Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, 565 42 e:mail: Tel.: 465 482 115 www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/21.2473.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra riskuj pro opakování znalostí.
Advertisements

Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvo ř en v rámci projektu Opera č ního programu.
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Název: Bezpečné chování na internetu DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_19
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Grafické znázornění věty.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Poznávání částí lidského těla.
Český jazyk (sloh) – 8. ročník
Prevence úrazu ve škole VY_32_INOVACE_17 Sada 8
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví První pomoc ve škole VY_32_INOVACE_19 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Důležitá telefonní čísla
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Malé povzbuzení pro chvíle volna
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ilona Trojánková. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Poznámky pro výuku Předmět: Vlastivěda
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE _2211_VO8 KONFLIKT A STRES © Mgr. Jana Báčová, 2012Masarykova základní škola Zásada, okres Jablonec nad Nisou.
Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_202_NÁSOBENÍ_DVĚMA Téma: NÁSOBENÍ.
Zájmena Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Únor 2013 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.04 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici zájmen a jejich dělení. Žáci si hravou formou procvičí pravidla pro psaní zájmena.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Co je to smíšený pocit? Když se vám tchýně zabije ve vašem úplně novém autě.
jmenuji se dráček HASÍK
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Rozmnožovací sousta va Popis a funkce rozmnožovací soustavy
V životě lidí mohou nastat neočekávané situace
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
HOAX Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Bezpečný internet Výpočetní technika.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Nebezpečné situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ANOTACE Prezentace obsahuje informace o etickém chování při elektronické komunikace a nebezpečí při elektronické komunikaci. Druh učebního materiáluDUM.
TEST - JAK BEZPEČNĚ NA INTERNETU. : Pokud mě někdo požádá na chatu o sdělení adresy a telefonu A pošlu mu je teprve, až on mi pošle svoje B pošlu mu je,
1. Pokud mě někdo na chatu požádá o sdělení adresy a telefonu  Pošlu mu je teprve, až on mi pošle svoje Pošlu mu je teprve, až on mi pošle svoje 
Chování v lese Člověk a jeho zdraví. Chování v lese Člověk a jeho zdraví.
Cizí člověk Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Cizí člověk Anotace: bezpečné chování, vyhodnocení a zvládání rizikových situací Autor:
Jak na bezpečný internet?
PŘEDLOŽKY PŘED NÁMI S VČELKOU MIJOU
N EBEZPEČNÉ SITUACE Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
DUM II. / 17. tísňová volání Bc. Zdeněk Klíma. Tísňová volání Telefonní čísla, kterými zavoláme pomoc.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá Autor: Mgr. Vilkusová Anna Název: VY_32_INOVACE_16_První pomoc Číslo a název klíčové aktivity: III/2.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Jak správně telefonovat
Ochrana člověka za mimořádných situací – první pomoc
VY_32_INOVACE_03_Věcné učení_18_8. ročník_Drogy
Ochrana člověka při ohrožení zdraví a života:
VY_52_INOVACE_08_Prázdniny
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
UMÍŠ ŘÍCT – NE! Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
AUTOR: Mgr. Marie Horehleďová
VE MĚSTĚ Popiš, co vidíš na následujícím obrázku.
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název šablonyIII/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT Vyu č ovací p ř edm ě t Člověk a jeho svět Vzd ě lávací oblast Člověk a jeho svět Název DUMu Bezpečně doma, bezpečně venku! Stručná anotace Základní pravidla bezpečného chování. ro č ník 1.1. Autor Mgr. Pavlína Filipi Datum ověření VY_32_INOVACE ICT/4/2/ 14 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavlína Filipi. Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.

Buďte pozorní a ostražití. Chraňte svůj život za každou cenu. Nechoďte nikam z cizími lidmi. Umíš se správně chránit před nebezpečím?

Jsi sám doma a u dveří zazvoní zvonek. Nikoho nečekáš. Jak se zachováš? 1)Jdu otevřít. 2)Neotevřu, ale jdu ke dveřím a řeknu, že rodiče nejsou doma. 3)Neotevřu ani nejdu ke dveřím. Neotvírám nikomu. Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Jsi sám doma a začne hořet. Jak se zachováš? 1)Vezmu kbelík s vodou a začnu hasit. 2)Vezmu telefon a volám hasiče. (Víš jaké číslo?) 3)Odejdu z domu a zavolám kohokoliv dospělého. Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Jsi doma se svým dědečkem. Dědeček se pořeže a omdlí. Jak se zachováš? 1)Budu se snažit zastavit krvácení a zavolám lékařskou pomoc. (Víš jaké číslo?) 2)Budu se snažit zastavit krvácení a dám dědovi na hlavu mokrý hadr. 3)Nechám dědu ležet a zavolám souseda. Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Venku tě potká člověk, kterého neznáš. Prosí tě, abys mu ukázal, kde je obchod a doprovodil ho tak. Jak se zachováš? 1)Ukážeš mu cestu a do obchodu ho doprovodíš. 2)Ukážeš mu cestu, ale do obchodu s ním nepůjdeš. 3)Cestu mu neukážeš a vymluvíš se, že spěcháš. Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Hraješ si s kamarádem venku, lezete na stromy. Najednou se pod kamarádem ulomí větev a kamarád spadne. Nehýbá se, nemluví. Jak se zachováš? 1)Nehýbám s ním a snažím se zavolat kohokoliv, kdo je blízko. 2)Nehýbám s ním a jdu domů zavolat maminku. 3)Vezmu ho do náruče a donesu domů. Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Stojíš na autobusové zastávce a čekáš na autobus. Jede kolem auto, zastaví, sedí v něm cizí lidé a chtějí tě svézt domů. Jak se zachováš? 1)Poděkuju, ale do auta nenastoupím. 2)Poděkuju, nastoupím a nechám se odvézt domů. 3)Uteču rychle pryč. Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Jsi na plovárně a vidíš, že se nedaleko topí nějaké dítě. Jak se zachováš? 1)Skočím do vody, rychle k němu doplavu a snažím se ho vytáhnout. 2)Běžím na deku a řeknu to svým kamarádům. 3)Volám pomoc a zavolám plavčíka. Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Jsi na výletě se třídou ve velkém městě. Zakoukáš se a najednou zjistíš, že tvoje třída už tam není. Jak se zachováš? 1)Běžím a koukám do každé ulice a snažím se třídu najít. 2)Počkám na stejném místě, jestli se pro mne třída nevrátí. 3)Volám „Pomoc, ztratil jsem se.“ ff Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Do drátů elektrického napětí se ti zamotal drak, kterého jsi pouštěl. Jak se zachováš? 1)Vezmu si tyč, vylezu na sloup a snažím se draka shodit. 2)Vylezu na sloup a draka sundám. 3)Na sloup nepolezu, protože to je nebezpečné. Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Jdeš sám po městě a zastaví tě cizí člověk, který žádá peníze na autobus, nebo na jídlo. Jak se zachováš? 1)Peníze mu nedám a odcházím rychle pryč. 2)Dám mu jenom 10,- Kč. 3)Peníze mu nedám, ale jdu mu zaplatit autobus nebo koupit jídlo. 1gjisuto Přemýšlej a urči jak by ses zachoval:

Které telefonní číslo bys volal, kdybys potřeboval zavolat rychlou záchrannou službu? 1)122 2)150 3)155 4)158 Znáš telefonní čísla?