Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Propagace a reklama na facebooku
Advertisements

OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Informační systémy podnikové systémy CRM
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
WWW stránky – Struktura, adresování, hosting Mgr. Lenka Švancarová.
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
2005 Šablona eVŠKP - titulní list ÚVOD  Definice doporučené šablony  Soubor s přednastavenými styly, strukturou, designem  NEREÁLNÉ problémy.
Komunikace.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
PROSTĚ SDĚLOVACÍ STYL:
Marketingová komunikace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Struktura inzertního oznámení
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Struktura inzertního oznámení
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Personální řízení Cvičení 1
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Téma:Marketingová reklama pomocí Corelu Draw Vypracovala: Ing. Jana Wasserbauerová.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
MARKETING.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
PROCESNÍ PŘÍSTUP K ŘÍZENÍ PODNIKU Ing. Filip Samek Copyright © 2005 Stav procesního řízení v podnicích v ČR.
Struktura zápisu porady
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Tereza Kazdová Helena Pospíšilová
Ivana Francová, SOU Liběchov
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
První zaměstnání Petr Machala.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Struktura inzertního oznámení Possoltová Jitka Chalupníková Gabriela.
VY_32_INOVACE_ Mikroekonomie.
Testování efektu přímé komunikace na vybrané skupiny zákazníků Dr. Max Březen 2015.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Soňa Pelikánová UČO: DATUM:
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Nejdostupnější – INZERÁT V DENNÍM TISKU VÝHODY:* poměrně rychlý a finančně nenáročný * směřuje k velkému okruhu adresátů NEVÝHODY:* oslovuje se široká.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
-MOTIVAČNÍ DOPIS- OV 9. ročník, ZŠ.
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
MARKETING Přednáška P
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Marketingová komunikace
Psychologické působení propagace
ŽÁDOST Mgr. Michal Oblouk.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Tento projekt byl podpořen finančními prostředky z EU
Informační systémy podnikové systémy CRM
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová

Inzerát je neoddělitelně spojen se svým médiem a způsobem jeho distribuce musí se přizpůsobit charakteru a stylu daného média ukrývá se v něm obrovský reklamní potencionál, účinnost se ale nedostavuje automaticky

Rozhodující faktory výběr média způsob propojení inzerce s jinými reklamními prostředky harmonogram otištění inzerátu cílová skupina předmět nabídky typ média, ve kterém bude otištěn

Jak psát inzerát musíme mít jasno, co chceme říct z nejvýraznějších vlastností nabízeného produktu vytvořte argumenty a jeden zvolte za hlavní respektujte způsob uvažování, zájmy, přání, potřeby či problémy cílových skupin

Části inzerátu: Titulek význam titulku je, aby upoutal naši pozornost uvádí daný text inzerátu nikdo si ho pamatovat nemusí,ale měl by si ho každý všimnout

Části inzerátu: Hlavní text inzerát by měl vyprávět určitý příběh poplatky za inzerát jsou účtovány podle velikosti plochy inzerátu, což je určitý omezující faktor vhodný je typ inzerátu s odrážkami - umožňuje rychlý přístup k informacím a šetří místo, nedá však možnost k uplatnění výraznějších tvůrčích nápadů minimum textu se objevuje v obrázkových inzerátech

Části inzerátu: Závěr poslední informace, kterou recipient dostává a která mu také nejčastěji utkví v paměti často se v závěru inzerátu objevuje firemní slogan, který inzerát sjednocuje s dalšími reklamními prostředky dané reklamní kampaně

Části inzerátu: Kontaktní údaje jde o adresu, číslo telefonu, faxu, ovou adresu, atd … recipient má možnost si tyto údaje opsat, vystřihnout, atd …

Psaní inzerátu Lineární postup: -informace uváděny postupně, jak určoval autor -působí usedle, čtenář může cítit, že je veden -pro starší konzervativní čtenáře

Druhý postup: -informace nemají určené pořadí, překládány naráz -dojem dynamiky, mládí -nevýhodou je povrchnost -pro zboží rychlé spotřeby, módní výrobky a výrobky ve slevě

Kupony umožňují přímý se spotřebitelem obsahem kuponu může být otázka, formulář, dotazník jde tedy o zpětnou vazbu v komunikaci mezi subjektem reklamy a zákazníkem Inzertní seriály jeden inzerát rozdělený na několik částí, které jsou zveřejňovány postupně v intervalech za sebou poměrně velká účinnost inzeráty musí být ve stejném listu, musí zachovat stejnou formu

Děkuji za pozornost.