Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PREZENTACE ZNAČEK KLASA A REGIONÁLNÍ POTRAVINA Seminář „Kvalitní a bezpečné potraviny“ , Země živitelka, České.
Advertisements

Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Projekt č. 4 Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů
Soutěž Obec přátelská rodině Petr Šimerka ministr práce a sociálních věcí 14. května 2009.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Geografie cestovního ruchu
Soutěž Obec přátelská rodině P etr Nečas ministr práce a sociálních věcí 15. května 2008.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Komunikační kampaň „Ryba Domácí“ příležitost pro produkční rybáře
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Závěry konference „F armářské trhy - m ódní výstřelek nebo vzkříšená tradice?“ Národní zemědělské muzeum, Praha Záštita: ministr zemědělství.
Mediální komunikace ČD
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Dobrá zna č ka pro místní výrobky. Historie  vznik Občanského sdružení Tradice Bílých Karpat  Mapování ovocných dřevin v Bílých Karpatech (navazuje.
Komunikační strategie
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
1 V1 4. Seminář 2009/ Region a regionální vědy 1 4.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Označování výrobků šetrných k životnímu prostředí
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Operační program Průmysl a podnikání 2004 – 2006 Výsledky, hodnocení a dopady pro nové programovací období 2007– června 2009 Praha.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Regionální potravina a novinky v legislativě
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Regionální potravina v roce 2011 Ing. Jindřich Fialka Odbor potravinářské výroby a legislativy Sekce potravinářských výrob - Úřad pro potraviny - MZe 1.12.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
ORGANIZACE KRAJSKÉ SOUTĚŽE REGIONÁLNÍ POTRAVINA A ZKUŠENOSTI Z OLOMOUCKÉHO KRAJE Ing. Pavel Stonawský.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální potravina Konzultační seminář Olomouc
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Tel: U Nisy 745/ 6a , Liberec 3 - Jeřáb Tel: 
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008
Regionální potravina ve Středočeském kraji
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference

Projekt Regionální potravina Cíle: upozornit spotřebitele na kvalitní, chutné, tradiční či speciální potraviny z regionů České republiky udržovat vysokou úroveň domácí potravinářské produkce podpořit prodej potravin z regionů podpořit malé a střední výrobce Výhody: KvalitaČerstvost ChuťMenší dopady na životní prostředí TradiceRozvoj regionů

Pravidla pro udělení značky určena malým a středním potravinářským a zemědělským výrobcům soutěž probíhá ve 13 krajích ocenění se udílí v 9 kategoriích 70 % surovin oceněného výrobku musí pocházet z regionu hlavní surovina musí mít 100% tuzemský původ v každém kraji jsou navíc další, specifické podmínky pro získání ocenění uděluje se na dobu 4 let

Kampaň pro Regionální potravinu Cíle: zvýšit povědomí o značce Regionální potravina mezi spotřebiteli zvýšit povědomí o oceněných výrobcích podpora prodeje potravin oceněných značkou Regionální potravina podpora malých a středních výrobců kampaň je pro období 06/2012 – 2013 vyčleněné prostředky: téměř 70 milionů Kč

Nástroje: venkovní reklama tištěná reklama rozhlasové spoty sponzorské vzkazy audiovizuální spot speciální TV seriál podpora prodeje v prodejnách podpora prodeje v regionech spotřebitelské soutěže výstavy a veletrhy web public relations Kampaň pro Regionální potravinu

Hlavní vizuální styl kampaně

Nový slogan „To nejlepší z našeho kraje“

Audiovizuální spot

Sponzorský vzkaz

24 dílů ve vysílání České televize představí se „To nejlepší z našeho kraje“ průvodcem pořadu Otakar Brousek ml. v každém díle speciální host TV seriál

Podpora prodeje DL letáky, plakáty, podlahové samolepky, polepy dveří, regálové označení, stojany

Pojízdná prodejna Prodej Regionálních potravin ve speciálně upraveném autě provoz o víkendech v letních měsících návštěva až 4 obcí denně informace o prodejně bude vyvěšena na plakátech a hlášena obecním rozhlasem

Další propagační aktivity veletrhy a výstavy ochutnávky spotřebitelská soutěž

Děkujeme za pozornost