Projekt: UČÍME SE V PROSTORU Oblast: Stavebnictví

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Advertisements

Vytvořil: Mgr. Miloslav Došek - ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4, příspěvková organizace EVROPA OBYVATELSTVO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniel Hanzlík Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Základní škola Nový Jičín, Komenského 68, příspěvková organizace
Společenstvo lesa Přírodověda 4. ročník.
Autor: Mgr. Zdeňka Krmášková
STROMY A KEŘE II. LISTNATÉ STROMY
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhSvětelné jevy.
stavebnictví Konstrukce
Cín, olovo Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 15
stavebnictví Konstrukce Eurookno - základní profily,
SLUNCE Přírodověda 5.ročník Gabriela Mikulková 2012.
A B C D E F G KOPŘIVA DVOUDOMÁ.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.16 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.08 Název pro školu:EU CH 08 Název materiálu:Voda Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie Anotace:
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhSvětelné jevy.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Pohoří Evropy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michael Korbička. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Potřeby a projevy člověka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autor: Mgr. Hana Krajčová
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: Novými technologiemi k novým poznatkům II ŠKOLA ADRESA: Základní škola Nový Jičín, Komenského.
Technologie hodina číslo SŠ Oselce Projekt SŠ Oselce: Modernizace výuky odborných předmětů s využitím ICT Obor vzdělávání: H/01 Truhlář Předmět:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iveta Pietrová. CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.01/Pv.
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.05 Název pro školu:EU CH 05 Název materiálu:Směsi Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie Anotace:
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
EU - 07 – 24 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petr Skalský. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.07 Název pro školu:EU CH 07 Název materiálu:Směsi různorodé Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniel Hanzlík Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Středová souměrnost Autor: Mgr. Jolana Sobotková
Ch_008_Chemické reakce_Vytěsňovací
Vytvořil: Mgr. Miloslav Došek - ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4, příspěvková organizace.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 8 Tematický okruhElektrický proud.
Litva, Lotyšsko a Estonsko
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Václav Pospíšil CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.09/Po Autor materiálu:
Baroko II. Sochařství. Baroko II. Sochařství Anotace: Materiál je určen pro práci žáků 4. ročníku ZŠ v předmětu Výtvarná výchova na téma barokní sochaři.
Jak zobrazit strom. Důkladně pozorujeme Důkladně pozorujeme Všímáme si podstatných a hlavních linií kmene, větví, jejich síly a velikosti, charakteru.
Chráněná území v České republice
Ch_009_Chemické reakce_Podvojná záměna
Dopis Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Listopad 2012 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Podzimní lucerna Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Př_126_Mineralogie_Mineralogie Autor: Mgr. Drahomíra Kalandrová
Země BENELUXU Z_126_Evropa_Země BENELUXU
Autor: Mgr. Helena Uhříková
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Podzim v přirodě Hana Mačurová.
VY_III/2_INOVACE_21_Základní pojmy Základní pojmy Miroslav Kaňok.
Př_131_Mineralogie_Uhličitany Autor: Mgr. Drahomíra Kalandrová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pištová. VY_32_INOVACE_PR Anotace - V prezentaci se žáci seznamují s určitým druhem.
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby Terénní a železobetonové schodiště STA30
PČ_024_Zvířátka z kolíčků Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_32_PLICNI_VACEK Anotace:Interaktivní výukový materiál v programu Power Point zaměřený na popis plicního.
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
Autor:Blanka Štrublová Zpracováno: Ročník (obor):1.CU H/01 Cukrář Tematická oblast:Těsta Předmět:Technologie Anotace:Výukový materiál slouží.
Projekt: UČÍME SE V PROSTORU Oblast: Stavebnictví
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Z_088_Politická mapa dnešního světa světa _Státní hranice
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby Terénní a železobetonové schodiště STA30
POVRCH KRAJINY Vlastivěda Pro 4.ročník Gabriela Mikulková 2012.
Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Mgr. Lenka Zedníková
STAVEBNICTVÍ Pozemní stavby Terénní a železobetonové schodiště STA30
Český jazyk a literatura Poezie českých autorů 2. poloviny 20. století – Okrývačka Pavel Šupka
Smyslová ústrojí člověka
POVOLÁNÍ  Jaká by to tak mohla být?.
Dřevěná schodiště Umožňují spojení různých výškových úrovní. Jsou lehké, teplé a z hlediska stavebních nákladů levné, mají pěkný vzhled a často zabírají.
Stavebnictví Pozemní stavby Izolace proti vodě (STA35)
Strojírenství Strojírenská technologie Metalurgie (ST10)
SCHODIŠTĚ. Kce sloužící ke spojení různých výškových úrovní Za schodiště lze považovat min.3 výškové stupně Od 3 stupňů by mělo být zábradlí Schodišťové.
Transkript prezentace:

Projekt: UČÍME SE V PROSTORU Oblast: Stavebnictví Název předmětu: Technologie oboru Tesař 3. ročník Název a ID tématu: Dřevěná schodiště – rozdělení, konstrukce, navrhování (STA62) Zpracoval(a): Ing. Jaroslav Indrák

Zdroje Druhy schodišť Stránka pro uvedení dílčích témat

Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Točité schodiště

Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Točité schodiště

Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Točité schodiště

Smíšenočaré schodiště Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Smíšenočaré schodiště

Smíšenočaré schodiště Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Smíšenočaré schodiště

Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Rohový stupeň

Venkovní přímočaré schodiště s mezipodestou Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Venkovní přímočaré schodiště s mezipodestou

Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Křivočaré schodiště

Schodiště bez podstupnic Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Schodiště bez podstupnic

Reprezentační schodiště Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Reprezentační schodiště

Víceramenné schodiště Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Víceramenné schodiště

Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Ukončení madla

Fréza na schodišťové madlo Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Fréza na schodišťové madlo

Zdroje Stránka pro uvedení dílčích témat Ruční výroba schodů

Foto : Commons wikimedia: Zdroje http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Escaleras_Yuste_escalera_de caracol_haya_hierro.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Alsfeld-Neurathhaus-Inneres-Wendeltreppe.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Library_of_the_Catholic_Seminar_in_Budapest,_former_monastery_of_t he_Order_of_Saint_Paul_the_First_Hermit_07.JPG?uselang=cs http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Holztreppe_2.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Natur.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Basel_2012-10-02_Mattes_(88).JPG?uselang=cs http://commons.wikimedia.org/wiki/File:2005-08-16_Nizhyn_362.JPG http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Evangelische_Akademie_Tutzing_-_G%C3%A4stehaus_-_Treppen_002.jpg?uselang=cs http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Keutschach_H%C3%B6he_7_vulgo_DRESCHL_Hube_22062010_82.jpg?uselang=cs http://commons.wikimedia.org/wiki/File:The_Grand_Staircase.jpg?uselang=cs http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Pampangacapitoljf.JPG INDRÁK, Jaroslav. SPŠS Valašské Meziříčí 2010 Textová stránka MS Powerpoint neumožňuje automatický poznámkový aparát (poznámky pod čarou). Z tohoto důvodu je nutné veškeré odkazy na zdroje vytvářet manuálně v rámci k tomu určeného textového pole. Pro citování zdrojů používejte manuálně umísťovaná čísla v horním indexu (např. 1) a textového rámce pod čarou. Citační norma pro uvádění zdrojů je identická s citační normou uvedenou v metodickém pokynu pro autory textů. Z důvodu přehlednosti informací prezentovaných na stránce, doporučujeme odkazovat maximálně na dva zdroje.