ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne 13. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NA TÉMA: „DÍVÁM SE RŮŽOVÝMI BRÝLEMI“ Katalog vítězných děl jaro ročník výtvarné a keramické otevřené přehlídky „To je hlína!“ Akci podpořili: Dolní.
Advertisements

PROJEKT EU „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 03 ČLOVĚK A PŘÍRODA.
Slovníček pojmů Aktivita č.1: Výchova k aktivnímu občanství
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
VY_32_INOVACE_39_ Prvouka 3.ročník Naše tělo /smysly/
 Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Kate ř ina Č ermáková Datum: Cílový ro č ník: 8.
Využití stimulačního programu MAXÍK
Prezentace 5 lekcÍ MUZIKOTERAPIE Mgr. Bc. Svatava Drlíčková
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
Svět kolem nás.
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Zavedení nových trendů a metod předškolního vzdělávání
Prezentace lekce logopedické intervence č. 1
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Nervová soustava Zrak Počet hodin:1 5. ročník.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník. Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
KLUB POHÁDKA Dům dětí a mládeže Praha Stodůlky. Dopolední blok pro rodiče s dětmi Klub Pohádka je určen pro rodiče s dětmi od 1 – 3 let. Cíl klubu: zapojení.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Rozvoj zrakového vnímání a odezírání
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Prezentace metodických materiálů a pomůcek
PEČEME KOLÁČE Z jakých surovin se peče koláč? 2.
,,BROUSÍME SI JAZÝČEK S EMILKOU A EMILEM“
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Povolání - Rybář POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ.
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Metodické materiály a pomůcky
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Tónování barev Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Hra na myčku Vnímání, fyzický rozvoj a pohybová koordinace, komunikace s dětmi, spolupráce při činnostech.
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Logo pro veverky a kamarády
HYGIENA sebeobsluha.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Barevné kytičky Pro malé dětičky – 3 roky.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Shody a rozdíly Vennův diagram
Transkript prezentace:

ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky pro rozvoj dětí a žáků s SVP při ZŠ Lanškroun, nám. A. Jiráska cílové skupiny projektu „Škola pro všechny“, účastnících se projektové arteterapie v rámci realizace KA 1 projektu CZ.1.07/1.2.29/ Anotace, která je současně mottem (shodná pro všech 11 metodických listů): Není nutné vždy směřovat výtvarnou práci k výborně technicky propracovanému dílu, ale naopak se zaměřit na pocity, které děti a žáci při tvoření prožívají. Naučit je komunikovat s okolím prostřednictvím svých obrázků. Nabídnout jim možnost projevit své aktuální pocity a nálady do svých děl. Dát jim dostatek prostoru používat více smyslů při výtvarné práci (pracovat se sluchem, hmatem i čichem).

PROPLÉTANÉ KVĚTINY CÍL: VYUŽITÍ ODPADNÍHO MATERIÁLU ROZVOJ PŘEDSTAVIVOSTI ROZVOJ MOTORIKY POSILOVAT PRACOVNÍ NÁVYKY A DOVEDNOSTI POTLAČOVAT AGRESI TRÉNOVAT PÍLI A VYTRVALOST

MATERIÁL RŮZNĚ NABARVENÁ PŘEKLIŽKA MALÉ HŘEBÍČKY TUŽKA PROVÁZEK BAREVNÉ VLNY KLADÍVKO

MOTIVACE HRA S HMATEM, ZRAKEM A ČICHEM „ JAK VONÍ JARO“ SEZENÍ V KRUHU NA ZAHRADĚ- NEJPRVE POZNÁVÁNÍ ROSTLIN NEBO BYLIN ČICHEM ( POVÍDÁNÍ O VŮNÍCH). POTÉ POUZE HMATEM BEZ ZRAKOVÉ KONTROLY POPSAT DANOU ROSTLINU. NAKONEC HRY SI KAŽDÝ VYBERE Z NÁDOBY S KYTICÍ ŽIVÝCH ROSTLIN TU, KTERÁ MU JE NEJMILEJŠÍ A KTERÁ MU MŮŽE BÝT INSPIRACÍ K SAMOTNÉMU TVOŘENÍ.

PRACOVNÍ ČINNOST DĚTI SI VYBEROU TVAR I BARVU PŘEKLIŽKY, KTERÝ SE JIM ZDÁ BÝT NEJVHODNĚJŠÍ. POTÉ SI NA PŘEKLIŽKU TUŽKOU NAČRTNOU STYLIZOVANÝ ZJEDNODUŠENÝ TVAR ( OBRYS) ROSTLINY. TENTO OBRYS PAK CELÝ VYPLNÍ ZATLUČENÝMI HŘEBÍČKY. V ZÁVĚREČNÉ ČÁSTI SI DĚTI VYBEROU PROVÁZKY NEBO BAREVNÉ VLNY A CELÝ OBRYS ROSTLINY JEDNODUŠE MEZI HŘEBÍČKY PROPLETOU.VYTVOŘÍ TAK BAREVNOU VÝPLŇ. AŽ VŠECHNY DĚTI PRÁCI DOKONČÍ NAINSTALUJÍ SI SVÉ DÍLO DO PROSTORU ŠKOLNÍ ZAHRADY A POZVOU OSTATNÍ NA MALOU VERNISÁŽ.

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi