Možnosti propagace e-inkluze a aktivního stárnutí ve (veřejnoprávních) masmédiích Jan Prokeš.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

Iluze a realita virtuálních přátelství klíč k sociálním problémům PhDr. Vojtěch Bednář
Omezení všeobecného osobnostního práva © Vladimír Plecitý, 2007.
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Domácnosti na úvěrovém trhu Monika Němečková Oddělení vnějších vztahů.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_20
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
Postavme školu v Africe 2005 pár poznámek k organizaci sbírky.
Práce se vzpomínkami seniorů
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Zapojení veřejnosti v praxi územního plánování Želeč, Chýnov, Tábor Ing. arch. Martin Jirovský, Ph. D.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
9.Komunikace.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Svržení atomových bomb na japonská města v srpnu 1945
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
50+ v kurzu Jana Pleskačová Coaching Group. Loňský vánoční dárek Video (zdroj:YouTube) Školení rozšíří možnosti.
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Masová komunikace, masová média
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
DETEKCE HRANY OBDÉLNÍKOVÉHO IMPULSU
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Autor:Mgr. Jana Šlancarová Zpracováno: Ročník (obor)3., K/81 – Gymnázium K/41 - Gymnázium Tematická oblast Multikulturní výchova.
Odborný styl PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝU.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
PUBLICISTIKA Mgr. Michal Oblouk
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Zpravodajská licence, par. 12 Občanského zákoníku Fyzická osoba má právo na ochranu projevů osobní povahy, proto mohou být použity nebo pořízeny jen se.
Radek John – život a dílo
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Housle Martin Otýpka sekunda.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
1 V1 2. Seminář 2009/ Region a regionální vědy 1 2.
Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Analýza komerčního komunikátu Téma: Analýza předváděcí akce instore v hypermarketu Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Řečnický styl PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko.
PŘÍPRAVA A REALIZACE VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ PRO PODPORU
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Zdravý kraj Vysočina Marta Vencovská
Sekce pro práci s členskou základnou OSZSP ČR
Komunitární program PROGRESS
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Transkript prezentace:

Možnosti propagace e-inkluze a aktivního stárnutí ve (veřejnoprávních) masmédiích Jan Prokeš

Nekomerční propagace Může být účinnější než inzerát, jak naznačuje i norská a britská praxe (v konkrétním případě e-inkluze jde zejména o šíření povědomí o mezigenerační „propasti“ v ICT gramotnosti a také o mírnění ostychu a obav z ICT u generace 50+) Skutečné životní příběhy mají větší šanci upoutat zájem veřejnosti než tisíce inzerátů, reklam, letáků… - naši partneři např. hodně spoléhají na osobní kontakt a také podporu „local heros“… Realizace (nekomerční propagace) je ale náročnější, nestačí peníze… Možností je třeba přímo oslovit médium a nabídnout silné téma pro reportáž či článek…

Příklad z USA: Reportáž o stoleté ženě, které iPad znovu umožnil číst a psát… UhSYshttp:// UhSYs

Další příklad dobré praxe Příklad moderní PR kampaně – izraelský prezident Šimon Peres jako mírotvorce, přítel mladých a milovník moderních technologií: C6ypohttp:// C6ypo

Zásady moderního zpravodajství a specifika rozhlasu Klíčová je srozumitelnost, schopnost sdělit obsah, smysl a cíle projektu! (pojem e-inkluze je v tomto ohledu problematický) Ideálem je snaha o sdělení formou oproštěnou od „úřednického newspeaku“, trpného rodu, neosobních formulací… při zachování přesnosti a vyvarování se tendence k „senzačnímu“ podání… V rozhlase je apel na „živost“ sdělení ještě výraznější: nekomplikovaný jazyk (při poslechu rádia se nelze okamžitě vrátit k předchozímu „řádku“ jako v novinách), forma je stejně důležitá jako obsah, preferují se záznamy přímo z místa a promluvy více lidí, více než detailní výčet faktů je důležitá schopnost zaujmout (např. originální zvukovou kulisou či překvapivou informací), méně někdy znamená více (rozsah)…