Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Advertisements

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů
Transkript prezentace:

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005

Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů Umístění prezentací :

Vzdělávací obor: Kroužek Třída: 6.D Vyučující: Mgr.Daniela Gongolová Datum: Téma vyučovací hodiny : „ Úlohy z Matematického klokana 2 „ „ Úlohy z Matematického klokana 2 „ Vybavení učebny : PC – notebook PC – notebook dataprojektor dataprojektor

Zdroje informací LOUKOTA,Jiří, Veselá matematika,nakladatelství Votobia,1998 LOUKOTA,Jiří, Veselá matematika,nakladatelství Votobia,1998 IQ MENSA, Briliantové mozky,2001 IQ MENSA, Briliantové mozky,2001 IQ MENSA, Matematické úlohy,2001 IQ MENSA, Matematické úlohy,2001 IQ MENSA,Postřeh,2001 IQ MENSA,Postřeh,2001 BACHELOVÁ, Zdena, Touha, trpělivost, tvořivost, talent, BACHELOVÁ, Zdena, Touha, trpělivost, tvořivost, talent, Když už se chcete zamilovat,zkuste to do matematiky, Kargo,1992 Když už se chcete zamilovat,zkuste to do matematiky, Kargo,1992 NOVOVESKÝ, KŘIŽALKOV, LEČKO, 777 matematických zábav a her, SNP, 1993 NOVOVESKÝ, KŘIŽALKOV, LEČKO, 777 matematických zábav a her, SNP, 1993

Úlohy z Matematického klokana 2 kategorie Benjamín kategorie Benjamín

Začneme jednoduchým příkladem Domeček X je zobrazen čtyřikrát a domeček Y je zobrazen pouze jednou. Který je domeček Y ? Domeček X je zobrazen čtyřikrát a domeček Y je zobrazen pouze jednou. Který je domeček Y ? B

Pracuj ve dvojicích Pevnost bránilo 40 mužů. Velitel je rozestavil tak jak vidíte na obrázku – každou stranu bránilo 11 mužů. Pětkrát zaútočil nepřítel na pevnost a pokaždé vyřadil z boje 4 obránce. Přesto se veliteli po každém útoku podařilo rozestavit obránce tak, že každou stranu čtvercové bašty hájilo stále 11 obránců. Nepřítel zklamaně odtáhl. Přijdete na to, jak velitel rozestavil obránce? Pevnost bránilo 40 mužů. Velitel je rozestavil tak jak vidíte na obrázku – každou stranu bránilo 11 mužů. Pětkrát zaútočil nepřítel na pevnost a pokaždé vyřadil z boje 4 obránce. Přesto se veliteli po každém útoku podařilo rozestavit obránce tak, že každou stranu čtvercové bašty hájilo stále 11 obránců. Nepřítel zklamaně odtáhl. Přijdete na to, jak velitel rozestavil obránce?

Zkus samostatně Kolik obdélníku je v jednom tenisovém kurtu? Kolik obdélníku je v jednom tenisovém kurtu? 21

Pracuj samostatně Pouze jedna z nabízených šablon není sítí krychle. Která? Pouze jedna z nabízených šablon není sítí krychle. Která? D

Pracuj samostatně Na jedné misce vah, které jsou v rovnováze, je bochník chleba, na druhé misce tři čtvrtiny bochníku a ještě závaží o hmotnosti půl kilogramu. Jakou hmotnost má bochník? Na jedné misce vah, které jsou v rovnováze, je bochník chleba, na druhé misce tři čtvrtiny bochníku a ještě závaží o hmotnosti půl kilogramu. Jakou hmotnost má bochník? 2 kg Postup řešení : Bochník = třičtvrtiny bochníku + půl kilogramu Čtvrt bochníku = půl kilogramu Celý bochník = 2 kilogramy

Pracuj ve skupince Zaplňte prázdné šestiúhelníčky přirozenými čísly tak, aby v nich byla všechna čísla od 1 do 19. Ve všech pěti řádcích každého ze tří směrů (svislý a dva šikmé) musí být součet čísel nacházející se v jednom řádku vždy stejný. Zaplňte prázdné šestiúhelníčky přirozenými čísly tak, aby v nich byla všechna čísla od 1 do 19. Ve všech pěti řádcích každého ze tří směrů (svislý a dva šikmé) musí být součet čísel nacházející se v jednom řádku vždy stejný.

Pracuj samostatně Karty s čísly od 1 do 9 jsou otočeny lícní stranou dolů a spojeny šipkami, které směřují od menšího čísla k většímu. Když otočíme dvě karty, objeví se číslice 6 a 7. Jaký je součet čísel na kartách A a B ? Karty s čísly od 1 do 9 jsou otočeny lícní stranou dolů a spojeny šipkami, které směřují od menšího čísla k většímu. Když otočíme dvě karty, objeví se číslice 6 a 7. Jaký je součet čísel na kartách A a B ? 4,6,9 2,5,8 1,3,7 3,6,9 2,5,8 1,4,7 7

Pracuj ve skupince Přirozená čísla od 1 do 12 jsou zapsána do tohoto obrazce tak, že součet čtyř čísel na každé přímce je stejný. Kde můžeme najít číslo 7 ? Přirozená čísla od 1 do 12 jsou zapsána do tohoto obrazce tak, že součet čtyř čísel na každé přímce je stejný. Kde můžeme najít číslo 7 ? Z obrázku snadno zjistíme, jaký má být součet na každé přímce : =26 Vypočítám D : =11 Jestliže zvolíme A=7, pak C= =7.. sedmička se nemůže objevit zároveň u A a C. Řešení : E = 7

Zkus samostatně Kolikrát se v zápisech čísel od 1 do 99 vyskytuje číslice 4 ? Kolikrát se v zápisech čísel od 1 do 99 vyskytuje číslice 4 ? Dvacetkrát

Hodnocení vyučovací hodiny Názornost Názornost Atraktivnost pro žáky(efekty) Atraktivnost pro žáky(efekty) Netradiční forma výuky Netradiční forma výuky Postupné zobrazování textu Postupné zobrazování textu Klady Zápory Klady Zápory

Poznámky k prezentaci Toto téma připraveno pro žáky 6.třídy s rozšířenou výukou matematiky. Toto téma připraveno pro žáky 6.třídy s rozšířenou výukou matematiky. Využití laserového ukazovátka usnadňuje žákům orientaci v textu. Využití laserového ukazovátka usnadňuje žákům orientaci v textu.