Polární pás.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evropa: rostliny a živočichové
Advertisements

POLÁRNÍ PÁS Polární pás Mikulková Gabriela 2011.
Smíšené a listnaté lesy
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
POHYBY ZEMĚ
VYPRACOVAL Šimon cigánek, 5.tř.
  CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_530_Př5     Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu                      
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Bezobratlí.
Význam ZOO a botanických zahrad
Subtropický podnebný pás
VY_52_INOVACE_PRV.2.20 _Ovoce _pracovní list
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 6. ročník
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Podnebné pásy – Polární pás
Název školy: ZŠ a MŠ Černčice, Okres Náchod Autor: Mgr
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
VY_52_INOVACE_PRV.3.30_Živočichové_pracovní list
Polární kraje Co je to biosféra Co určuje rozmístění biosféry na Zemi
 vyjadřující míru působení hmotného objektu (tělesa, silového pole) na jiné těleso, které se projevuje účinky statickými (tj. deformací tělesa) nebo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Tundry a polární oblasti
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI15 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Riskuj Podnebné pásy - Polární pás a oceány
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Přírodověda – Podnebné pásy ( Polární pás )
Polární pásy se rozkládají na nejsevernější části severní polokoule - což je Arktida a nejjižnější části jižní polokoule - což je Antartktida.
Sabina Skácelová ZŠ Ilji Hurníka 2010
POLÁRNÍ PÁS.
Biosféra Tundry a polární pustiny
VY_52_INOVACE_PRV.3.28_ Užitkové rostliny_pracovní list
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Horniny a nerosty. Na výběr máte ze tří možností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, najeďte na ni šipkou myši a klikněte. Bude-li Vaše odpověď chybná,
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
VY_52_INOVACE_PRV.3.24_Sluneční soustava_pracovní list
Romana Zabořilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_026.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.24 –DRUHOHORY- pracovní list
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Šířkové pásy studený pás.
 1 hod = 60 min  1 min = 60 s  Čas měříme také na dny, týdny, měsíce,roky - kalendář.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Teplota.
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
 1 kg = 1000g  1 q = 100 kg  1 t = 1000 kg MINCÍŘJEŘÁBOVÉ VÁHY.
Jméno autoraZdeněk Bártl název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablony III/2 Inovace.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11.
Podnebné pásy IV. – 5. ročník / polární podnebný pás /
Význam národních parků Pokud lidé nedodržují přírodní zákonitosti a vědomě porušují rovnováhu v přírodě, mohou ohrozit život všech živých organismů včetně.
Zima je čas odpočinku, zastavení a klidu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: ) ročník, pro.
Podnebné pásy - polární pás. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Člověk a jeho svět – Podnebné.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
TUNDRY.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_20_ROZMANITOST_PODMINEK_ZIVOTA_NA_ZEMI
Podnebné pásy Mgr. Iveta Vališková
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Sluneční soustava.
VY_32_INOVACE_14_Z_POLÁRNÍ PUSTINY
NÁZEV: VY_52_INOVACE_18 II Polární pás
Přizpůsobivost živočichů
Asie – přírodní krajiny
Fauna Severní Ameriky.
Polární pás – Antarktida
STEPI.
14. g Tundra Subpolární p. pás.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Tundra TÉMATICKÝ CELEK: Přírodní obraz.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Polární oblasti TÉMATICKÝ CELEK: Přírodní.
Transkript prezentace:

Polární pás

Mechy, lišejníky, zakrslé dřeviny.

Lední medvěd, sob, liška polární

Tuleň, mrož, tučňák

Kry, polární záře, sovice sněžná

Tato prezentace byla vytvořena pro projekt INOVACE v rámci EU-OPVK, který vytvořila ZŠ a MŠ Višňová který vytvořila ZŠ a MŠ Višňová – šablona č. 24 1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11. 2011 3) ročník, pro který je výukový materiál určen: V. ročník 4) vzdělávací oblast: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Přírodověda – polární pás 5) metodický list/anotace: Brainstorming. Výklad. Upevňování znalostí. Přehled rostlin a živočichů žijících v polárním pásu. http://cs.wikipedia.org/