„BOHEMIA EXPRESS“ Speciální servis určený pro silniční dopravce a spedice součástí evropské sítě linek kombinované dopravy spojení Lovosic s 35 nejvýznamnějšími.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopravní politika na léta 2005 – 2013 Dopravní politika je základním strategickým dokumentem pro sektor dopravy a deklaruje, co stát a jeho exekutiva v.
Advertisements

Doprava Ivan Gros
Vyhlášení výsledků soutěže VOLNÁ CESTA září 2012 od 13 hodin Velké kolegium Ministerstva dopravy ČR Mediální partneři :
Informace o současné podpoře kombinované dopravy v České republice
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
Význam infrastruktury pro konkurenceschopnost v kontextu kohezní politiky a budoucí priority ČR Ing. Lukáš Hampl 1. náměstek ministra dopravy.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Ing. Vladimír Fišer, Bohemiakombi Převod zboží ze silniční přepravy na železnici Květen 2008.
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
SILNIČNÍ DOPRAVA Technika služeb v cestovním ruchu
Kontejnerové překladiště MĚLNÍK - odborná exkurze
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
PŘEPRAVA NEBEZPEČNÝCH VĚCÍ
Kombinovaná přeprava - charakteristika a rozdělení
Plánování dopravní infrastruktury z pohledu projektanta
Dopravní charakteristiky
1 Přechodná období ČR po vstupu do EU VŠFS – kombinované studium Veřejná správa
Silniční dopravci na železnici
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Železnice a silnice, konkurenti nebo partneři ?
SOUČASNÉ OBJEMY KOMBINOVANÉ PŘEPRAVY V ČR
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU - 6 – 29 -DopravaAnotace Prezentace se zabývá světovou dopravou a jejími druhy Autor Mgr. Kamila Bočková JazykČeština Očekávaný.
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Technologie sledují pohyb Telematická řešení nad vozovými parky
Daňová soustava Prof. Ing. Václav Vybíhal, CSc.. Téma : Majetkové daně (II) – Daň silniční 1.Poplatník daně. 2.Předmět daně. 3.Základ daně. 4.Sazby daně.
Výkony silniční hromadné osobní dopravy
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 DOPRAVA „ KREV HOSPOD Á ŘSTV Í“ 1.
Společenské a hospodářské prostředí. Doprava Obsah 1. Význam a postavení dopravy 2. Dopravní cesty 3. Osobní a nákladní přeprava.
Daňový systém Prof. Ing. Václav Vybíhal, CSc.. Téma : Majetkové daně (II) – Daň silniční 1.Poplatník daně. 2.Předmět daně. 3.Základ daně. 4.Sazby daně.
Proč nezatracovat železniční dopravní prostředky?
BOHEMIAKOMBI spol. s r.o. Opletalova Praha 1 Tel Fax Kombinovaná.
EKONOMIKA DOPRAVNÍHO PODNIKU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
1. PREZENTACE ZE ZÁKLADŮ TEORIE HROMADNÉ DOPRAVY Základní pojmy Ondřej Kališ
Ceny za projednání mimořádných zásilek Jiří Brunner 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
DISTRIBUČNÍ LOGISTIKA  Z hlediska výrobního podniku představuje spojovací článek mezi výrobou a zákazníkem,  Zahrnuje veškeré skladové a dopravní pohyby.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Základní výpočty v silniční nákladní dopravě - 1 Předmět: Technologie silniční nákladní.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
A NALÝZA A POTENCIÁL KOMBINOVANÉ DOPRAVY S VYUŽITÍM INTERMODÁLNÍCH NÁVĚSŮ V PODMÍNKÁCH Č ESKÉ REPUBLIKY Autor: Bc. Ondřej Mikolášik Vedoucí: doc. Ing.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Kvalita dopravy v logistických procesech Předmět: Teorie dopravy Ing. František Lachnit,
Název: Dopravní prostředky-specifikace kamionů Autor: Ing. Jaroslav Vrchota Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast: Logistika - Dopravní.
Silniční daň zákon 16/1993 Sb. Předmět daně: Silniční motorová vozidla a jejich přípojná vozidla, která jsou: registrovaná a používaná v ČR; používána.
Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních.
Základní výpočty v silniční nákladní dopravě II Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy - cvičení Ing. František Lachnit, Ph.D.
Význam projektu ChemMultimodal pro Ústecký kraj
Autor diplomové práce: Bc. Eva Slabší
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie
Trasování a sestavení programu zájezdu
Kalendář 2009.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Železniční nákladní doprava v 21. století
Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie
Systém vodních staveb v Evropě
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
Ing. Jiří Kalenský Odbor drážní a vodní dopravy
Jízdní stabilita silničních automobilů.
Transkript prezentace:

„BOHEMIA EXPRESS“ Speciální servis určený pro silniční dopravce a spedice součástí evropské sítě linek kombinované dopravy spojení Lovosic s 35 nejvýznamnějšími terminály v 8 zemích západní Evropy návazné přepravy po ČR (z Přerova, Ostravy, Kopřivnice)

„BOHEMIA EXPRESS“

Evropská síť linek KD

170 přímých vlaků každou noc z toho aktuálně 2 až do ČR Informace o jízdních řádech na Informace o sledování pohybu zásilek na

Výhody systému Terminály jsou propojeny přímými rychlými nákladními expresy Konkurenční výhody: vysoká rychlost přepravy vysoká bezpečnost přepravy pravidelnost a spolehlivost spojů

Jízdní řád z/do Lovosic odjezdy z Lovosic: směr Hamburk v Po, St, Pá směr Duisburg v Út, Čt, So příjezdy do Lovosic: z obou směrů: vždy v Út, Čt, So celkem 12 vlaků týdně doba přepravy včetně překládek v obou koncových terminálech: Hamburg 12 hodin Duisburg 17 hodin

Příklady doby přepravy

Ceny za přepravu odstupňované podle velikosti a hmotnosti ložné jednotky nejvýraznější cenová konkurenceschopnost je u přeprav tankových kontejnerů

Ložné jednotky kombinované dopravy tankové kontejnery sedlové návěsy vybavené uchopovacími hranami nebo rohovými prvky pro překládku silnice / železnice výměnné nástavby ložné jednotky musí být opatřeny kódovými štítky (žluté tabulky s černými číselnými údaji), je vhodné vyžadovat je už od výrobce při nákupu

Výhody pro silniční dopravce pravidelnost linek umožňuje dodávky „just in time“ na svozy a rozvozy se nevztahují zákazy jízdy o nedělích a svátcích zvýšený limit hmotnosti vozidel pro svozy a rozvozy v Německu až na 44 t slevy na silniční dani (až 100%) výjimka pro české autodopravce ze zakázané kabotáže na svozy a rozvozy z Duisburgu vysoké přepravní výkony s menším počtem tahačů a řidičů

Kombinovaná doprava jako by-pass v případech omezování silniční přepravy z pohledu zákazů jízdy kamionů z pohledu předpisů o přepravě nebezpečného zboží z pohledu limitů maximální hmotnosti silničních souprav z pohledu předpisů o pracovní době řidičů

Kdy používat linky KD?: Kombinovaná doprava silnice-železnice je náročnější na organizaci práce Před rozhodnutím o jejím pravidelném využívání je nutno nalézt odpovědi na některé základní otázky:

Otázka: existuje v daném směru odpovídající nabídka v KD? je poblíž nakládacího místa vhodný terminál pro překládku silnice – železnice k dispozici? je z tohoto terminálu vhodné vlakové spojení ve směru požadované přepravy, případně s využitím překládky v terminálech na cestě? jsou jízdním řádem dané přepravní doby a frekvence odjezdů vlaků pro zamýšlené přepravy přijatelné?

Otázky použitelnosti vhodných ložných jednotek: vlastníte intermodální ložné jednotky, tj. tankové kontejnery, sedlové návěsy nebo výměnné nástavby? mohou být tyto ložné jednotky s ohledem na jejich výšku přepravovány po celé trase? Jsou tyto ložné jednotky po technické stránce připuštěny k přepravě po železnici? je nutné nasazení speciálních ložných jednotek, jako např.megatrailerů nebo výměnných nástaveb Jumbo? je možný anebo žádoucí leasing nebo pronájem těchto ložných jednotek?

Otázky k organizaci svozů a rozvozů z terminálů: může Vaše firma trvale organizačně zvládnout všechny svozy a rozvozy? bude svozy a rozvozy na straně odesílatele i příjemce zboží provádět sama, anebo je žádoucí pomoc partnera? je poměr ceny a výkonu partnera na svozy a rozvozy adekvátní dlouhodobé spolupráci?

Otázky k přepravním proudům: jsou přepravní proudy jednosměrné, anebo obousměrné? jsou přepravní proudy pravidelné, sporadické, nebo sezónní? může být v případě nepárovosti přeprav využito trojúhelníkových přeprav s využitím linek kombinované dopravy?

O firmě Bohemiakombi se můžete více dozvědět na Děkuji za pozornost