Antonín Mašek 2.B Otočný most Stručný postup. Vše začalo nákresy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Bitva u Verdunu Německo vz. Francie
Advertisements

VODA & ENERGIE Základní škola Varnsdorf, náměstí E. Beneše 469, okres Děčín, příspěvková organizace náměstí E. Beneše Varnsdorf
Změny teploty těles tepelnou výměnou
POJIVA Mají schopnost spojovat drobné i větší kusy hmoty v soudržný a pevný celek Chemická - vzdušná ( vápno, sádra ) - hydraulická (hydraulické vápno,
Elektrování těles. Vznik iontů.
PROJEKT „VAŘÍME SE ŠKOLOU“. Smysl projektu: Děti si vyzkouší různé možnosti, jak lze prostřít stůl a na něj připravit různé druhy pokrmů. Uvědomí si,
Naši malí i velcí psí kamarádi Velké zuby, uši, chlupy to vše najdete zde v této prezentaci.
Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb CW01 - Teorie měření a regulace © Ing. Václav Rada, CSc. ZS – 2010/
OLDHAMOVA SPOJKA vytvoření funkčního modelu
Veřejně přístupné jeskyně v Moravském Krasu
Vánoční výrobky třídy 8.B ..
Závěrečná konference k projektu „Prevence násilí na pracovištích v oblasti zdravotnictví a sociální péče“ Shrnutí výstupů projektu a jejich udržitelnost.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Otočné mosty Antonín Mašek 2.B Omega.
Model konvice Autor: Alena Švejková. Při výrobě konvice je nutné zhotovit čtyři sádrové modely: -tělo konvice -výlevku -ucho -víčko.
Sochy v Javorníku. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_592_Javornické sochy AUTOR: Mgr. Michaela.
TLAČENÍ A TAHÁNÍ – ZKOUŠKA ROVNOVÁHY Když upustíme předmět, jako je například pravítko, spadne díky zemské přitažlivosti na zem. Když pravítko přesně v.
Velikonoční slepice Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Jakub Stojaník,Matouš Falout,Fabián Strecker
Propojení informačních technologií s přírodopisem
Identifikátor materiálu: EU
Výroba rotačního modelu hrnku
do kombinovaných forem
Pilotní projekt DeepSee. O Prezentaci O nás a o IS-MLINE Datový sklad Co dál? DeepSee Pilot Ukázky Shrnutí projektu.
Hlavní forma na ouško – - dvoudílná Autor: Alena Švejková.
Nářadí a pomůcky v modelovně Modelářský kruh Autor: Alena Švejková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
AnotacePrezentace, která se zabývá měřítkem mapy. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci přepočítávají měřítka. Speciální vzdělávací.
PRO POKRAČOVÁNÍ STISKNĚTE ZDE: POKRAČOVAT. PŘIPRAVTE SI: 4 KIWI 2 POMRANČE 4 LŽIČKY TEKUTÉHO MEDU 4 MENŠÍ SKLENICE KDYŽ MÁTE PŘIPRAVENO: POKRAČOVAT.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výtvarná výchova Ročník.
Mobilní most robosoutěž 2012
Impregnace porézních materiálů pomocí dvousložkových lepidel
KARLŮV MOST.
Mechanik seřizovač 2. ročník
Lisovací membrány Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení.
Kroužek Meteomráček Dům dětí a mládeže Astra Zlín.
Festival ZE MĚ MY na Základní škole T.G. Masaryka v Praze
Obsah prezentace Princip fungování Technické parametry Proces realizace Závěrečné zhodnocení 4.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Pasivní a nízkoenergetické domy (modely) Ekologické praktikum 9. ročník 2013.
Loutka z papírové ruličky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Luňáčková. Dostupné z Metodického portálu
Zakládání a tvorba herbářů Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Ingo a Poldi jsou dvě domácí zvířata patřící německé fotografce Tanja Brandt. Ti dva se v průběhu let stali přáteli a Tanja, která se specializovala na.
Obráběč kovů Konvenční obrábění – soustruh, frézka, bruska ( ročník) CNC obrábění (2. a 3. ročník) odborná učebna soustružení simulátory MTS a Sinumerik.
Projekt finanční gramotnosti
Z čeho se tělesa skládají
UKÁZKA VYTVOŘIL: ANTONÍN VŘEŠŤÁL. SOUHRNNÁ UKÁZKA.
Vytvořil: Jakub Řezníček
Šance pro každého žáka Základní škola a Praktická škola U Trojice
Autoři: Fojtík David Sobotka David
Naši „Mladí technici“.
Gravitační a tíhová síla
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
vařečka - klaun VY_32_Inovace_03MD-2
UMĚNÍ A NÁBOŽENSTVÍ 6.TŘÍDA
Gravitační a tíhová síla
Pokus. konec.
Praxi z VV jsem vykonávala na ZŠ Úvoz v 1. třídě.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_5-35_Palácové civilizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel odboru podnikatelského prostředí
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Zuzana Benešová Kristýna Křížová Laura Volšičková
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Současný počet tramvají v evidenci DPMO a. s.
Transkript prezentace:

Antonín Mašek 2.B Otočný most Stručný postup

Vše začalo nákresy

Poté jsem se pustil do modelování terénu Jde o polystyren, ve kterém jsem vyhloubil koryto pro řeku a zhruba vyměřil most

Pokračování na pracech - terén Na model jsem nanesl směs lepidla a hlíny Přidány dlaždice (sádra)

Samotný most

Hotový model

Konec – Mašek 2.B

Adam Zmatlík 2.B Obří kuše Stručný postup

Jako první jsem si našel modely a nákresy

Vše vznikalo ze samotných kousků dřeva

Tělo modelu jsem vytvářel na soustruhu

Závěrečný model kuše

Ukázka funkčnosti

Konec – Zmatlík 2.B