Aktivity CzT směrem k TIC. OBSAH 1. Jednotná certifikace TIC 2. Monitoring návštěvnosti OTIC.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Stanislava Správková
Advertisements

BRÁNA DO SVĚTA E-LEARNINGU • POTŘEBNOST: – posílení konkurenceschopnosti ekonomiky skrze posílení flexibility lidských zdrojů prostřednictvím modernizace.
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Průzkum organizovaný pro členské firmy SPS - květen 2012 Podle velikosti firmy – stavební produkce do 20 mil. od 20 do 100 mil. od 100 do 500 mil. od 500.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Podpora dostupnosti a kvality sociálních služeb v Pardubickém kraji Úvodní seminář k projektu Pardubice
ECVET v Programu celoživotního učení
„Slaďování rodinného a pracovního života v ICT průmyslu“ - představení projektu Barbora Slavíčková.
Aktivity CzT směrem k TIC. OBSAH 1. Jednotná certifikace TIC 2. Monitoring návštěvnosti OTIC.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU E-INKLUZE 50+. OBSAH Základní informace Komu je projekt určen Cíle Aktivity Harmonogram.
Zvyšování kvality v cestovním ruchu prostřednictvím IOP: Vytvoření národního systému kvality služeb v cestovním ruchu Členské fórum ATIC Polička lll.
Projekt empirického výzkumu
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Zavedení systému opatření na podporu slučitelnosti rodiny a zaměstnání na Magistrátu města Brna 9. Národní konference kvality ve veřejné správě
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy Národní agentura pro evropské vzdělávací programy.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Books Online projekt v Knihovně Kroměřížska David Zapletal.
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Statutární město Děčín Získání certifikátu ISO 9001:2008 neznamená usnout na vavřínech.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Realizace projektu - ČR Centrum pro regionální rozvoj.
Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z Financování rozvoje, obměny a provozu ICT ve školách a školských zařízeních SIPVZ.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Comenius - Individuální mobilita žáků Slovensko český tematický monitoring Bratislava, 10. a
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Statutární město Ostrava
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Strategie.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Seznámení se službami Office 365 Microsoft Online Services Přechod ze sady BPOS na služby Office 365 pro stávající uživatele BPOS.
Struktura vlastnictví 100%. Parlament Vláda Nadační trust Správní rada Vzdělávací společnost Správa Švédského rozhlasu (SRF) Rozhlasová služba ve městě.
Asociace hotelů a restaurací
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
MARKETINGOVÝ MIX.
PREZENTUJÍCÍ Hodnocením ke zvyšování kvality vzdělávacích služeb středních škol v kraji Vysočina Mgr. Miroslav Pech.
BUDOVÁNÍ SYSTÉMŮ MANAGEMENTU
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Vznik a vývoj TIC a jejich podpory v Moravskoslezském kraji Ing. Petra Papoušková
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
_ Institut turismu České republiky - oddělení pro regionální a mezinárodní vztahy Ing. Monika Palatková generální ředitelka CzT
OD STANDARDIZACE SLUŽEB TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER ČR K JEDNOTNÉ KLASIFIKACI TIC A ČSKS.
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost Kateřina Čočková, regionální projektová manažerka.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE. BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE Být členem asociace znamená: nestát "mimo" profesní dění, mít možnost se potkávat a vyměňovat.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Hodnocení kvality vzdělávání v Libereckém kraji Informace o průběhu projektu Ing. Petr Rychlovský.
Kvalita pracovních sil v cestovním ruchu. Trošku statistiky  Celkový počet pracovních úvazků v cestovním ruchu: *  Celková návštěvnost ubytovacích.
Možnosti mezinárodní spolupráce v mateřských školách Národní konference Erasmus+/eTwinning 13. – , Zámek Štiřín.
JEDNOTNÁ KLASIFIKACE TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER ČR.
Zjišťování návštěvnosti
Individuální projekt OP VVV
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
20 let
Venkovská turistika 2017 Spolupráce SVTA a ATIC.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Mezinárodní spolupráce
PODPORA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ NA KRAJSKÉM ÚŘADĚ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE II Metodické setkání na téma „Standardy kvality sociálně-právní ochrany na.
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Transkript prezentace:

Aktivity CzT směrem k TIC

OBSAH 1. Jednotná certifikace TIC 2. Monitoring návštěvnosti OTIC

SOUČASNÝ STAV Různá značení TIC:

SOUČASNÝ STAV Dvě certifikace:

ROZLOŽENÍ CERTIFIKACÍ (únor 2012)

SPOLEČNÝ CERTIFIKAČNÍ ORGÁN JEDNOTNÁ KRITÉRIA SPOLEČNÝ CERTIFIKÁT -graf. prvky schvalují obě strany -potřeba sjednotit termín vydání, platnost -sign.: GŘ CzT, prezident A.T.I.C. Klasifikace TIC ( třídy A, B, C ) Monitoring návštěvníků Převažující činnost TIC = informovat Zohlednění plán. rebrandingu KONTROLNÍ ORGÁN CÍLOVÝ STAV Mystery shopper program Jednotné značení TIC ? Vstupní kontrola

Nezávislá vstupní kontrola - Kontroloři: 2 ( reg. zást. ATIC + zást. přísl. kraje ) -Výstup: zpráva o splnění kritérií pro udělení certifikátu -Formy: a) ohlášená??? b) neohlášená??? Klasifikační komise -Složení: zástupci CzT, A.T.I.C., Rady kvality ČR, AKČR … ) -Frekvence: ( např. 1/ 2 měsíce ) -Výstup: na základě zpráv vypracovaných kontr. orgány rozhoduje o přidělení/odebrání jednotného certifikátu a klasifikačního znaku ( zařazení do tříd A, B, C ) -platnost certifikátu omezena ( např. 2 roky ) Mystery shopper program -Gesce: Agentura CzT -Počet kontrol : 600 -Výstup: zpráva o fungování TIC návody na zlepšení ( ne represe ) -Pravidla pro kontroly: nastaví CzT + ATIC + nezávislí odborníci z oboru CR -Realizace: nezávislá firma -Pilotně 2012 ( u OTIC hybridní ) TIC NÁSTIN SYSTÉMU ATIC CzT

Německo Švédsko Slovensko 3 500,- * 4000, ,- * v ceně i další služby PLATIT NEBO NEPLATIT???

INSPIRACE Německo -parkoviště do 100 m od TIC -toalety přímo v TIC nebo do 100 m od TIC -cedulky se jmény zaměstnanců -vysoké nároky na vzdělání obsluhy TIC -malé pozornosti pro děti -kontroly nejsou ohlášené ( 55 kritérií, zajišťuje DTB -licence na 3 roky, uděluje DTB Velká Británie -Zaměstnanci - účast na trén. programech - prav. schůzky s reg. manažery -síť pro výměnu zkušeností mezi TIC -mystery shopper programm ( od 2007) -monitoring řeší senzory, ale nepřesné -informace v Braillově písmu Francie -kontrolu zajišťují nezávislé akreditační instituce -certifikace na 5 let -hvězdičkový systém ( 1*-4*) Maďarsko -centralizovaný systém, koordinuje Magyar Tourizmus Zrt -TIC =marketingový kanál MT Zrt -licence na 5 let -kontroly provádí zřizovatel za pomoci MT Zrt -monitoring návštěvníků -povinná školení organizuje MT Zrt Švédsko -autorizace uděluje För Tur, součást Svensk Turism A.S. -sofistikovaný systém kontroly ( on-line dotazník na webu TIC, 6-8 „mystery shoppers“ návštěv/rok, průzkum prostřednictvím dotazníků 1/rok, měření indexu spokojenosti zákazníka ) -používají aktivně aplikace pro smartphony, dotekové obrazovky -monitoring návštěvníků řešen pomocí pořadových čísel Fungování TIC v zahraničí:

INSPIRACE Oficiální jednotná klasifikace ubytovacích zařízení ČR Analýza kvality služeb a realizace průzkumu ve vztahu k TIC ( Factum Invenio pro MMR, 2010 )

HARMONOGRAM Přípravná fáze 2012 Kontroly metodou Mystery Shopping 2013 Předpokládané zavedení jednotné certifikace

MONITORING NÁVŠTĚVNOSTI OTIC MS kraj ( 2011 ) Celkem:

MONITORING NÁVŠTĚVNOSTI MS kraj (2011)

Mgr. Petr Moc Ředitel odboru IPCR Tel.: DĚKUJI ZA POZORNOST