ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístav, kde je dobré zakotvit. Přístav, kde je dobré zakotvit Reg.č.: CZ.1.07/1.2.05/ Přístav, kde je dobré zakotvit  reg.číslo: CZ.1.07/1.2.05/
Advertisements

Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
Podpora uměleckého vzdělávání CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Románský sloh.
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hrušková Datum: Název: VY_ 32 _INOVACE.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Gustave Courbet Barbizonská škola
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová.
Baroko umělecký sloh konce 16. století z Itálie spojen s protireformací po Evropě se baroko rozšířilo v 17. a 18. století dělí se na umírněné (v protestantských.
Realismus Umění 19. století.
REALISMUS Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ OTEVŘENÁ Název materiálu:
Český jazyk a literatura
REALISMUS CHARAKTERISTIKA Mgr. Michal Oblouk. SPOLEČENSKO-HISTORICKÁ SITUACE rrrrozmach a dokončování průmyslové revoluce, hospodářský vzestup rrrrozvoj.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
Klasicismus Umění 19. století.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
České země, sochařství, malířství
Realismus,impresionismus, secese, kubismus
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
BOŽENA NĚMCOVÁ BABIČKA (Obrazy ze života venkovského) 1855
Realismus.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Moderní architektura Moderní architektura je termín užívaný pro mnoho stavitelských stylů s podobnými charakteristikami – na prvním místě jde o zjednodušení.
Umělecké směry 19. století
MONTGOLFIÉRA.
Modul M5 Historické technologie výroby hudebních nástrojů Projekt OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Realismus Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Název Realismus Předmět, ročník Výtvarná výchova, 2. ročník
REALISMUS.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Romantické malířství ve Francii
Světová secese Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
Realizátorem projektu je Střední odborná škola ekologická a potravinářská, Veselí nad Lužnicí, Blatské sídliště 600/I Název projektu: Zkvalitnění vzdělávání.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Umělecké směry 19. století
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Májovci, ruchovci a lumírovci léta 19. století
Projekt SOŠ a SOU Trhové Sviny Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ SOŠ a SOU Trhové Sviny, Školní 709.
Umělecké směry 19. století
Šablona Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma: Dějepis – realismus, umělecký.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
REALISMUS polovina 19. století. Základní anotace  Dějepis - Kultura v dějinách  Šablona: III/2  Pořadové číslo: 1.13  Autor: Mgr. Soňa Blažková 
Úvod do romantismu.
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Rozvoj klíčových kompetencí
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
ŠABLONA III/2 REALISMUS V 19. STOLETÍ Mgr
Realismus Název školy: Základní škola Karla Klíče
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Realismus ve výtvarném umění
Křivonosková Kateřina
Transkript prezentace:

ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/01.0009 ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ V ODBORNÉM VZDĚLÁVÁNÍ NA SOŠ LUHAČOVICE Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

Umělecké směry 19. století realismus

Text a fotodokumentace Text: Veronika Křenková Foto: Karel Milička Fotodokumentace: www.wikipedia.com

Realismus Charakteristika prosazuje se od 40. let 19. století výtvarné umění – zobrazování skutečnosti bez emociální motivace a přikrašlování čerpá z literatury sociální motivy v souvislosti s růstem průmyslu Gustav Courbet: Dobrý den, pane Courbete

Realismus Architektura pokračuje historismus církevní stavby v pojetí novorenesance novogotiky novorománského slohu s požadavkem praktického využití teoretikem byl arch. Gottfried Semper Drážďanská opera

Architektura Joseph Paxton vymyká se stylu – železo + beton (nové pojetí a vzor) Krystalový palác v Londýně (světová výstava 1851)

Sochařství Charakteristika spjato s historizující architekturou, zbavuje se dekorativnosti portréty přesné modely těl reliéfy Jean-Baptiste Carpeaux: reliéf Tance

Sochařství Jules Dalou naturalistické postavy skutečných lidí Jules Dalou: Triumf republiky

Sochařství Constantin Meunier dělníci, vesničané Monument práce v Bruselu

Malířství Charakteristika nejvýraznější projevy obsah i forma Gustav Courbet samouk velký umělec silná osobnost Courbet, foto Nadar

Malířství Gustav Courbet (1819 – 1877) malíř mnoha témat práce autoportréty ženy odmítán, proto si postavil boudu, kde pracoval i vystavoval Autoportrét (Zoufalec)

Pohřeb v Ornans

Štěrkaři

Můj Ateliér

Slečny na břehu Seiny

Spánek

Mladá žena s bílými punčochami

Koupel Pramen

Původ světa

Vlna

Proudhon a jeho děti

Po bouři

Pramen v horách (švýcarské období)

Malířství Honoré Daumier (1808 – 187) malíř sochař karikaturista s velkým vlivem na pozdější vývoj malířství Busta od Geoffroye Dechaume Honoré Daumier (foto Nadar)

Vagón třetí třídy

Advokát U soudu

Crispino a Scapino

Milicník tisků Don Quijote

Kapitulace u Sedanu Victor Hugo

Malířství Adolf von Menzel (1815 – 1905) německý realista všedního života a sociálních námětů Autoportrét Příjezd Viléma II. 31. července 1870

Železářská huť (Válcování oceli)

Železnice Berlín - Postupim

Malířství Ilja Jefimovič Repin (1844 – 1930) ruská škola peredvižnici náměty: sociální bída zaostalost Ruska politické motivy historické události Autoportrét

Burlaci na Volze

Vzkříšení Jairovy dcery

Ivan Hrozný a jeho syn 16. listopadu 1581

17. listopad 1905