Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2010 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Dahl, Roald: Matylda. Vyd. 1. Praha : Knižní klub,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

ESCH, generování výstupů Bc. Tomáš Milerski Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován.
Název školy: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF Autor: Bc. Iva Sentnerová, 2011 – 11 – 17 Název: VY_12_INOVACE_14_CHOVÁNÍ LIDÍ Téma: Dobrá.
Identifikátor materiálu: EU – Anotace Žák se seznámí s životem a tvorbou L. Součka…. Autor Tomáš Krsek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Seznámí.
Školení internetového vyhledávače
výchova k nekuřáctví pro I. stupeň ZŠ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA VÍTKOV, KOMENSKÉHO 754, OKRES OPAVA, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE 
INFORMATIKA 8 MS Word III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Vše začíná pasováním prvňáčků. Rytířské ostruhy – 2.třída Hlavolam 3 cizí slova Obtížné slovo.
Strom přátelství Ročník: 3. ročník Autor: Kateřina Holaňová
Titul - název Případný podtitul Sada č. X VY_32_INOVACE_X_01_nazev Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ , „Modernizací výuky.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Anotace Žák se seznámí s obsahem Bible …. Autor Tomáš Krsek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Pojmenuje význam bible. Je schopen správně přiřadit významné.
Jednoduché vyhledávání – Jednoduchý uživatel Bc. Helena Selucká Knihovna Jiřího Mahena v Brně sekce IVU: Čtenářská gramotnost.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Ekosoutěž II Zapojte se s námi! aneb Život, tradice a kořeny Jesenicka Technické služby Jeseník, a.s.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
INFORMATIKA 9 Software a zákony I. III2 – I9- 03.
ŠKOLNÍ KNIHOVNA  ZŠ Tečovice na Zlínsku má nejlepší školní knihovnu.
Realizace KA 02 v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ - v březnu 2010 začala být realizována příprava týmu psychologů se v Hradci Králové uskutečnilo.
ČESKÉ MEZIVÁLEČNÉ DRAMA
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ICT ve výuce chemie pro posluchače Studia k výkonu specializovaných činností (ICV) Mgr. Martin Dojiva.
Bibliografické citace a metody citace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára.
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 9. ročník Anotace: Daniel Keyes životopis, výklad románu.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Školní informační centrum ZŠ Ostrava – Hrabůvka, Provaznická 64
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_14.
Číslo materiálu Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_08 Škola: Škola: ZŠ Dr. Miroslava Tyrše, příspěvková organizace Adresa Adresa: Vrchlického 630/5, 40502,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název DUM: Funkce rodiny Číslo DUM: VY_52_INOVACE_66_96 Vzdělávací předmět: Rodinná výchova Tematická oblast:
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
V.HUGO – CHRÁM MATKY BOŽÍ V PAŘÍŽI
Naše školní knihovna. Jsme Základní škola, Liberec, U Soudu 369/8 V naší škole jsou běžné třídy a speciální třídy pro děti s SPU Všechny děti mají k dispozici.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Ivana Brabcová. ZŠ Ľudovíta Štúra, Modra (SK) Stanislava Bojkovská Šk.rok 2005/2006  Projekt probíhal v německém, českém, slovenském jazyce.  Naším.
Komunikace v obchodním styku – nabídka
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.06 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.02 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
Mgr. Kateřina Bartošová Mgr. Veronika Miklášová
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: březen 2013 Název: VY_12_INOVACE_1.2.1_.
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2011 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Lindgren, Astrid: Pipi Dlouhá punčocha. 8. rozšíř.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
NÁZEV ŠKOLY: SOŠ Net Office Orlová, spol. s r. o.
PowerPoint – animace VY_32_inovace_01_infpoweranimace_07
Křížovka – opakování, manželství
Charakteristika výukového materiálu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
PRÓZA S DĚTSKÝM HRDINOU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Děti z Bullerbynu 13 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Otázka za 100 bodů Jak se jmenuje hlavní postava knihy Harry Potter? Harry Potter.
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Olga.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Studenti, vítejte! Jméno učitele.
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Dny dětského čtení u nás
Transkript prezentace:

Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2010 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Dahl, Roald: Matylda. Vyd. 1. Praha : Knižní klub, s. ISBN Týdenní aktivity: Tvůrčí psaní, aneb, Dokonči příběh Čtení s porozuměním Příběh v obrázcích Dramatizace textu Forma práce: Pracovní listy Pro účely projektu bylo vytvořeno vlastní logo, které je na úvodním snímku.

Účastnický list a pracovní listy

Tvůrčí psaní, aneb,Dokonči příběh Pracovní list obsahuje úryvek z úvodní kapitoly, po přečtení jej děti dokončují podle vlastní fantazie. Doplňková aktivita: Seznámení s postavami příběhu a jejich výtvarné ztvárnění.

Čtení s porozuměním K vybranému úryvku z knihy jsou vytvořeny otázky a úkoly, které sledují, zda dítě textu porozumělo. Doplňková aktivita: Výroba záložky s hlavní hrdinkou knihy. Luštění křížovky. Seznámení s autorem knihy -

Příběh v obrázcích Převod oblíbené kapitoly do komiksové podoby.

Dramatizace textu Vymyslet scénáře ke dvěma vybraným kapitolám z knihy Matylda. Divadelní představení proběhlo v rámci Noci s Andersenem.

ZŠ Ostrava – Hrabůvka, Provaznická 64 příspěvková organizace Školní informační centrum Autor projektu: „Kniha je můj kamarád 1“: Bc. Romana Ráblová