pravidelné formáty TV Nova

7 Cena je kalkulována na jeden díl pro 10" vzkaz před a po dané části pořadu. Uvedené ceny jsou kalkulovány pro 10" vzkaz před a po pořadu (na začátku nebo na konci reklamních breaků uvnitř pořadu) a na obodbí alespoň 1 měsíce. V případě objednání sponzoringu na obodí > 1 bude cena předmětem jednání.