Znečišťování ovzduší VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_413, 21. sada, Přírodověda
Advertisements

Autor výukového materiálu: Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Září 2011 Číslo.
Znečištěné ovzduší a kyselé deště
POČASÍ KOLEM NÁS POČASÍ A METEOROLOGIE.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Vojtková. Dostupné z OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost,financovaného.
VY_32_INOVACE_18 Asie - Japonsko
Digitální učební materiál
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_19 - SLUNEČNÍ SOUSTAVA
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACESoubor slouží k nácviku pozdravů v různých situacích. Druh.
Vliv dopravy na životní prostředí
OPTIKA ZDROJE ELEKTROMAGNETICKÉHOZÁŘENÍ
Národní parky a Chráněné krajinné oblasti ČR
VY_32_INOVACE_19 - ATMOSFERICKÝ TLAK
VY_32_INOVACE_18 - TĚLESO V KAPALINĚ
MOTORY VY_32_INOVACE_03 - MOTORY.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Znečištění ovzduší Znečištění ovzduší může být chemický, fyzikální nebo biologický činitel, jenž mění přírodní vlastnosti zemské atmosféry. Atmosféra.
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Září 2012 Číslo.
Marek Chromec Lukáš Matoušek
Kyselý déšť.
Autor výukového materiálu:
Znečištění ovzduší Hynek Moliš 2.L.
VY_32_INOVACE_06 - Aktivačně-motivační vlastnosti
Kvalita ovzduší a pitné vody Ostravska Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Člověk a příroda 7.ročník červenec 2011 Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_.
Vzduch Vytvořili: Jakub Zeman,Adam Obrtel Vyučující: Ludvík Kašpar
Znečišťování ovzduší Karel Severa.
VY_32_INOVACE_ 03 - Feudální stát
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Září 2011 Číslo klíčové.
Zdravá výživa VY_32_INOVACE_20 - ZDRAVÁ VÝŽIVA.
Tsunami VY_32_INOVACE_ 10 Tsunami.
VY_32_INOVACE_ 18 Jaderné katastrofy
Zdravotně sociální fakulta Jihočeské univerzity
VY_32_INOVACE_08 - VODA, KOLOBĚH VODY
Autor výukového materiálu:Mgr. Júlia Holíková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu: Číslo.
TĚŽIŠTĚ A ROVNOVÁŽNÁ POLOHA TĚLESA
Vztlaková síla a Archimédův zákon
Vzduch Předmět: BiologieTřída: 2L Obor: Technické lyceumŠkolní rok: 2014/2015 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparJméno: Lukáš Kříž.
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Listopad 2011 Číslo.
VY_32_INOVACE_13 - SKUPENSTVÍ LÁTEK
Autor výukového materiálu:
VODA – DĚLENÍ A ČISTIČKY VODY
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Únor 2013 Číslo.
Obecná chemie SMĚSI VY_32_INOVACE_04 - SMĚSI.
VY_32_INOVACE_07 - OTÁČIVÉ ÚČINKY SÍLY
VY_32_INOVACE_ 20 Vymírání živočichů
VY_32_INOVACE_19 Střední Amerika - Mexiko
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
CIVILIZAČNÍ CHOROBY VY_32_INOVACE_ 19 Civilizační choroby.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
GLOBÁLNÍ EKOLOGICKÉ PROBLÉMY Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:
Znečištění ovzduší Ročárková, Pachmanová.
VY_32_INOVACE_ 01 - Ekologie. Ekologie se užívá v několika významech. V původním významu je ekologie biologická věda, která se zabývá vztahem organismů.
Vzduch ( environmentální příručka – 5.ročník )
Žilová, Stoklasová, Pavlíková 3.O
Znečistěný vzduch, půda a voda
GLOBÁLNÍ EKOLOGICKÉ PROBLÉMY Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:
Globální oteplování VY_32_INOVACE_ 09 Globální oteplování.
POŽÁRY VY_32_INOVACE_ 14 Požáry.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny AUTOR: Jaroslava Kudláčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_604_ŠKOLNÍ_POTŘEBY TEMA: Školní potřeby ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování a procvičování slovní zásoby.
Paliva Bašus,Buchtová,Plívová,Steiner 9.B. 1) Jaké vlastnosti musí mít látka, která je palivem? Musí hořet. Náklady na její výrobu musí být co nejnižší.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_52_INOVACE_PR_05_„ČISTÝ.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Znečištění vzduchu dopravou
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Vzduch Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Vzduch Vzduch.
Globální problémy lidstva globální problémy týkají se celého lidstva ohrožují samotnou existenci člověka.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Transkript prezentace:

Znečišťování ovzduší VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

Znečištění ovzduší mohou být chemické, fyzikální nebo biologické částice, jež mění přírodní vlastnosti zemské atmosféry. VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

Atmosféra je komplexní, dynamický, přírodní plynný systém, jenž je nezbytný pro výskyt života na Zemi. VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

Znečištěné ovzduší je celosvětovou příčinou řady úmrtí a nemocí např Znečištěné ovzduší je celosvětovou příčinou řady úmrtí a nemocí např. dýchacích cest a výskytu rakoviny a srdečních onemocnění. VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

Mezi největší zdroje nečistot v ovzduší patří teplárny. VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

tepelné elektrárny na pevná paliva. VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

automobilová doprava VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

Řízené vypalování lesů, používané v zemědělství či lesnictví Další aspekty VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

Námořní lodě, včetně emisí vznikajících v přístavech. VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

Spalování materiálů na ohništích, v kamnech (lokální topeniště), pecích a spalovnách odpadů VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

Ale člověk není jediným znečišťovatelem planety, existují i přírodní zdroje znečištění: VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

prach z přírodních zdrojů, obvykle oblastí Země pokrytých řídkou vegetací, nebo zcela bez vegetace VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

písek z pouští VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

bioplyn a konkrétně metan, uvolňovaný v průběhu trávení potravy zvířaty (např. skotem) VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

radioaktivní plyn radon, uvolňující se ze zemské kůry VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

kouř a oxid uhelnatý, vznikající při lesních požárech. VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

sopečná aktivita, díky níž se uvolňují částice síry, chloru a popela. VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší

1/ http://office. microsoft. com/cs- cz/images/results. aspx 1/ http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?qu=auto&ex=1#ai:MC900441736| 2/ http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?qu=lo%C4%8F&ex=1#ai:MC900440390| 3/ http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?qu=pou%C5%A1%C5%A5&ex=1#ai:MP90 0402765| 4/ http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?qu=po%C5%BE%C3%A1r&ex=1#ai:MP90 0422613| 5/ http://office.microsoft.com/cs- cz/images/results.aspx?qu=sopka&ex=1#ai:MM900236447| VY_32_INOVACE_ 03 - Znečišťování ovzduší