Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Projekt uspěl při výběru v programu „Pomáháme lidem zlepšovat místo, kde žijí“ a byl podpořen Nadací VIA a Nadací České spořitelny částkou Kč.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Financování sociálních služeb
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Projekt empirického výzkumu
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Dej svým nápadům šanci - Technologické inovační centrum s.r.o.
Partnerství Moravská brána do Evropy Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí Prezentace 13. května 2010 Vzdělávací.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Talent marketingových komunikací
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Možnosti spolupráce studentů s TIC s.r.o. Bc. Daniel Vaněk Technologické inovační centrum s.r.o.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
ŠKOLNÍ PROJEKT MICE MIND MAP.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Moderní formy profesního vzdělávání Konference k projektu Orlová -
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Integrované dopravní systémy Realizace Dopravní politiky ČR Ing. Vít Sedmidubský května 2010.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
duben 2016 Aktuální příležitosti pro mladé a studenty... (výběr)
Základní předpoklady úspěšného projektu do OP VK Aleš Vlk MŠMT,
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Společenská odpovědnost a školy
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Talent marketingových komunikací
Program B2B a zapojování soukromého sektoru do rozvojové spolupráce Ludmila Leškovská, Česká rozvojová agentura Praha,
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
Technologické inovační centrum
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Transkript prezentace:

Talent marketingových komunikací

O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní stavitelství, částečně PSG Moderní armovna postavená na dobrých a poctivých vztazích se zákazníky

Představení produktu / služby Armovna a ohýbárna Výztuž CZ je firma blízká stavební firmě Navláčil. Od listopadu 2013 podniká na náročném trhu stavebnictví, zákazníkem jsou stavební firmy stižené hospodářskou krizí a vysoce konkurenčním prostředí. Střih, ohyb oceli do betonu, kari sítě, distanční prvky Výrobní prostory (počasí, směny), chuť budovat dobré vztahy, něco navíc (akce) Stavební firmy, stavebniny, pilotáři Osobní konktakty, web, direct , poctivý den otevřených dveří, fb

Zadání úkolu „Vyrábíme pro ty, se kterými chceme spolupracovat“ – direct marketingová strategie (tištěná, online) Osoby odpovědné za nákup materiálů (zhruba víme) Zákazníkům chceme říct, že jsme jiní. Chceme dlouhodobé vztahy, které se párkrát do roka potvrdí na firemní akci ;) Budget se stropem Kč (max.) jaký je časový harmonogram podmínky zpracování

Harmonogram Be ready na hlavní stavební sezonu – Od dubna do listopadu Duben: příprava podkladů, strategie, přesného harmonogramu Květen: zahájení pravidelné komunikace Duben – listopad: úpravy podle vyhodnocení, pokračování v komunikaci podmínky zpracování

Podmínky zpracování Tvorba komunikační strategie direct mailingu Tlak na nízkou cenu realizace kampaně Vítězný tým s nejlepším návrhem kampaň také zrealizuje

Odměna za zpracování Stáž ve firmě po dobu realizace kampaně – Návrh nepůjde do šuplíku, ale do světa Zkušenosti z reálného světa drsné stavařiny Podíl na rozvoji zatím malé firmy s velkými možnostmi

Dotazy? Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím. Miroslav Donutil

Kontakt Bc. Vít Mach Marketingový manažer facebook.com/vyztuz.cz