PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2
Co je společným cílem týmu PR a členů Sektorových rad? Poskytování informací o NSK a získávání zpětné vazby od veřejnosti. 2
Možnosti propagace Prezentace na webových stránkách ( firmy, svazu, asociace, cechu, sdružení atd.) Prezentace na akcích (veletrhy, konference, semináře,..) Uveřejňování informací v periodikách Prezentace v médiích (rozhlas, televize) Prezentace na jednání managementu domovské firmy Další šíření informací (sdružení, cechy, unie, kluby…) Aktivní účast na seminářích, workshopech, tiskových konferencích atp. pořádaných sdružením VZ NSK 3
4
Dokladování aktivit Veškeré aktivity je nezbytné dokladovat! prezenční listina (na šabloně NSK2 nebo kopie prezenční listiny dané akce) program akce originál tiskoviny (ve které byl uveřejněný článek, rozhovor, info…) Print Screen obsahu webu + úplná adresa stránky záznam vysílání (TV, rozhlas) fotografie z akcí Nezbytné je i dodržovat pravidla vizuální identity. 5
S čím může tým PR pomoci členům Sektorových rad? 6
příprava podpůrných materiálů (letáky, brožury,roll-upy, propagační předměty) tvorba prezentací, textové i grafické úpravy v duchu povinné publicity VZ NSK2 Bez váhání nás kontaktujte prostřednictvím tajemníka nebo na adrese 7
Děkuji za pozornost Mgr. Marie Chramostová Svaz průmyslu a dopravy ČR 8