Before they call him a man? Než se stane ČLOVĚKEM How many roads must a man walk down Jak mnoho cest musí člověk projít.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde to jsem? Where am I?. Už jsem v tomhle obchodě někdy byl? Have I been in this store before?
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Píseň “Mám príma den” Reakce?. Fonologie Cvičení číslo 3.
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Nemetová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.

Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present simple and continuous Klíčová slova Přítomný.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Nadační fond Nehemia Projekt Nadačního fondu Nehemia ve spolupráci s křesťanskou etiopskou organizací Ethiopian Mulu Wongel Amgnoch Church Development.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
MY FAMILY (slovní zásoba) THIS x THAT, ZÁJMENA
Přednost početních operací
Life´s what you make it! Lekce 11 Present Perfect Continuous Tense review Birth, marriage, and death Good news, bad news.
Jak se mu říká? What is he called?.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Počitatelné – nepočitatelné Některá podstatná jména můžeme počítat:
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
First Conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Odpověď na otázku „why“:
Zero conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
How many roads must a man walk down Jak mnoho cest musí člověk projít Before they call him a man? Než se stane ČLOVĚKEM.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Radim Kříž Text messages Text messages are short written messages between mobile phones. Text messaging is sometimes called SMS (short messaging service).
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_6_London (6) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Listopad 2013 Ročník:9. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň.
FAMILY = RODINA. pes kočka sestra bratr maminka dcera tatínek syn.
GE - Vyšší kvalita výuky
Rodina, příbuzenství.
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
Digitální učební materiál
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Blowin’ in the Wind (Odpověď létá ve větru)
Vloženo: much_many.ppt Začátek. Vloženo: much_many.ppt Začátek.
Translation 04/05 Richard si už dlouho na nic nestěžoval. Richard hasn‘t complained for a long time. On nedělá svou novou práci dlouho. He hasn‘t been.
Transkript prezentace:

Before they call him a man? Než se stane ČLOVĚKEM How many roads must a man walk down Jak mnoho cest musí člověk projít

Before she sleeps in the sand? Než může spočinout na pobřeží? How many seas must a white dove sail Kolik moří musí bílá holubice přeletět

Vrahy z Paříže znají všichni. Ale oběti? Konečná bilance mrtvých. 12 obětí v redakci redakce satirického levicového časopisu Charlie Hebdo v centru Paříže 1) Stéphane Charbonnier zv. Charb, 47, šéfredaktor, podporovatel Fr. komunist. strany, partnerka, dítě 2) Jean Cabut zv. Cabu, 76, vedoucí karikaturista, legendární kulturní osobnost ve Francii, 3) Bernard Verlhac zv. Tignous, 57, karikaturista, proslulý pacifista, bonviván 4) Georges Wolinski, 80, karikaturista, 2005 Řád čestné legie, dcera Elsa, slavný dandy a bon vivant, židovský původ, francouzsko-italská židovská matka z Tunisu, polský židovský otec 5) Philippe Honoré, 73 karikaturista, pravidelný přispěvatel, jemný a laskavý vousatý obr 6) Elsa Cayat, 54, přispěvatelka, jediná žena, psychiatr a psychoanalytik, židovský původ, vdaná, 1 dcera 7) Bernard Maris, 68, levicový ekonom, přispěvatel, novinář, Marxista a Keynesián, nesnášel euro a konzumní společnost, vdovec 8) Mustapha Ourrad, 60, editor, ženatý, děti Lounis a Louiza, neobvyklá inteligence, původem Alžířan 9) Michel Renaud, 69, host redakce, hodnotící editor, světoběžník, zástupce socialistického primátora, žena, dcera 10) Fréderic Boisseau, 42, recepční, údržbář redakce, ženatý, 2 děti 10 a 12, první byl zastřelen 11) Franck Brinsolaro, 49, policista ochranky, který chránil šéfredaktora, ženatý, 2 děti 12) Ahmed Merabet, 42, muslimský policista, spustil palbu na ozbrojence, ale byl zraněn, pak byl neozbrojený zastřelen do hlavy na ulici How many times must the cannonballs fly Kolik ještě musí proletět střel Before they are forever banned? Než budou odsouzeny k zániku?

The answer is blowing in the wind. Odpověď vane povětřím. The answer my friend,is blowing in the wind... Odpověď příteli vane ve větru...

jejich vrazi Saïd Kouachi 34, po rodičích alžírský afričan, sunitský muslim, Francouz Chérif Kouachi 32, po rodičích alžírský afričan, sunitský muslim, Francouz narození v Paříži alžírským imigrantům ze sunitského Alžíru, cvičení Al-Káidou v Jemenu, zbraň AK-47 ruský samopal Kalašnikov, s vrahem Amedy Coulibalym se setkali ve vězení Before it is washed to the sea? Než se v moři rozpustí ? How many years must a mountain exist Kolik jen let musí pohoří stát

How many years can some people exist Kolik let musí člověk žít Before they’re allowed to be free? Než svobodný zaslouží být ?

How many times can a man turn his head Kolikrát může člověk odvrátit zrak And pretend that he just doesn’t see ? A předstírat, že prostě nevidí ?

5 obětí na ulici a v obchodě Montrouge, předměstí jižní Paříže, 1 oběť 13) Clarissa Jean-Philippe, 27, policistka, černoška původem z francouzského ostrova Martinique v Karibiku, zasnoubena, 8.1. zabita při přestřelce na jižním pařížském předměstí Montrouge, Malakoff košer lahůdky Hyper Cacher na pruháči Porte de Vincennes, východní Paříž 4 židovské oběti 14) Yohan Cohen, 22, zaměstnanec, plánoval se snoubenkou Sharon Seb svatbu, na vraha zaútočil studoval ekonomii a chtěl pracovat v bance, 2 bratři a sestry. 15) Yoav Hattab, 21, syn vrchního rabína Tunisu, 6 bratrů, žil v Paříži sám, studoval 16) Philippe Braham, 45, učitel, počítačový inženýr, manželka a 4 děti, byl na nákupu 17) Francois-Michel Saada, 64, manžel a vzorný otec, správce penzijního fond, 2 děti budou pohřbeni na Olivetské hoře v Jeruzalémě The answer is blowing in the wind. Odpověď vane povětřím.. The answer my friend is blowing in the wind... Odpověď příteli vane ve větru...

jejich vrah Amedy Coulibaly, 32, černoch, po rodičích senegalský afričan, sunitský muslim, Francouz narozen v Paříži senegalským imigrantům ze sunitského Senegalu, neprůstřelná vesta, 2 samopaly kalašnikovy, pistole a nůž, střelil dva lidi hned u vchodu, hlásil se k Islámskému státu, odsouzen několikrát za loupež, zpráva psychiatrického posudku pro pařížský soud "nezralá a psychopatická osobnost", s bratry Kouachi se setkal ve vězení How many times must a man look up Kolikrát jen musí člověk vzhlédnout Before he can see the sky? Než zahlédne nebe ?

Before he can hear people cry? Aby uslyšel lidský pláč? How many ears must one man have Kolik uší musí člověk mít 2 hrdinové statečný Yohan Cohen sebral odloženou pistoli útočníka a pokusil se ho v židovském obchodě zastřelit. Zbraň však byla zaseklá a útočník Cohena ihned zastřelil do hlavy kalašnikovem. prodavač Lassana Bathily, sám muslimský černoch z Mali, schoval 6 hostů židovského obchodu do bezpečí, seběhli dolů do chladicí komory, zhasl tam, vypnul chlazení a zavřel dveře. Všichni přežili. (V celé tragédii se na obou stranách vyskytuje spleť národností a ras, což odráží mnohonárodnostní situaci ve Francii.)

How many deaths will it take ‘till he knows Kolik smrtí bude potřeba, než pozná That too many people are dying? Že tolik lidí umírá?

The answer my friend is blowing in the wind... Odpověď příteli vane ve větru... The answer is blowing in the wind. Odpověď vane povětřím.