Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Studie: Data retention v ČR v praxi Petr Kučera Iuridicum Remedium, o. s.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
I. Trendy online marketingu
Mobilní display kampaně
Základy informatiky úvod
Modul Xperimania RNDr. Jarmila Čeperová
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Mobilní platformy pro EIZ Bibliotheca Academica, Ústí nad Labem, 14. – Mgr. Kamil Matula Ústav informatiky, Filozoficko-přírodovědecká fakulta.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ESET - Chytré řešení bezpečnosti dat Filip Navrátil, Sales Engineer, ESET Software spol. s r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Současné byznys modely na Internetu Michal Berg eSports.cz.
Bezpečnostní pravidla při používání počítače a internetu
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_247 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Click Fraud & Web Analytics
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
50+ v kurzu Jana Pleskačová Coaching Group. Loňský vánoční dárek Video (zdroj:YouTube) Školení rozšíří možnosti.
Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů.
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
 BA_EM Electronic Marketing Pavel Agenda  Efektivní data mining jako zdroj relevantních dat o potřebách zákazníků.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Bezpečí a počítače Počítače škodlivé programy - malware Internet komunikační praktiky Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
AJAX nejmodernější webová technologie… seminář pro učitele ZŠ a SŠ Mgr. Marek Osuchowski Ostravská univerzita © 2011.
Oddělujeme složky směsí
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Partner SBSC evening university , Čestlice.
NázevInternet Předmět, ročník ICT, sekunda Tematická oblast Základy digitálních technologií AnotaceVýuková prezentace s obrázky a úkoly Klíčová slovaArpanet,
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Mobilní salón krásy
Popis a zpracování obrázků Libuše Moudrá,
Pavel Kotyza VŠFS,  Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution 2013
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
BEZPEČNÝ Petr Fortelný
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
Výhody u Rychlost Spolehlivost Je to levné Může obsahovat přílohy.
CITAČNÍ REJSTŘÍKY Web of Knowledge Scopus Journal Citation Reports.
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
METALIB a SFX Martin Krčál Školení pro studenty FSSBrno, 29. března 2011 aneb jak vyhledávat skoro ve všech e-zdrojích současně.
Metalib Knihovna FSS MU Osnova EIZ – co, proč, kde Metalib – SFX – Uživatelské konto (Můj prostor) – Vyhledávání – Portál elektronických.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Praktické ukázky Zlín Fakulta informatiky, Masarykova univerzita, Brno Laboratoř Bezpečnosti a aplikované kryptografie.
Július Hájek On-line Marketing Manager Microsoft
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
internet věcí Vzájemné propojení věcí přes Internet nebo Bluetooth Internet of Things (IoT)
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Internet. je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí („síť sítí“), ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny protokolů.
Internet (služby Internetu, WWW) Služby Internetu WWW (World Wide Web) – dnes nejrozšířenější služba; spoustě lidí splývá s Internetem jako takovým WWW.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Tribuna českého obchodu TZB
Big Data-Analytics.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Mobilní Marketing jeho pozice a potenciál v ČR …
GDPR & ePrivacy
Transkript prezentace:

Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody B_EM Pavel Kotyza @ VŠFS

Co nás čeká 1 Historie 2 Metody doručování reklamy 3 Platební systémy 4 Benefity internetové reklamy 5 Nevýhody a rizika online reklamy 6 Omezení a regulace

Odpověď zobrazíme Po komerční přestávce Rozcvička Co byl první komerční banner a kde byl umístěn? Odpověď zobrazíme Po komerční přestávce

TOP 10 2014 Superbowl ADS https://www.youtube.com/watch?v=2d-dZlxqs7g

OdpověĎ 1. banner – Hotwired.com – Online Wired Mag Byl to podle vás první klikací banner? Domácí úkol Prohledejte web, zda je výše zobrazená reklama první klikací reklamou. Pošlete odpověď do Google Docs,jejiž odkaz najdete ve školním emailu.

Media typy v ČR http://www.mediaguru.cz/2013/02/spir-internet-se-loni-priblizil-tisku-ziskal-11-miliard-korun/#.UVNht6t24dK

Česká internetová reklama SPIR odhaduje, že objem internetové reklamy loni dosáhl 11 miliard Kč a na celkových investicích do médií se podílel 17 %. http://www.mediaguru.cz/2013/02/spir-internet-se-loni-priblizil-tisku-ziskal-11-miliard-korun/#.UVNht6t24dK

Internet & MOBILní Revenue http://www.mediaguru.cz/2013/02/spir-internet-se-loni-priblizil-tisku-ziskal-11-miliard-korun/#.UVNht6t24dK

2.1. Metody doručení 2.1 Display advertising 2.1.1 Web bannerová reklama 2.1.2 Textové reklamy 2.2 Search Engine Marketing (SEM) 2.2.1 Search Engine Optimization (SEO) 2.2.2 Sponsorované hledání 2.3 Social media marketing 2.4 Mobilní reklama 2.5 Email marketing 2.6 Online inzerce 2.7 Adware 2.8 Affiliate Marketing

2.1.1 Web banner advertising 2.1.1.1 Frame ad (traditional banner) 2.1.1.2 Pop-ups/pop-unders 2.1.1.3 Floating ad 2.1.1.4 Expanding ad 2.1.1.5 Trick banners 2.1.1.6 Interstitial ads

2.1.1 Web bannerová reklama 2.1.1.1 Rámečková reklama (a.k.a. tradiční banner) Spravuje IAB

2.1.2 Textová reklama Zrozena jako inzerce Dříve CPM Nyní hlavně CPC A dokonce jako CPA Trip Advisor Google AdSense FB, TW LinkedIN

Linked In

Linked In

Linked In

Linked In

2.2 Search Engine Marketing 2.2.1 Search Engine Optimization (SEO) Three pillars of SEO: Content, Links and Social Media 2.2.2 SEM Sponsored search -------> 2.2.3 Sponsored stories

Historie display reklamy 2.3 Social media marketing Formáty – text, images, video, příběhy (stories)

Nové trendy v reklamě 2.4 Mobilní Reklama Premium SMS / MMS Location based services 2.5 Emailový Marketing Efektivní rozesílka emailů Email remarketing 2.6 Online inzertní servery 2.7 Adware Dobré nebo špatné 2.8 Affiliate Marketing

3 Platební metody 3.1 CPM (Cost Per Mille) 3.2 CPC (Cost Per Click) 3.4 Fixed cost / CPA

4 Výhody online reklamy v porovnání s jinými 4.1 Náklady 4.2 Měřitelnost 4.3 Formátování 4.4 Cílení 4.5 Pokrytí 4.6 Rychlost

5 Nevýhody I. 5.1 Bannerová slepota 5.2 Podvod na zadavatele ClickFraud, Click Farms 5.3 Technologická různorodost 5.3.1 Heterogení zobrazovácí klienti comScore 2012 study zjistila, že 32% reklam nejsou“in-view” 5.3.2 Ad-blocking 5.3.3 Anti-targeting technologie

5 Nevýhody II. 5.4 Soukromí 5.5 Důvěra v zadavatele 5.6 Spam Phishing, Nigerian Scam Kliknutí na reklamu vede 182x spíše k instalaci viru než sledování P 5.6 Spam

6 RegulaCE 6.1 Soukromí a ochrana osobních údajů 6.2 Opt-In / Opt-out European Union's "Privacy and Electronic Communications Directive” The United States has specific restrictions on online tracking of children in the Children's Online Privacy Protection Act (COPPA) 6.2 Opt-In / Opt-out Regulation for SMS Emaily

Budoucnost online reklamy? https://www.youtube.com/watch?v=MXKDvuEkSF0

Pepsi Challenge https://www.youtube.com/watch?v=eiO_JES4yBY http://www.youtube.com/watch?v=v7lw_vhxtNc

Pepsi Challenge https://www.youtube.com/watch?v=9e9T3DNAdaI

Díky