Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Listopad 2011 Číslo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_413, 21. sada, Přírodověda
Advertisements

Základní škola a mateřská škola T.G.Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Autor výukového materiálu:
Autor výukového materiálu: Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Září 2011 Číslo.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.39 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Vojtková. Dostupné z OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost,financovaného.
Obrázky: zdroje Snímek 4 - cbkladno
VY_12_INOVACE_PR.1.03státní symboly
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.42 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACESoubor slouží k nácviku pozdravů v různých situacích. Druh.
Rozdělení hlásek DUM 14/1.
VY_12_INOVACE_ČJL1.41 VY_12_INOVACE_ČJL1.41
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Autor výukového materiálu:
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Září 2012 Číslo.
Autor výukového materiálu:
Z Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACESoubor slouží k nácviku slovní zásoby s vizuální oporou.
Obrázky-zdroje snímek 3 -
Procvičování vyjmenovaných slov po
Slovesa – osoba, číslo, čas
Autor výukového materiálu:
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Září 2011 Číslo klíčové.
Výukový materi á l zpracov á n v r á mci projektu EU pen í ze š kol á m Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Š ablona: III/2 Č. materi.
Výukový materi á l zpracov á n v r á mci projektu EU pen í ze š kol á m Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Š ablona: III/2 Č. materi.
Procvičování vyjmenovaných slov po
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.07 Název pro školu:
Autor výukového materiálu:Mgr. Júlia Holíková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu: Číslo.
Základní škola a mateřská škola T.G.Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Autor výukového materiálu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACE Prezentace seznamuje žáky se základní sestavou PC a dalšími.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.02 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 02 Název materiálu:Fruit Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Únor 2013 Číslo.
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
Velká písmenaVY_32_INOVACE_ČJ-M 8.,9.18. Anotace: V prezentaci žáci procvičují své znalosti o psaní velkých písmen Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
ANOTACE Žáci podle obrázků cvičí danou slovní zásobu a jednoduché věty ( v předazbukovém období). V opakovací části přiřazují slova k obrázkům a foneticky.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.01 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 01 Název materiálu:Colours Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:Anglický.
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Autor výukového materiálu: Mgr. Klára Viznerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Únor 2013 Číslo.
Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Obrázky – zdroje Snímek 4 -
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Datum (období) vytvoření výukového materiálu: Prosinec 2011 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_CJ.4.12.
VY_32_INOVACE_257, 13. sada, Další cizí jazyk
Anotace: Prezentace seznamuje s významnými osobnostmi světové literatury. Leo Calvin Rosten Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.51 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování slovní zásoby podle obrázků v.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny AUTOR: Jaroslava Kudláčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_605_NÁBYTEK TEMA: Nábytek ČSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Datum (období) vytvoření výukového materiálu: září 2011 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_CJ.4.04.
Ruský přízvuk - Ударение
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny AUTOR: Jaroslava Kudláčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_604_ŠKOLNÍ_POTŘEBY TEMA: Školní potřeby ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k opakování a procvičování slovní zásoby.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Český jazyk Přehled dělení hlásek- samohlásky a souhlásky 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-17 Projekt ZŠ, MŠ a PrŠ Karlovy.
Seznámení se s hláskami a jejich dělení
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640 Autor: Mgr. Helena Roflíková Název:VY_32_INOVACE_09_I.Čj4_HLÁSKOSLOVÍ Téma: Hláskosloví Název.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_DELENI_HLASEK Název materiálu:
VY 32 INOVACE 361.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Listopad 2011 Číslo klíčové aktivity:III/2, VY_32_INOVACE_CJ.4.10 Stupeň a typ vzdělávání, ročník: Základní škola praktická 1. stupeň-2. období. 4. ročník Vzdělávací oblast, vzdělávací obor, tématický okruh, téma: Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Samohlásky a souhlásky Druh učebního materiálu:prezentace Očekávaný výstup:Poznat samohlásky a souhlásky Metodický list/anotace:Prezentace je určena k procvičování samohlásek, jejich poznávání v textu, rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek, poznávání dvojhlásek. Pozornost je také věnována správné výslovnosti, kterou si žáci mohou ověřit pomocí zrcátka. V úkolech žáci vymýšlejí slova na konkr. samohlásku, rozvíjí si slovní zásobu.

společně procvičujeme

 Nauč se nazpaměť a správně vyslovuj!  a, e, i/y, o, u  á, é, í/ý, ó, ů/ú  dvojhlásky au, ou Samohlásky

Připrav si zrcátko a pozoruj, jak se mění ústa! VYSLOVUJ !

Poznáš samohlásky ?

Já Ti to předvedu :  a aktovka  e ementál  i Ivan  o oko  u ucho Zkus vymyslet slovo, které začíná touto samohláskou A teď to zkus Ty !

 maminka  televize  okno  Maruška  pes  lokomotiva Spočítej, kolik je ve slově samohlásek a zapiš do rámečku

 PAMATUJ !!!:  hlásky dělíme na SAMOHLÁSKY, SOUHLÁSKY A DVOJHLÁSKY  souhlásky se samohláskou vytvářejí slabiku, slovo, větu

     