Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Tepelná výměna prouděním
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Název materiálu: ELEKTRICKÝ VÝKON – výklad učiva.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
PROCVIČOVÁNÍ spustíte klávesou F5
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Vlastnosti sčítání a odčítání
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Název materiálu: ČAS – výklad učiva.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Název materiálu: ELEKTRICKÉ POLE – výklad učiva.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: ELEKTRICKÉ ZNAČKY – výklad učiva.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
PYRAMIDA Práce a energie
Mechanická práce a energie
Název materiálu: SÍLA – výklad učiva. Název dle číselného rozsahu: VY_32_INOVACE_201. Autor materiálu: Mgr. Bronislav Budík. Zařazení materiálu: o Vzdělávací.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Soutěž pro dvě družstva
Název materiálu: PASCALŮV ZÁKON – výklad učiva.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
OBSAH PŘEDMĚTU FYZIKA Mgr. J. Urzová.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
Název materiálu: HYDROSTATICKÝ TLAK – výklad učiva.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_685.
Název materiálu: PRÁCE – výklad učiva.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Název materiálu: TEPLO – výklad učiva.
Název materiálu: TEPLOTA – výklad učiva.
Název materiálu: Elektrická práce – výklad učiva.
Práce, výkon Energie Teplo Poznej fyzika
Název materiálu: TLAK – výklad učiva.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Emila Zátopka Zlín, příspěvková organizace, Štefánikova 2701, Zlín EU PENÍZE ŠKOLÁM OP VK Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Měrná tepelná kapacita látky TÉMATICKÝ CELEK:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Transkript prezentace:

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY VY_32_INOVACE_223 Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY Název dle číselného rozsahu: VY_32_INOVACE_223. Autor materiálu: Mgr. Bronislav Budík. Zařazení materiálu: Vzdělávací oblast : Člověk a příroda. Vzdělávací obor : Fyzika. Tematický okruh: Energie – výkon, práce. Ročník : 8. Metodické pokyny: Jsou uvedeny na jednotlivých listech, u každého cvičení. Datum vytvoření: 2. 1. 2012

opakování 1.pololetí 8.ročníku Kdy se koná práce? Jakou značku a jednotku má práce? Jak vypočítáme práci? Jakou práci vykonáme při zvednutí tělesa o hmotnosti 2kg do výšky 200 cm.  Jaké máme druhy kladek?

opakování 1.pololetí 8.ročníku Co je to kladkostroj? Kde se používá? Kde se setkáte s pákou? Kdy má těleso pohybovou energii? Uveď příklad. Na čem závisí pohybová energie? Jak vypočítáš polohovou energii?

opakování 1.pololetí 8.ročníku Které druhy polohové energie znáš? Jakou značku a jednotku má energie. Napiš zákon zachování energie. Uveď min pět druhů energie. Uveď dva příklady, kdy se polohová energie mění v polohovou.

opakování 1.pololetí 8.ročníku Co je to výkon? Co je to příkon? Jak vypočítáš výkon Jakou má značku a jednotku výkon (příkon)? Co je větší: výkon nebo příkon spotřebiče? Proč?

opakování 1.pololetí 8.ročníku Jak je vypočítáš účinnost přístroje? Vypočítej výkon jeřábu, který vykoná práci 100 J za 30 minut. Co je to vnitřní energie tělesa? Co je to teplo? Napiš značku a jednotku. Co je to teplota? Napiš značku a jednotku.

opakování 1.pololetí 8.ročníku Jak se projevuje vnitřní energie tělesa? Co je to perpetuum mobile? Který fyzik se zabýval teplem, teplotou? Napiš způsoby šíření tepla? Uveď příklad. Co je to měrná tepelná kapacita látky?

opakování 1.pololetí 7.ročníku Jak vypočítáš teplo přijaté (vydané) od okolního tělesa? Jaká je hodnota měrné tepelné kapacity vody? Proč se radiátory topení nejčastěji umísťují pod okno? Napiš příklad dobrého a špatného tepelného vodiče.