Sluneční elektrárny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hrátky s elektřinou Vypracovala: Anna Doležalová Datum:
Advertisements

Sluneční energie Co je solární energie Využití solární energie
Člověk a energie Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Výstavba a provoz solárních zdrojů elektřiny
Fotovoltaika.
TEPELNÁ ELEKTRÁRNA.
Autor Mgr. Rudolf Jánošík Číslo materiálu 6_3_ZMP_9 Datum vytvoření Druh učebního materiálu Prezentace k výkladu Ročník 3. Ročník Anotace Česká.
Přečerpávací elektrárna
Škola: Mendelovo gymnázium, Opava, příspěvková organizace
Druhá část zkrácené presetace Instalace foto-voltaických panelů na střechu školy 1/7 Nejprve bylo vybráno místo s nejlepším slunečním svitem…..
Jakub Lindner C3A PRACOVNÍ PRÁVO –VZNIK A ZÁNIK PRACOVNÍHO POMĚRU.
Globální oteplování Marek tecl 2L.
Ekonomika provozu a současné trendy v oblasti využívání sluneční energie A5M13VSO-7.
Využití solární energie A5M13VSO soubor přednášek
Sluneční elektrárna Získávání energie ze slunečního záření patří z pohledu životního prostředí mezi nejšetrnější způsoby. V poslední době se těší značné.
Sluneční elektrárna.
PŘÍČINY A ŘEŠENÍ GLOBÁLNÍCH PROBLÉMŮ
Solární Střešní solární elektrárna Informace pro majitele nemovitostí.
Téma: DALŠÍ SOUČÁSTKY S JEDNÍM PŘECHODEM PN Pár obrázků Studijní text Zajímavosti z tématu Tajenka Slovo závěrem.
FOTOVOLTAICKÉ HYBRIDNÍ MODULY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Sluneční energie.
Fotovoltaická elektrárna
Rozvod elektrické energie
NázevVýroba elektřiny Předmět, ročník Zeměpis, 2. ročník Tematická oblast Sociální prostředí AnotacePrezentace na téma výroby elektřiny, obsahuje otázky.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: březen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: IX Vzdělávací.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 10
Ultrafialové záření.
VY_32_INOVACE_Př.5.11-Typy elektráren-prezentace
PRVKY.
Solární panely g.
ZŠ Rajhrad Ing. Radek Pavela
Žákovská prezentace z přírodovědných exkurzí
Energetika.
Digitální učební materiál
Tepelné elektrárny.
Infrazářiče - topné články - vytápění Užití elektrické energie 1 Infrazářiče - topné články - vytápění Ing. Jaroslav Bernkopf.
Světlo Opletal Stanislav Předmět : Biologie Vyučující : Mgr. Kašpar Ludvík.
Jaderné elektrárny Vypracoval: Matěj Kolář Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
Tepelné elektrárny Vypracoval: Lukáš Najvar Třída: 2L
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_148 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová PředmětBiologie.
Přeměny energieje EU peníze školám EU peníze školám
Pavel Vlček ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_352
Fotovoltaická elektrárna 650 kWp, Business Park Benátky
VY_32_INOVACE_01_Sluneční záření Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Adam Jur č o 4.A Obnovitelné Zdroje. Co jsou obnovitelné zdroje ? „Obnovitelné p ř írodní zdroje mají schopnost se p ř i postupném spot ř ebovávání č.
Jedna ze dvou jaderných elektráren v ČR - Temelín
Miroslav Kaňok VY_V/2_INOVACE_04_Energie. OBSAH Cesta energie v příroděCesta energie v přírodě Zdroje energieZdroje energie Použité zdrojePoužité zdroje.
Zdroje energie v ČR a koncepce energetiky do budoucnosti Vypracoval: Michal Zelenský.
Petr Kessler Gymnázium Rumburk
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Jak fungují vodní elektrárny
Využití energie Slunce
Solární energie A její využití.
energie má své dobré stránky ale i špatné ENERGIE.
Obnovitelné zdroje energie. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Výroba a přenos elektrické energie. Struktura prezentace otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
Autor – Vlastimil Knotek Závěrečná práce.  Elektrická energie je schopnost elektromagnetického pole konat elektrickou práci. Čím větší energii má elektromagnetické.
Nevyčerpatelné energetické zdroje Zbožíznalství 1. ročník.
Energetický průmysl. Co to je? Energetika je průmyslové odvětví, které se zabývá získáváním, přeměnou a distribucí(rozdělování) všech forem energie Jedná.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav AUTOR: Jana Valášková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 13 _FYZIKA TÉMA: Elektrárny – typy elektráren ČÍSLO PROJEKTU:cz.1.07/1.4.00/
Obnovitelné zdroje energie
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VOŠ A SPŠ JIČÍN ZÁVĚREČNÁ PREZENTACE FIRMY
Výukový materiál Škola: Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Autor: Zbyněk Lecián Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ / /21
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Obnovitelné zdroje energie a blízká budoucnost
Transkript prezentace:

Sluneční elektrárny

Obecné neboli solární elektrárny obnovitelný zdroj energie - Slunce fotovoltaika - technický obor, zabývající se přeměnou světla na elektrickou energii elektrárna se skládá z FV panelů, měničů či měniče, dále musí být vybavena ochrannými prvky panely jsou umístěny v rovnoběžných řadách, nesmí se navzájem stínit

Jak funguje? Elektřinu lze získat přímo - využití fotovoltaického článku nepřímo - založeno na získání tepla pomocí slunečních sběračů

Informace o sluneční energetice

Ve světě Největší elektrárna v Evropě - Lieberose - Německo Největší elektrárna ve světě - Olmedilla - Španělsko

Vypracovaly: Lucie Pudichová Veronika Stálá Eliška Klučková Pavla Černíková Kristýna Kratochvílová Zdroje: http://www.cez.cz/cs/vyroba-elektriny/obnovitelne-zdroje/slunce.html http://www.efektimenergy.cz/cs/fotovoltaika-a-solarni-energie http://www.solarhaus.cz/co-je-fotovoltaika http://cs.wikipedia.org/wiki/Slune%C4%8Dn%C3%AD_%C4%8Dl%C3%A1nek www.google.cz