Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence Autorka: Tereza Peřinová Třída: IV. A Rok: 2005 Vedoucí práce: Ing. Blanka Kovářová
Úvod Cíle Hypotéza
Propagace Podstata Úkoly Metody
Reklama Historie Podstata Značka Reklamní agentury Reklamní kampaň
Propagační prostředky Leták Plakát Katalog Prospekt Vývěska Inzerát Propagační dopis
Vlastní propagační písemnosti Leták
Plakát
Vývěska
Inzerát
Propagační dopis
Jste: mužžena Vaše ukončené vzdělání: ZŠSŠVŠ Váš věk: let27-45 let46-70 let Když se řekne reklama, vybaví se Vám: propagační dopis leták plakát vývěska inzerát televize rozhlas Reklama na Vás působí: kladnězáporněnijak Nakupujete zboží podle reklamy: anonečástečně Má reklama vliv na zvýšení prodeje zboží: anonečástečně Zviditelní se firma prezentací svých výrobků prostřednictvím reklamy: anonenevím Vaše oblíbená reklama: Vaše nejméně oblíbená reklama: V poslední době Vás nejvíce zaujala reklama na: automobily kosmetiku hygienické potřeby prací (mycí) prostředky nápoje něco jiného Dotazník
Výsledky výzkumu
Závěr Potvrzení hypotézy Čeho se mi dostalo díky projektu