Angličtina pro nadané žáky Na ZŠ nám. Curieových PhDr. M. Vučková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Modrá velryba – poslech, práce s textem.
Advertisements

Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA Bc. Jana Vaňkátová
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA PŘI SANATORIU EDEL ZLATÉ HORY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
YLE Nejlepší začátek s angličtinou. YLE: Přehled zkoušek Pro děti 7-12 let Young Learners Starters7-8 let Young Learners Movers9-10 let Young Learners.
VYVOZENÍ SLABIK s PÍSMENEM a HLÁSKOU m, M
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Závěrečná práce Využití chytrého telefonu a tabletu v předmětu Aj Autor: Budka Oldřich Aprobace: Tv-Geo-Aj.
Rozvoj interaktivních způsobů výuky ve škole CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Výukové programy pro předmět český jazyk a literatura
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Mgr. Eva Komínková Využití digitálních učebních materiálů z oblasti elektrotechniky a ICT v anglickém jazyce JAZ.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
VY_22_INOVACE_64 Jazyk a jazyková komunikace. Anglický jazyk. My family. 1. ročník únor 2012 Mgr. Kateřina Šujanová Me and my family 3.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Z Á KLADN Í Š KOLA NOV Á ROLE, OKRES KARLOVY VARY JAZYK A JAZYKOV Á KOMUNIKACE CIZ Í JAZYK SLOVN Í Z Á SOBA Food VY_32_INOVACE_AJ_SO_04 Vypracovala: Mgr.
INFORMATIKA 9 MS PowerPoint
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_22_INOVACE_04 leden 2011 Mgr. Kateřina Šujanová Jazyk a jazyková komunikace. Anglický jazyk. Dressing up. Clothes ročník.
VY_22_INOVACE_69 Jazyk a jazyková komunikace. Anglický jazyk. Adjectives. 1. ročník únor 2012 Mgr. Kateřina Šujanová My feelings and needs.y 1. ročník.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_14
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola, Březinská 1702, Vlašim
Structures, tunnels - zeměpis Růžena Dryeová - ZŠ SNP HRADEC KRÁLOVÉ Metodické pokyny pro učitele Předmět: zeměpis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
GENETICKÁ METODA ČTENÍ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_USAOLD.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_4_REG_REALIE_14_LONDONOLD.
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Hana Klimíčková Název:VY_22_INOVACE_AJ Téma:Audioorální kurz – Numbers 2 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Popis domu VY_32_INOVACE_2B_17 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Charakteristika výukového materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 10_My school
Shapes and colours Škola
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_22AJ_3tr_SLOVICKA8.
VY_32_INOVACE_21_CJ_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
VY_32_INOVACE_06_Vyvození písmene L
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
VY_22_INOVACE_07 Jazyk a jazyková komunikace. Anglický jazyk. Pens and pencils. School třída únor 2011 Mgr. Kateřina Šujanová.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Čtení a psaní genetickou metodou
Cambridge ESOL Young Learners English Tests – přípravné kurzy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_2_AJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_16_AJ4
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_INOVACE_20_Slabiky začínající písmeny M, L, P, S
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
Ptactvo našich krajů VNÍMÁNÍ, porovnávání, ZÁKLADNÍ MATEMATICKÉ POČTY,
Anotace: materiál slouží k vyvození a procvičení anglické abecedy, určeno pro žáky 3. třídy. Zpracováno jako doplňkový materiál k učebnici New Chatterbox.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Transkript prezentace:

Angličtina pro nadané žáky Na ZŠ nám. Curieových PhDr. M. Vučková

Angličtina 1. tř. Žáci byli rozdeleni pomocí rozřazovacího poslechového obrázkového testu do tří skupin. Nejpokročilejší skupina (má největší zkušenost s angličtinou) pracuje formou obohacení i akcelerace. V tematickém plánu, platném obecně pro všechny 3 skupiny, je zvýrazněná červeně. Audio-orální kurz bez použití učebnic 1. Při výuce využívat hry, písničky, básničky a pohyb (melodie a rýmy zvyšují zapamatovatelnost) 2. Rozpoznávací cvičení na poslech, opakování a nácvik správné výslovnosti - propojení manuálních aktivit (kreslení, malování, využití kartiček s obrázky) s prací na tabuli Smartboard - kreslící diktáty, čtení podle obrázků 3. Často m ě nit činnosti, d ě ti maj í kr á tkou dobu soustřed ě n í, jejich pozornost brzy opad á : - zařadit hru - pohyb ve tříd ě, - předvád ě n í činností - zp ě v a tanec - aktivity na školním dvorku 4. Hodnocení - pozitivní, povzbudit pochvalou Čtení: skupina začátečníků- zatím nerozvíjet dovednost čtení systematicky, ale nebránit d ě tem v rozezn á v á n í tišt ě n ý ch slov (vazba obrázek-slovo) ND - systematicky rozvíjíme čtecí dovednost pomocí flashcards Letterland + Reading Together Psaní: - navázat na vjemy a procvičování pravopisu v 1. tříd ě - sledovat dovednost psaní u jednotlivců, podpořit její rozvoj ND - rozvíjet psaní v anglickém jazyce - Alphabet Book + PL + Komunikativní hry na interakci + práce na PC - software: Lesten and Learn English D ě ti se naučí celkem asi 20 písniček Učitel bude vytvářet vlastní učební pomůcky pro každou skupinu podle svých potřeb.

UKÁZKY PRACOVNÍCH LISTŮ S HODNOCENÍM OBTÍŽNOSTI

Komunikativní hry na interakci Postman Listen and Colour Have you got... Tomy Thumb (fingers) The Donkey´s Tail (procvič. pravolevé orientace) Memory Games (Pexesa) zdroje: Primary Communication Box, Speaking and listening activities for young learners (Cambridge) Začínáme mluvit anglicky (H. Tróglová), Fraus Angličtina pro malé školáky - uč. pro žáky 2.a 3. ročníku (Zahálková), SPN Angličtina plná her (Hanšpachová, Řandová), Portál

Využití nových technologií pro práci s nadanými d ě tmi: - Interaktivní tabule SmartBoard (užitečné odkazy): -Počítačová učebna a využití interaktivního softwaru firmy Vektor "Listen and Learn English" - Starters -Program Jazyky bez bariér (JBB) -Video nahrávky Red and Yellow.mpg

Listen to the song and order the stars: Red and Yellow.mpg

Čtení: Reading Together (D ě ti sed í na koberci okolo učitele, který čte.) D ě ti si pozd ě ji budou půjčovat knížky domů a budou je číst samostatn ě. Postupný přechod na Graded Reading.

Čtení Nácvik čtení jednotlivých písmen

Procvičování čtení doma