AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

Středisko podpory poradenských služeb
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Základ kvalitního vyjednávacího týmu = dobře vyškolený kolektivní vyjednavač 3 základní stavební kameny kvalitního vyškolení: 1.Odborné znalosti 2.Techniky.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
Celoživotní vzdělávání a projektová metoda vyuČování
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
„RESTART ŠKOLNÍCH METODIKŮ“. Aktuální situace Koncepce státu  ICT koordinátor  Enviromentalista  Koordinátor ŠVP Kariérní řád.
Dosavadní možnost studia učitelství Mgr. - odborné (s možností učitelské způsobilosti) – FF - učitelství (PdF, FTK, PřF)
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Vzdělávací a tréninkový program pro kariérové poradce.
CZ.1.07/3.2.05/
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Název prezentace KNOWLEDGE MANAGEMENT Petr Kazík
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Přínosy Knowledge managementu z pohledu manažera
Název příjemce: Základní škola Šaratice, Náves 96, příspěvková organizace Název partnera: Z ákladní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Supervize v rámci sociální práce Specifické metody SP LS 2014 Specifické metody SP LS 2014.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
KONFERENCE Vzdělávání v období snižování nákladů Eva ŽILAYOVÁ Hotel Josef, Praha 5. května 2004 CO ŠKOLIT.
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
marketingové poradenství
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Vzdělávání zaměstnanců
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Didaktické metody Androdidaktika.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
Kompetence pro trh práce „Rating trenérských organizací“
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Název:VY_32_INOVACE_VVP_9A_5F Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Helena Židová Ročník:9.r. Tematický okruh,
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Výsledky učení v pedagogické činnosti vysokých škol Představení metodiky.
Efektivní Knowledge management
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Didaktické prostředky
Osobní management – modul č.4
Projekt Impuls / Seminář
Projekt Impuls / Seminář
Didaktické metody Androdidaktika.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ROZVOJ INTELEKTUÁLNÍHO KAPITÁLU A VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
Presentation Title 1st September 2002
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Intenzivní podpora škol
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Transkript prezentace:

AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU PREZENTACE AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ NA PRINCIPU BENCHMARKINGU Ing. Petr Kazík

OBSAH Obsah: Představení Progresivní vzdělávání, učení o zítřku Zkušenostní učení Lektor – trenér – manager Metodika automanažerského vzdělávání

Sloup-Papír-Stěna-Hadice PŘEDSTAVENÍ Sloup-Papír-Stěna-Hadice 25% úspěšných.

PŘEDSTAVENÍ Být partnerem klientů při zvyšování jejich konkurenceschopnosti prostřednictvím růstu kvality rozvoje lidských zdrojů dle metodiky Evropského modelu kvality a excelence EFQM.

PŘEDSTAVENÍ r. 2001 295 dnů školení r. 2002 248 dnů školení

PŘEDSTAVENÍ Siemens Automobilové systémy, s.r.o. Siemens Elektromotory s. r. o. ODS – Dopravní stavby Ostrava a. s. BONATRANS a. s. Saft Ferak, a.s. skupina nemocnic EUROMEDNET Ostravská univerzita

PROGRESIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Cesta k excelenci Cesta k výjimečnosti Cesta ke konkurenceschopnosti

PROGRESIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Znalosti Pracovní dovednosti Kompetence - způsobilosti

PROGRESIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Vzdělávací cíle : Úroveň kompetencí Co očekáváme – jako zadavatel K čemu to lidé využijí Vzdělávání nástroj řízení

ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Učení dle AHRY 4. Jak mi TO JDE? 1. Jak to dělám? 3. Jak to BUDU dělat? 2. Jak to dělají NEJLEPŠÍ?

Jak to účastníci dělají? ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Jak to účastníci dělají? Co znají Kde vidí problém Co se jim daří Jak to dovedou Co považují za klíčové

Jak je to v nejlepší praxi ? ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Jak je to v nejlepší praxi ? Pochopení optimálních postupů Rozbor vzorových řešení Hledání nejlepších řešení ve vlastním prostředí Rozpoznání možností rozvoje (vlastní praxe/nejlepší praxe) Formulace změnových bariér

ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Jak to budeme dělat ? Definování postupů ke zlepšení dovedností Fázová metoda zlepšení výkonu Individuální plány rozvoje

ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Jak to umíme ? Zvládnutí modelových situací Tvorba samostatných řešení, dle nových postupů Řešení případových studií Hledání rezerv

Používané metody zkušenostního učení ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ Používané metody zkušenostního učení Aktivní styl – zkušenost – prožití Reflektivní styl – pozorování – pozorující Teoretický styl – pochopení – pochopí Pragmatický styl – příklady – přirovnání k nejlepším

ZKUŠENOSTNÍ UČENÍ 1. Prožij 4. Příklady 2. Pozoruj 3. Pochop

M A N A G E R LEKTOR-TRENÉR-MANAGER Kdo je nejvhodnější Kdo zná naši praxi Kdo zná souvislosti Kdo zná lidi Kdo má znát řešení M A N A G E R

T R E N É R LEKTOR-TRENÉR-MANAGER Co nemá Aktuální teorii Metodiku Didaktiku Techniky učení T R E N É R

Metodika Brainstorming témat Rozdělení tutorství Přidělení trenérů AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Metodika Brainstorming témat Rozdělení tutorství Přidělení trenérů Tvorba výukových modulů Realizace tréninku, aplikace zkušenostního učení

Benchmarking princip EFQM AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Perspektiva Benchmarking princip EFQM RADAR – hodnocení procesu VZÁJEMNÁ BURZA TÉMAT PROŠKOLENÍ KOUČINK APLIKACE

Co tím získá management AUTOMANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Co tím získá management Ovládání lektorské dovednosti Rozšíření své specializace - znalosti Vzájemný profesionální respekt Pokora a tolerance Vzdělávání jako nástroj řízení

Realizace systematického rozvoje lidí je jako páření slonů Závěr Realizace systematického rozvoje lidí je jako páření slonů – hodně řevu, hodně prachu, pak se nic neděje a za dva roky se narodí slůně ! 25% úspěšných.

Učme se zkušeností AHRou! www.a-hra.cz