R1 510 Satalice – Běchovice, oprava vozovky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

Řízení motorových vozidel
Oprava vozovky silnice II/468 (ulice 1. máje, Jablunkovská) termín: 24
Statutární město Mladá Boleslav
Ing. Jaroslav Martinek Central MeetBike Expert Seminar 3. LEGISLATIVA.
s dopravní infrastrukturou
Ocelové svodidlový systém s otevíratelným prvkem určený pro přejezdy SDP a potřeby IZS BG 800 Opening Gate Novinka.
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
PROBLEMATIKA ŘEŠENÍ JIHOVÝCHODNÍ ČÁSTI SILNIČNÍHO OKRUHU KOLEM PRAHY
Rekonstrukce severních mostů
ŘÍZENÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL
s dopravní infrastrukturou
KANALIZACE A VODOVOD V OBCI SIBŘINA KANALIZAČNÍ PŘÍPOJKY
Strategie dopravy MD ČR
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
Křižovatky ČSN Projektování křižovatek na pozemních komunikacích
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Víceúčelové pruhy (Advisory cycle lane)
Rychlostní silnice R52 Cenové posouzení.
OBNOVA RETENČNÍ NÁDRŽE JORDÁN
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Zklidňování komunikací v městské části Praha 18 - Letňany
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
20. června 2012 Modernizace dálnice D1.
DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.
Plánování dopravní infrastruktury z pohledu projektanta
Dopravní a liniové stavby
Křižovatky ČSN Projektování křižovatek na pozemních komunikacích
ZÁKON O POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
Řešení dopravy v oblasti Spořilova 7 / 2014
Opatření ke zklidňování na místních komunikacích
Plány Ředitelství silnic a dálnic na rok 2007 Tisková konference Pondělí Praha.
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
Moderní cyklistická doprava
Mimoúrovňové křižovatky
Trasování lesních cest
stůj, dej přednost v jízdě
PREZENTACE ŘSD ŽOFÍNSKÉ FÓRUM Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
Pozemní komunikace v intravilánu ČSN „Projektování místních komunikací“, 2006 Změna Z1 – 2010 – Přechody a místa pro přecházení, rozhledové.
zásady navrhování dopravních – silničních staveb
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Příspěvkové programy SFDI Praha, 7. dubna 2016 Ing. Karel Havlíček.
Stav realizace a přípravy dálnice D11 na území České republiky Ing. Jan Kroupa Generální ředitel ŘSD ČR.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška METODIKA BEZPEČNOSTNÍ INSPEKCE 2 Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního stavitelství, Fakulta.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474) km 0,222-0,840“ Tento projekt byl financován výhradně z prostředků obce Investor: Obec Mosty u Jablunkova.
Rekonstrukce horkovodu na ul. Jílkova, Dulánek a Vančurova T.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
ZÁKLADNÍ POJMY II. Obec -zastavěné území -počátek a konec je na pozemní komunikaci označen příslušnými dopravními značkami -na účelových komunikacích.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Tisková konference - stavby ROP Mgr. Daniel.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Název projektu: „ Rekonstrukce místních komunikací v Králově Dvoře „ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/1.1.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Rekonstrukce.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
 Chodník ul. Bezručova,Louny Louny Název : Chodník ul. Bezručova,Louny Obec:Louny Katastrální území:Louny (okres Louny);
Rokytka - rozvoj území cyklostezka Stavba číslo: 8268.
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
DOMOVNÍ ROZVODY * přípojky nn *
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
ODBOČOVÁNÍ A JÍZDA KŘIŽOVATKOU
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Rozpočtování - Inženýrských staveb
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Besip Zlínského kraje Zlín,
Opatření ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v kraji
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Rozpočtování - Inženýrských staveb
Dopravní značení Podklad ke cvičení
PREZENTACE ŘSD VIII. ročník konference MORAVSKÉ DOPRAVNÍ FÓRUM
VIII. ročník Konference Moravské dopravní fórum
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Transkript prezentace:

R1 510 Satalice – Běchovice, oprava vozovky Ing. Jan Kroupa, generální ředitel ŘSD ČR R1 510 Satalice – Běchovice, oprava vozovky

Stávající úsek SOKP 510 Satalice – Běchovice Tzv. „východní spojka„ Stavba zahrnuje opravu stávajících vozovek obou jízdních pásů hlavní trasy R1 Pražského okruhu na úseku SOKP 510 v rozsahu od km 58,720 (tj. od konce provedených úprav v rámci výstavby Vysočanské radiály) do km 62,490 (tj. za konec estakády přes Počernický rybník). Opravy zahrnují pouze hlavní trasu R1, nezahrnují opravy křižovatkových větví dotčených MUK Chlumecká, MUK Horní Počernice a MÚK Českobrodská.

SOUČASNÝ STAV Jedná se o část Pražského okruhu, jehož nejstarší část je v provozu již téměř 30 let, s aktuálními denními intenzitami okolo 85 tis. voz / 24 hod a ve výhledu 150 tis. voz / 24 hod (rok 2040). K souvislé údržbě a opravě se přistoupilo zvláště z těchto důvodů: diagnostické průzkumy prokázaly nevyhovující stav vozovek a mostních říms, poruchy na dešťové kanalizaci výměna zastaralého dopravního značení výměna stávajících zastaralých svodidel za bezpečnější svodidla s vyšší úrovní zadržení zmírnění každodenních dopravních kongescí u připojení od D11 (od Hradce Králové) ve směru do centra (ve směru na Plzeň a Brno) zvýšení bezpečnosti a plynulosti silničního provozu u připojení od Centra Černý Most ve směru na Ústí nad Labem a Mladou Boleslav s odstraněním stávající značky „Stop, dej přednost v jízdě“ snížení hlukové zátěže na okolní zástavbu Černý Most, Horní Počernice, Běchovice a Dolní Počernice

Sdružení „R1 510 Satalice – Běchovice“ tvořené firmami: PORR a.s. Doba opravy začátek prací od 04/2015 lhůta dle nabídkového HMG 22 měsíců Cena stavby 269 013 400 Kč bez DPH Zhotovitel Sdružení „R1 510 Satalice – Běchovice“ tvořené firmami: PORR a.s. STRABAG a.s. SAT s.r.o

V rámci opravy bude realizováno Oprava vozovky v rámci souvislé údržby vozovky bude provedeno odfrézování stávajících asfaltových vrstev a pokládka nových asfaltových vrstev v celkové tl.12 cm, přitom vrchní (obrusná) vrstva bude položena v tl.3 cm z asfaltové směsi se sníženou hlučností aby bylo možno zachovat dopravní režim 2+2 ve všech fázích výstavby bude nutno provést úpravu (rozšíření) vozovky směrem ke střednímu dělícímu pásu bude provedena obnova vodorovného a svislého dopravního značení bude provedena výměna, popř. doplnění svodidel Oprava odvodnění provedení údržby částí stávajících stok a přípojek, a to jejich vyvložkováním úprava vpustí a poklopů šachet ve vozovkách Oprava a doplnění velkoplošného dopravního značení realizace nových portálů se spodním osvětlením, odstranění stávajících portálů výměna velkoplošných dopravních značek (VLKP) Oprava mostů sanace a oprava říms výměny vozovkových vrstev výměna a údržba dilatačních závěrů

Etapizace výstavby a vedení veřejného provozu Stavba bude realizována ve více stavebních etapách s postupným převáděním dopravy. Doprava na hlavním tahu SOKP 510 bude vedena vždy min. po 2x2 jízdních pruzích. Připojení dopravních proudů z křižovatkových větví bude buď připojovacím pruhem nebo na „STOP“, počet připojení se „STOP“ je minimalizován.

Dopravní opatření – ETAPA A (příprava pro převedení dopravy 2x2 na levý jízdní pás) doprava v pravém jízdním pásu (tj. směr od R10 k I/12) beze změny ve stávajícím režimu, pouze v úseku km 60,8 – 60,9 a v prostoru MUK Českobrodská (km 62,5 – 62,6) bude doprava převedena k vnějšímu okraji vozovky doprava v levém jízdním pásu (tj. směr od I/12 k R10) bude převedena k vnějšímu okraji vozovky připojení křižovatkových větví MUK Horní Počernice od D11ve směru k R10 a od Černého mostu k R10 na „STOP“ (tj. 2x STOP) aby bylo možno zrealizovat provizorní přejezd přes krajní ostrůvek v km 60,780 bude doprava v levém jízdním pásu (tj. směr od I/12 k R10) podél ostrůvku v km 60,780 oddálena od okraje tohoto ostrůvku (DIO A2)

Dopravní opatření – ETAPA B (vedení dopravy 2x2 na levém jízdním pásu) obousměrná doprava 2x2 je vedena na levém jízdním pásu převedení dopravy z pravého jízdního pásu na levý ve směru od R10 k I/12 přes stávající přejezd SDP před MUK Chlumecká vrácení dopravy z levého jízdního pásu na pravý ve směru od R10 k I/12 přes provizorní přejezd SDP v MUK Českobrodská připojení křižovatkových větví MUK Chlumecká od ul. Chlumecká, MUK Horní Počernice od Černého Mostu a MUK Českobrodská od I/12 ve směru k R10 na „STOP“ (tj. 3x STOP) připojení křižovatkové větve MUK Chlumecká od ul. Chlumecká ve směru k I/12 přes R1 510 Satalice – Běchovice, oprava vozovky stávající přejezd SDP do samostatného pruhu (bez STOP) přes průpletový úsek s dopravou od R10 a Vysočanské radiály na D11 a k Černému Mostu (viz. detailní situace) odbočení v MUK Chlumecká na ul. Chlumeckou ve dvou etapách (DIO B1 a DIO B2), tak aby bylo možno provést opravu vozovky na celé ploše pravého jízdního pásu odbočení mezi MUK Chlumecká a MUK Horní Počernice na D11 a k Černému Mostu ve třech etapách (DIO B1, DIO B2 a DIO B3), tak aby bylo možno provést opravu vozovky na celé ploše pravého jízdního pásu připojení křižovatkové větve MUK Horní Počernice od D11ve směru k I/12 do připojovacího pruhu (bez STOP) připojení křižovatkové větve MUK Horní Počernice od D11ve směru k I/12 do připojovacího pruhu ve dvou etapách (DIO B1 a DIO B2), tak aby bylo možno provést opravu vozovky na celé ploše pravého jízdního pásu

Dopravní opatření – ETAPA C (vedení dopravy 2x2 na pravém jízdním pásu) obousměrná doprava 2x2 je vedena na pravém jízdním pásu převedení dopravy z levého jízdního pásu na pravý ve směru od I/12 k R10 přes provizorní přejezd SDP v MUK Českobrodská vrácení dopravy z pravého jízdního pásu na levý ve směru od I/12 k R10 přes stávající přejezd SDP za MUK Chlumecká připojení křižovatkových větví MUK Chlumecká od ul. Chlumecká a MUK Českobrodská od I/12 ve směru k R10 na „STOP“ (tj. 2x STOP) připojení křižovatkové větve MUK Chlumecká od ul. Chlumecká ve směru k I/12 do připojovacího pruhu (bez STOP) připojení křižovatkové větve MUK Horní Počernice od D11ve směru k R10 do připojovacího pruhu (bez STOP) připojení křižovatkové větve MUK Horní Počernice od D11ve směru k I/12 do připojovacího pruhu (bez STOP) převedení dopravy z levého jízdního pásu na pravý ve směru od I/12 k R10 v MUK Chlumecká ve dvou etapách (DIO C1 a DIO C2), tak aby bylo možno provést opravu vozovky na celé ploše levého jízdního pásu připojení křižovatkové větve MUK Horní Počernice od D11ve směru k I/12 do připojovacího pruhu ve dvou etapách (DIO C1 a DIO C2), tak aby bylo možno provést opravu vozovky na celé ploše levého jízdního pásu odbočení v MUK Horní Počernice na D11 ve dvou etapách (DIO C1 a DIO C2), tak aby bylo možno provést opravu vozovky na celé ploše levého jízdního pásu odbočení z R1 SOKP 510 na křižovatkovou větev k Centru Černý most bude uzavřeno, doprava bude navedena přes MUK Chlumeckou připojení na R1 SOKP 510 z křižovatkové větve od Centra Černý most bude uzavřeno, doprava bude navedena přes MUK Běchovice

Dopravní opatření – ETAPA D (vedení dopravy 2 pruhy na pravém a 2 pruhy na levém jízdním pásu) doprava vedena v definitivním uspořádání po opravě (2 pruhy na levém jízdním pásu a 2 pruhy na pravém jízdním pásu) v místech odbourání provizorních přejezdů SDP bude doprava převedena k vnějšímu okraji vozovky

Konečný stav po opravě jízda na daném úseku SOKP bude bezpečnější, plynulejší a komfortnější dojde ke snížení hlukové zátěže na okolí od silniční dopravy

Generální ředitel ŘSD ČR Děkuji za pozornost… Ing. Jan Kroupa Generální ředitel ŘSD ČR jan.kroupa@rsd.cz

© ŘSD ČR 2015