Měření Přírodověda 4. ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohyb tělesa opakování
Advertisements

Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
28.1 Jednotky obsahu metr čtverečný cm metr cm2 centimetr čtverečný
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Tropické rostliny Přírodověda 5. ročník
Postup měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Měření délky.
MĚŘENÍ DÉLKY.
MĚŘENÍ DÉLKY PLOCHY OBJEMU
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN
Měření fyzikálních veličin – Měření délky
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Měření délky.
Anotace Prezentace zabývající převáděním jednotek délky. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci převedou jednotky délky. Speciální vzdělávací.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Měření délky a hmotnosti
DÉLKA. Rozdělte se do skupin po čtyřech: Každá skupina dostane pracovní list s následujícími úkoly.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
DÉLKA délka se používá k udání rozměrů těles (délka, šířka, výška, hloubka) nebo vzdálenost mezi dvěma body v prostoru. d = 1m Značka: d Jednotka: m (metr)
VY_32_INOVACE_410_JEDNOTKY
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Linda Jelínková Gabriela Štěrbová
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měřidla délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/3 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Vlastnosti látek Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_43_DÉLKA TEMA: FYZIKA ČÍSLO.
F YZIKÁLNÍ VELIČINY - DÉLKA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
VY_32_INOVACE_16 16 MĚŘENÍ DÉLKY autor: Mgr. Miroslava Mahdalová
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
MĚŘENÍ DÉLKY Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Základní jednotky SI Název školy: Základní škola Brána Nová Paka
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_20_chodíme do školy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Nejprve ústně popiš jednotlivé obrázky s užitím předložek, poté zapiš do sešitu celou větou. Zkontroluj.
Autor: Mgr. Svatava Juhászová datum: Název: VY_52_INOVACE_01_FYZIKA
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Prezentace – výklad učiva
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Jednotky délky Matematika – 4. ročník.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_43_F6
Autor: Andrea Kolářová
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová NÁZEV: VY_52_INOVACE_14_FYZIKÁLNÍ VELIČINY
VY _52_INOVACE_A_08_Délka
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Sib_II_0 Jednotky délky
MĚŘENÍ DÉLKY.
Jak postupujeme při měření délky
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
JEDNOTKY DÉLKY A HMOTNOSTI
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
Transkript prezentace:

Měření Přírodověda 4. ročník

Úkol, přečti si pozorně a zapisuj přímo do prezentace (na interaktivní tabuli) Máte různá měřidla: krejčovský metr, skládací metr, pásmo, pravítko, trojúhelník. Změřte vybrané předměty a výsledky zapište v jednotkách délky, nejvhodnější jednotku si vyberte sami. Na poslední prázdný řádek si vyberte jeden předmět podle a svého uvážení.

Délka chodby…………………………………………………………………. Délka lavice……………………………………………………………………. Výška židle…………………………………………………………………….. Výška skříně…………………………………………………………………… Šířka stolečku na chodbě………………………………………………. ………………………………………………………………………………………

Seřaď naměřené délky podle velikosti (od největší do nejmenší) 1. 2. 3. 4. 5. 6.

Vyhledej na internetu některé historické jednotky délky a zapiš je:

Autor materiálu: Mgr. et Mgr. Pavlína Burdová Datum vytvoření: duben 2011 Ročník: 4. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Obrázky: Obrázky z galerie Klipart pro Microsoft Office 7.