Vypracoval : Valla Martin Dne :

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohon všech kol vozidel Škoda
Advertisements

AUTOVRAK - ZDROJ SUROVIN Mgr. Milena Marešová Praha 2006.
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Automobily a co o nich víme
Vznik a vývoj automobilky
Jan Chládek ***Škoda Auto***.
Výroba CAS 20/4800/400-S2R Tatra 815 Terrno 4x4.2 pro JSDHO Přeštice
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
Škoda 110 Super Sport „Ferat“. Škoda 110 Super Sport „Ferat“
Škodovky od 1964 do 2001.
Škoda auto Mladá Boleslav
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel
1 Životopis Brouka – část II Poválečné obnovení výroby Po pádu Hitlerovy třetí říše se továrna i město dostalo do britské správy. Továrna.
P o z n á v á t e ?.
STROJÍRENSKÝ PRŮMYSL ČR Autor: Mgr. Jana Závodná
Rámy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Radek Hladný Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Řemenový dopravník Prezentace pro Den strojařů
Základní koncepce vozidel
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
PRO MILOVNÍKY STARÝCH STROJŮ
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel“
Karoserie a rámy automobilů a motocyklů
Rámy vozidel Střední odborná škola Otrokovice
CAS 25 - ŠKODA 706 RTHP Cisternová automobilová stříkačka CAS 25, je požární automobil určený k rychlému zásahu při požáru a místech s nedostatkem vody.
Hybridní pohon Vojtěch frajt
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Honda Civic ( ). V roce 1991 dostal Civic úplně novou, klínovitě se svažující aerodynamickou karoserii s většími rozměry. Hatchback měl rozvor.
Dlouhodobá maturitní práce
Výuka předmětu automobily
Historie BMW 5 řady Řada 5 je jedním ze základních kamenů soudobé nabídky automobilky BMW.Opět jde o vůz, který ve své třídě určuje laťku pro všechny ostatní.
Airbag Autor: Martin Pinta.
Automobily Jméno: Petra Havlíčková Třída: VIII.
AUTOMOBIL SNŮ Závěrečný projekt z designu průmyslových výrobků Ing. Eliška A. Kubičková Fakulta strojní ZČU.
ČÍNSKÝ „SMART” Reportér německého časopisu „Autobild”, Claudius Maintz, odcestoval do čínského města Dezhou, aby navštívil továrnu, ve které jsou vyráběny.
ČESKOSLOVENSKÉ ZBRANĚ
Dopravní automobil DA 12-A31
LUXUSNÍ AUTOMOBILY.
VY_32_INOVACE_20_Emil Škoda Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Nápravy Střední odborná škola Otrokovice
Automobily – koncepce, karoserie
Bugatti Veyron Valérie Grodová.
Směry hlavních činností AutoSAP Strategie AutoSAP pro další období Historie výroby vozidel v České republice Praha, 2. října 2013.
Všestranně využitelný stroj
Automobilový průmysl v ČR
ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková.
Výroba vestavěného nábytku
Lamborghini. Lamborghini Urraco Lamborghini Diablo Lamborghini Galardo Lamborghini Murcielago A o nich budu psát Lamborghini Reveton.
Zhotovování příček a dělících stěn
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Kloubové a speciální autobusy, přívěsy Prototyp kloubového autobusu Š 706 RTO-K z produkce Karosy Vysoké Mýto okolo roku Prototyp kloubového.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 01 AnotaceDruhy.
Motocykly a jejich druhy Zbožíznalství 3. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR. LENKA POZDĚNOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK_14. ROZVOJ PRŮMYSLOVÉ VÝROBY 2. POLOVINA 19.
PRAVIDELNÉ TECHNICKÉ PROHLÍDKY SILNIČNÍCH VOZIDEL.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Čtyřkolka Arctic Cat Prowler HDX 700i Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada14 Anotace.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada14 Anotace.
Hlavní části motorových vozidel
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338 Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_C_05.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada14 Anotace.
VY_32_INOVACE_AUT1_14 Základní koncepce osobních automobilů.
Rámy automobilů VY_32_INOVACE_13_254
SKORO ZAPOMENUTÁ ČESKÁ AUTA.
SDP – Autobusová skupina
MT 7-9m New MT 7-9m Easy & MT 7-9m evolutions
POČÁTKY AUTOMOBILISMU
Skútry pro přepravu osob
STROJE OVLÁDLY ŽIVOT 2. pol. 19. stol.
Transkript prezentace:

Vypracoval : Valla Martin Dne : 31.10.2013 Škoda Tudor Vypracoval : Valla Martin Dne : 31.10.2013

Obsah Specifikace Historie firmy Škoda Historie Tudoru Popis vozu 1101 Tudor Podvozek Pohonné ústrojí Karosérie Příplatkové vybavení

Specifikace Motor: V6, 2771 cm³ Výkon 193 hp (142 kW) Zrychlení 0-100 km/h: 7,9 s Maximální rychlost: 237 km/h

Historie firmy Škoda Historie společnosti Škoda začíná v roce 1895, kdy se dva cyklisté, mechanik Václav Laurin a knihkupec Václav Klement, rozhodli založit malý podnik na výrobu jízdních kol (poté, co je neuspokojila reakce německé společnosti na jejich reklamaci vadného bicyklu). V roce 1899 začíná továrna Laurin & Klement vyrábět i motocykly, se kterými se účastní soutěží. V roce 1905 se začíná vyrábět první model automobilu: Voiturette A; okamžitě se stává prodejním trhákem. Komerční úspěch působí, že se v roce 1907 automobilka mění na akciovou společnost.

Historie Tudoru Škoda 1101 respektive Škoda 1102, známé také pod lidovou přezdívkou Tudor, jsou osobní a lehké užitkové automobily, vyráběné v AZNP Mladá Boleslav a v jejích pobočných závodech, především v Kvasinách a Vrchlabí. Vůz Škoda 1101 je modernizací předválečného typu Škoda Popular 1101. Jeho výroba byla zahájena v roce 1946, od roku 1949 jej doplnil souběžně vyráběný modernizovaný typ Škoda 1102. Vozy Škoda 1101/1102 vznikaly ve velkém počtu karosářských variant. Mezi lety 1946–1952 bylo vyrobeno 71 591 vozů všech verzí, z nichž většina byla exportována. Na bázi vozu Škoda 1101 vzniklo několik kusů závodních speciálů Škoda Sport a Škoda Supersport.

Škoda 1101 Tudor Škoda 1102 Tudor

Popis vozu 1101 Tudor Podvozek Podvozek je tvořen páteřovým rámem s nosníkem z bezešvé ocelové roury Nápravy jsou tvořeny nezávislými výkyvnými polonápravami Přední náprava je řiditelná, zavěšení kol je lichoběžníkové Provozní brzda je hydraulické jednookruhová, s bubnovými brzdami na všech čtyřech kolech

Pohonné ústrojí Karosérie Motor vozu je umístěn vpředu, podélně za přední nápravou V motorovém prostoru na příčné stěně je umístěna válcová plechová palivová nádrž o objemu 35 litrů Motor je čtyřtaktní zážehový vodou chlazený řadový čtyřválec Převodovka je mechanická čtyřstupňová se zpětným chodem. 3. a 4. rychlost je synchronizovaná Karosérie Základ karosérií tvoří dřevěná kostra, upevněná na celokovový rošt, tvořený příčnou stěnou motorového prostoru, podlahou a podběhy zadních blatníků Kostra je potažená plechovými panely Karosérie je na podvozku usazena pomocí osmi pryžových lůžek umístěných na příčkách rámu a na skříni rozvodovky Spojení karosérie a šasi je provedeno osmi šrouby

Příplatková výbava Pro vozy Škoda 1101/1102 byl výrobcem nabízen omezený sortiment zvláštní výbavy na přání (a za příplatek) Kruhová přední mlhovka (standardně u sanitních vozů) Dozadu sklopné opěrky předních sedadel (lůžková úprava) Dělená přední sedadla Teplovzdušné topení (od roku 1950, pro osobní verze) Výklopné čelní sklo Kromě toho existovaly doplňky od dalších výrobců, jako autorádio Tesla Omikron, střešní nosič ("autozahrádka") a podobně

Dekuji za pozornost