Ateliér Příroda aneb Land Art v Českém ráji. Co je Land Art  Land art vznikl jako umělecký směr ve druhé polovině 60. let v USA.  Termín, vytvořený.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nová inspirace pro Váš interiér
Advertisements

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
POP ART Daniela Kubáňová.
POP ART.
Anna Kostenko se narodila v roce 1975 v Kyjevě na Ukrajině, od roku 1991 žila
NA TÉMA: „DÍVÁM SE RŮŽOVÝMI BRÝLEMI“ Katalog vítězných děl jaro ročník výtvarné a keramické otevřené přehlídky „To je hlína!“ Akci podpořili: Dolní.
Pop-art Autor: Michelle Malá a Nela Doláková
©c.zuk ©c.zuk Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Vítejte u dopravní prezentace Abyste si mohli naši prezentaci prohlédnout,musíte nejprve si ji nainstalovat Instalovat.
Křížová cesta u Kuksu Příběh naděje a utrpení člověka V blízkosti barokního areálu v Kuksu na Trutnovsku byla v sobotu 4. října 2008 otevřena křížová cesta.
Materiál Výukový text o účtování o materiálu v rámci společnosti
Povolání: umělecký malíř
VY_52_INOVACE_DEK_59 NOVÝ REALISMUS, NOVÁ FIGURACE, HYPERREALISMUS
Druhy výtvarného umění
Pop-art 2.polovina 20. století.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Abstraktní expresionismus
,,Prožít umělecké dílo je důležitější než mu rozumět‘‘ Veškeré umění spoléhá do jisté míry na optické iluze. Op art s těmito jevy bezprostředně pracuje,
VY_52_INOVACE_DEK_58 POP-ART
VY_52_INOVACE_DEK_60 Konceptuální umění Akční umění
Krajinná sféra a její části
AUTOREM MATERIÁLU A VŠECH JEHO ČÁSTÍ, NENÍ-LI UVEDENO JINAK, JE MGR. KAROLÍNA BERANOVÁ Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Bezpečnost na lyžích.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Dadaismus I. polovina 20. století.
Kompozice snímku aneb Naučte se vidět kreativně
Baroko VY_32_INOVACE_ 08 Baroko.
Světová secese Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
František Weiss Zabývá se modelingovou a výtvarnou fotografií, fotografováním společenských akcí, fotografováním svateb a životních událostí. „Doufám,
Pop-art Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Umělecké směry 20. století
Příroda jako inspirace
Autorská práva. Autorské dílo  dílo literární  dílo umělecké  dílo vědecké,  počítačový program  databáze  fotografie  trvají po dobu autorova.
Land-art Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
3. Kompozice ve výtvarném umění
Výtvarné směry 2. poloviny 20. století
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
STAVEBNÍ ZÁKON Účinnost k Předpisy Zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění zákona č. 68/2007.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
OP ART Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
ŠKOLA:Gymnázium Lovosice AUTOR:Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:VY_32_INOVACE_5C_15_Pointilismus TÉMA:Dějiny umění ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ DATUM.
Koláž podle H. Bosche Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy.
Kubismus Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Graffiti Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
1.
Impresionismus (francouzské malířství na konci 19. století)
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti světla
SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU
Pop art Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném Autor: Alena Pavolková
IMPRESIONISMUS Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
NOVOIMPRESIONISMUS Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
LETTRISTICKÁ MOZAIKA Tematická oblast
SUBJEKTIVNĚ ZABARVENÝ POPIS
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Virtuální výtvarné světy a materiálovost ve výtvarném projevu mládeže.
Moderní umělecké směry Číslo DUM: VY_32_INOVACE_DVK_4_11
Poezie ve světě v 1.polovině 20.století
VY_32_INOVACE_4/14_ČLOVĚK A SPOLEČNOST
Literární Praha - Muzeum Franze Kafky
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Umění a kultura, výtvarná výchova, Surrealismus v malířství Autor: Mgr.
Transkript prezentace:

Ateliér Příroda aneb Land Art v Českém ráji

Co je Land Art  Land art vznikl jako umělecký směr ve druhé polovině 60. let v USA.  Termín, vytvořený zkrácením označení „ landscape art “= krajinné umění.  Souhrnné pojmenování uměleckých děl pracujících s krajinou a vytvářených v krajině.  Krajina je používána jako materiál, součást artefaktu i místo jeho prezentace.  Skulptury tedy nejsou umístěny v přírodě, ale příroda je jejich neoddělitelnou součástí.  Landartová tvorba má nevyhnutelně pomíjivý charakter, díla jsou často umístěna v odlehlých lokalitách a po dokončení ponechávána svému osudu. Jediným svědkem bývají fotografie.

A jak tvořili naši účastníci programu?

„Abyste mohli dělat věci jinak, musíte je jinak i vidět“ Paul Allaire